Cílem této práce je navrhnout produkty pro cestovní kancelář Veronika Střelcová ITS Company. Bakalářská práce je zaměřena na dotazníkové šetření, podle kterého jsou sestaveny návrhy zájezdů pro cestovní kancelář. Provedeným dotazníkovým šetřením je zjištěno, jaký zájezd je nejžádanější a co je důležité při výběru zájezdu. Výsledkem práce jsou tři návrhy zájezdů. První zájezd je pobytový u moře s výlety, druhý zájezd je cyklozájezd a třetí je určený pro děti.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is propose a product for the travel agency Veronika Střelcová ITS Company. This bachelor thesis utilises questionnaire survey, according to which trips for the travel agency are drafted. By questionnaire survey determines which tour is the most desirable and what is important in the choice of the tour. The result of work are three proposals of tours. The first tour proposal is a long-stay tour by the sea with trips; second tour is a tour by bicycle; and the third is designed for children.
Cílem této práce je navrhnout produkty pro cestovní kancelář Veronika Střelcová ITS Company. Bakalářská práce je zaměřena na dotazníkové šetření, podle kterého jsou sestaveny návrhy zájezdů pro cestovní kancelář. Provedeným dotazníkovým šetřením je zjištěno, jaký zájezd je nejžádanější a co je důležité při výběru zájezdu. Výsledkem práce jsou tři návrhy zájezdů. První zájezd je pobytový u moře s výlety, druhý zájezd je cyklozájezd a třetí je určený pro děti.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is propose a product for the travel agency Veronika Střelcová ITS Company. This bachelor thesis utilises questionnaire survey, according to which trips for the travel agency are drafted. By questionnaire survey determines which tour is the most desirable and what is important in the choice of the tour. The result of work are three proposals of tours. The first tour proposal is a long-stay tour by the sea with trips; second tour is a tour by bicycle; and the third is designed for children.
Prostudujte odbornou literaturu týkající se daného tématu.
II. Praktická část
Proveďte marketingový průzkum pomocí dotazníkového šetření.
Vyhodnoťte výsledky dotazníkového šetření.
Na základě zjištění marketingového průzkumu navrhněte nejžádanější zájezdy.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se daného tématu.
II. Praktická část
Proveďte marketingový průzkum pomocí dotazníkového šetření.
Vyhodnoťte výsledky dotazníkového šetření.
Na základě zjištění marketingového průzkumu navrhněte nejžádanější zájezdy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav a Jana STÁVKOVÁ. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. ISBN 8024703858.
KOTLER, Philip, John T BOWEN a James C MAKENS. Marketing for hospitality and tourism. 6th ed. Harlow: Pearson, 2014. ISBN 978-1-292-02003-7.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. ISBN 802470966X.
ORIEŠKA, Ján. Služby v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Idea servis, 2010. ISBN 978-80-85970-68-5.
RYGLOVÁ, Kateřina. Cestovní ruch: soubor studijních materiálů. 3. rozš. vyd. Ostrava: Key Publishing, 2009. ISBN 978-80-7418-028-6.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav a Jana STÁVKOVÁ. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. ISBN 8024703858.
KOTLER, Philip, John T BOWEN a James C MAKENS. Marketing for hospitality and tourism. 6th ed. Harlow: Pearson, 2014. ISBN 978-1-292-02003-7.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. ISBN 802470966X.
ORIEŠKA, Ján. Služby v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Idea servis, 2010. ISBN 978-80-85970-68-5.
RYGLOVÁ, Kateřina. Cestovní ruch: soubor studijních materiálů. 3. rozš. vyd. Ostrava: Key Publishing, 2009. ISBN 978-80-7418-028-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 33 bodů
Oponent BP: 26 bodů
Ing. Jana Šilhánová:
1. V rámci doporučení pro společnost poměrně stručně popisujete možný přínost guerilla marketingu pro cestovní kancelář paní Střelcové. Můžete prosím tuto možnost zkvalitnění služeb ve firmě více konkretizovat? (Odpověděla zcela).
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Který ze zájezdů bude realizován? (Odpověděla zcela).
2. K obhajobě zpracujte kalkulaci leteckého zájezdu přehledně do tabulky. (Odpověděla zcela).
3. Jakým způsobem byla stanovena cena letenky - Kč 2.434,-? (Odpověděla částečně).
4. Kdo vymýšlel názvy zájezdů? (Podmanivý cyklozájezd Mikulovem a okolím) (Odpověděla částečně).