Cílem bakalářské práce je zařadit event marketing mezi aktivně používané efektivní nástroje ve firemní komunikaci ve společnosti Bottico, s. r. o. První část práce se zabývá teoretickým pohledem na význam a roli eventu, resp. event marketingu, řeší jeho místo mezi nástroji marketingového a komunikačního mixu. V závěru teoretické části je popsán proces plánování eventu. V druhé části bakalářské práce jsou na základě zjištěných poznatků, výsledků dotazníkového šetření a přání managementu sestaveny čtyři návrhy eventů pro různé modelové typy cílových skupin, které bude společnost Bottico, s. r. o. využívat při organizování svých zážitkových programů.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis's goal is to integrate event marketing into effective actively used tools in firm's communication in the Bottico, Ltd. company. The first part of the thesis deals with theoretical view of the meaning and position of an event, more precisely event marketing. It solves its place in marketing and communicative tool's mix. At the end of theoretical part of the thesis is an event's planning process description. The second part of the thesis is composed of known findings, questioner results and management specialization on which four event proposals are developed, mainly for different model group types and those types Bottico, Ltd. company will use in the future while organizing its sensational programs.
Communication mix, communication, event marketing, event, customer, brand
Rozsah průvodní práce
107 s. (141 178 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je zařadit event marketing mezi aktivně používané efektivní nástroje ve firemní komunikaci ve společnosti Bottico, s. r. o. První část práce se zabývá teoretickým pohledem na význam a roli eventu, resp. event marketingu, řeší jeho místo mezi nástroji marketingového a komunikačního mixu. V závěru teoretické části je popsán proces plánování eventu. V druhé části bakalářské práce jsou na základě zjištěných poznatků, výsledků dotazníkového šetření a přání managementu sestaveny čtyři návrhy eventů pro různé modelové typy cílových skupin, které bude společnost Bottico, s. r. o. využívat při organizování svých zážitkových programů.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis's goal is to integrate event marketing into effective actively used tools in firm's communication in the Bottico, Ltd. company. The first part of the thesis deals with theoretical view of the meaning and position of an event, more precisely event marketing. It solves its place in marketing and communicative tool's mix. At the end of theoretical part of the thesis is an event's planning process description. The second part of the thesis is composed of known findings, questioner results and management specialization on which four event proposals are developed, mainly for different model group types and those types Bottico, Ltd. company will use in the future while organizing its sensational programs.
Communication mix, communication, event marketing, event, customer, brand
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte dostupné informační zdroje k danému tématu.
Na základě získaných informací vypracujte teoretickou část bakalářské práce.
II. Praktická část
Uveďte základní informace o společnosti Bottico, s.r.o.
Zjistěte stávající úroveň interakce mezi event marketingem a vybranými nástroji komunikačního mixu společnosti Bottico, s.r.o.
Získané informace použijte jako podklad pro sestavení vybraných eventů pro společnost Bottico, s.r.o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte dostupné informační zdroje k danému tématu.
Na základě získaných informací vypracujte teoretickou část bakalářské práce.
II. Praktická část
Uveďte základní informace o společnosti Bottico, s.r.o.
Zjistěte stávající úroveň interakce mezi event marketingem a vybranými nástroji komunikačního mixu společnosti Bottico, s.r.o.
Získané informace použijte jako podklad pro sestavení vybraných eventů pro společnost Bottico, s.r.o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JURÁŠKOVÁ, Olga, Pavel HORŇÁK a kolektiv. Velký slovník marketingových komunikací. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2012. ISBN 978-80-247-4354-7.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 978-80-247-0513-2.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. 1. vyd. Plzeň: Aleš Čeněk, s.r.o., 2005. ISBN 80-86898-48-2.
TOMEK, Gustav a Věra VÁVROVÁ. Marketing: Od myšlenek k realizaci. 3. akt. a dopl. vydání. Praha: Progessional Publishing, 2011. ISBN 978-80-7431-042-3.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-2790-5.
ZIMMERMAN, Alan a Jim BLYTHE. Business to Business Marketing Management: A global perspective. 2. vyd. Oxon: Routledge, 2013. ISBN 978-0-415-53703-2.
Seznam doporučené literatury
JURÁŠKOVÁ, Olga, Pavel HORŇÁK a kolektiv. Velký slovník marketingových komunikací. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2012. ISBN 978-80-247-4354-7.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 978-80-247-0513-2.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. 1. vyd. Plzeň: Aleš Čeněk, s.r.o., 2005. ISBN 80-86898-48-2.
TOMEK, Gustav a Věra VÁVROVÁ. Marketing: Od myšlenek k realizaci. 3. akt. a dopl. vydání. Praha: Progessional Publishing, 2011. ISBN 978-80-7431-042-3.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-2790-5.
ZIMMERMAN, Alan a Jim BLYTHE. Business to Business Marketing Management: A global perspective. 2. vyd. Oxon: Routledge, 2013. ISBN 978-0-415-53703-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 58 bodů
Oponent BP: 56 bodů
Ing. Jarmila Drgová:
1. Proč je event č. 3 nazván právě "BoBiKo 2016"? (Odpověděla zcela).
2. Pokud by z nějakého důvodu nebylo možno realizovat spolupráci s Domem dětí a mládeže ASTRA ve Zlíně můžete doporučit i jinou vhodnou organizaci? (Odpověděla zcela).
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Který z eventů bude uskutečněn v praxi? (Odpověděla zcela).
2. V případě eventu pro obchodní partnery uvažovala jste, která významná osobnost by mohla být pozvána? Jak se uhradí náklady na její účast při akci? (Odpověděla zcela).