Bakalářská práce se zabývá komunikačním plánem firmy Jazyková škola Lingua, s. r. o. Cílem této práce je seznámit se se současnými komunikačními aktivitami a vyhotovit op-timální návrh komunikačního plánu i s jednotlivými komunikačními aktivitami. V teoretické části se bakalářská práce zabývá úvodem do problematiky marketingové ko-munikace. V další části práce jsou popsány jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Závěr teoretické části patří popisu komunikačního plánu. V analytické části práce neboli praktické je popsán profil firmy, nabídka sluţeb a také ceník poskytovaných sluţeb. V další kapitole jsou provedeny příslušné analýzy, které určují současný stav společnosti. Následující kapitola praktické části patří současným komunikačním aktivitám firmy. Po-slední kapitola práce obsahuje návrh na zlepšení současného stavu komunikačních aktivit.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the communication plan of the company Language school Lingua, ltd. The main aim of this thesis is to get to know the current communication acti-vities and prepare an optimal draft of the communication plan together with individual communication activities. The theoretical part of the bachelor thesis deals with the introdu-ction to the marketing communication. In the next part of the thesis, individual tools of marketing communication are described. The conclusion of the theoretical part includes the description of the communication plan. The analytical (i. e. practical) part of the thesis the company profile is described, offer of services and price list of services. In the next chap-ter, appropriate analyses, which determine the current status of company, are performed. The following chapter of the practical part consists of current communication activities of the company. The last chapter contains a plan to improve the current status of the commu-nication activities.
Klíčová slova
marketingová komunikace, komunikační plán, nástroje marketingové ko-munikace, komunikační aktivity, SWOT analýza, PEST analýza, analýza konkurence.
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, communication plan, tools of marketing communi-cation, communications activities, SWOT analysis, PEST analysis, analysis of competition
Rozsah průvodní práce
60 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá komunikačním plánem firmy Jazyková škola Lingua, s. r. o. Cílem této práce je seznámit se se současnými komunikačními aktivitami a vyhotovit op-timální návrh komunikačního plánu i s jednotlivými komunikačními aktivitami. V teoretické části se bakalářská práce zabývá úvodem do problematiky marketingové ko-munikace. V další části práce jsou popsány jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Závěr teoretické části patří popisu komunikačního plánu. V analytické části práce neboli praktické je popsán profil firmy, nabídka sluţeb a také ceník poskytovaných sluţeb. V další kapitole jsou provedeny příslušné analýzy, které určují současný stav společnosti. Následující kapitola praktické části patří současným komunikačním aktivitám firmy. Po-slední kapitola práce obsahuje návrh na zlepšení současného stavu komunikačních aktivit.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the communication plan of the company Language school Lingua, ltd. The main aim of this thesis is to get to know the current communication acti-vities and prepare an optimal draft of the communication plan together with individual communication activities. The theoretical part of the bachelor thesis deals with the introdu-ction to the marketing communication. In the next part of the thesis, individual tools of marketing communication are described. The conclusion of the theoretical part includes the description of the communication plan. The analytical (i. e. practical) part of the thesis the company profile is described, offer of services and price list of services. In the next chap-ter, appropriate analyses, which determine the current status of company, are performed. The following chapter of the practical part consists of current communication activities of the company. The last chapter contains a plan to improve the current status of the commu-nication activities.
Klíčová slova
marketingová komunikace, komunikační plán, nástroje marketingové ko-munikace, komunikační aktivity, SWOT analýza, PEST analýza, analýza konkurence.
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, communication plan, tools of marketing communi-cation, communications activities, SWOT analysis, PEST analysis, analysis of competition
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se marketingových komunikací se zaměřením na komunikační plán.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu a popište její služby.
Analyzujte současný stav komunikačních aktivit firmy.
Uveďte návrh na zlepšení aktuálního komunikačního plánu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se marketingových komunikací se zaměřením na komunikační plán.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu a popište její služby.
Analyzujte současný stav komunikačních aktivit firmy.
Uveďte návrh na zlepšení aktuálního komunikačního plánu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CETLOVÁ, Helena. Marketing služeb. 4. vyd. Praha: Bankovní institut vysoká škola, a.s. 2007. ISBN 978-80-7265-127-6.
CLEMENTE, Mark. N. Slovník marketingu. 1. vyd. Brno: Computer Press, a.s. 2004. ISBN 80-251-0228-9.
EAGLE, Lynne, DAHL, Stephan, CZARNECKA, Barbara, LLOYD, Jenny. Marketing Communications. First published. Abingdon: Routledge. 2015. ISBN 978-0-415-50771-4.
FREY, Petr. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Management Press. 2005. ISBN 80-7261-129-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana, JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s. 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
SMITH, Paul. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press. 2000. ISBN 80-7226-252-1.
Seznam doporučené literatury
CETLOVÁ, Helena. Marketing služeb. 4. vyd. Praha: Bankovní institut vysoká škola, a.s. 2007. ISBN 978-80-7265-127-6.
CLEMENTE, Mark. N. Slovník marketingu. 1. vyd. Brno: Computer Press, a.s. 2004. ISBN 80-251-0228-9.
EAGLE, Lynne, DAHL, Stephan, CZARNECKA, Barbara, LLOYD, Jenny. Marketing Communications. First published. Abingdon: Routledge. 2015. ISBN 978-0-415-50771-4.
FREY, Petr. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Management Press. 2005. ISBN 80-7261-129-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana, JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s. 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
SMITH, Paul. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press. 2000. ISBN 80-7226-252-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 44 bodů
Oponent BP: 27 bodů
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Nemůže být pro jazykovou školu Only4 "pouze" vyučování angličtiny konkurenční výhodou? (Odpověděla zcela).
2. V práci na s. 31 je napsáno, že největším problémem je interní komunikace. Tento problém není blíže popsán a ani není naznačeno řešení. Doplňte. (Odpověděla částečně).
3. Doplňte komunikační plán o všechny jeho položky. (Neodpověděla).