Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie konkrétní IT společnosti na základě teoretických východisek aplikovaných na její aktuální stav. Práce je rozdělena do tří částí: teoretické, praktické a projektové. V teoretické části jsou ukotveny základní marketingové pojmy a nástroje marketingového plánování. V praktické části je popis dané společnosti a na základě relevantních teoretických východisek provedeny analýzy dané společnosti. Projektová část vychází z teoretické a analytické části a je zaměřena na návrh vhodné marketingové strategie, která umožní společnosti její další úspěšný rozvoj.
Anotace v angličtině
The purpose of the master thesis is to propose a marketing strategy of a particular IT business on the basis of theoretical concepts applied to the current state of the company. The work is divided into three sections: theoretical, practical and project based. In the theoretical part, the baseline concepts of marketing and marketing planning are defined. The second part provides an analysis of the business on the basis of relevant theoretical concepts. The third section combines the output of the two previous sections upon which it suggests a suitable marketing strategy that enables the company its successful development.
Marketing services, IT, marketing strategy, communication strategy.
Rozsah průvodní práce
95 s. (113 753 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie konkrétní IT společnosti na základě teoretických východisek aplikovaných na její aktuální stav. Práce je rozdělena do tří částí: teoretické, praktické a projektové. V teoretické části jsou ukotveny základní marketingové pojmy a nástroje marketingového plánování. V praktické části je popis dané společnosti a na základě relevantních teoretických východisek provedeny analýzy dané společnosti. Projektová část vychází z teoretické a analytické části a je zaměřena na návrh vhodné marketingové strategie, která umožní společnosti její další úspěšný rozvoj.
Anotace v angličtině
The purpose of the master thesis is to propose a marketing strategy of a particular IT business on the basis of theoretical concepts applied to the current state of the company. The work is divided into three sections: theoretical, practical and project based. In the theoretical part, the baseline concepts of marketing and marketing planning are defined. The second part provides an analysis of the business on the basis of relevant theoretical concepts. The third section combines the output of the two previous sections upon which it suggests a suitable marketing strategy that enables the company its successful development.
Marketing services, IT, marketing strategy, communication strategy.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu na základě odborné literatury a dalších zdrojů.
2. Stanovte metody, cíle a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte vybraný subjekt a jeho současnou pozici.
4. Na základě sběru dat a kvantitativního šetření sestavte závěry.
5. Zpracujte projekt marketingové strategie firmy na základě výsledků předchozích analýz.
6. Formulujte závěry, doporučení a limity projektu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu na základě odborné literatury a dalších zdrojů.
2. Stanovte metody, cíle a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte vybraný subjekt a jeho současnou pozici.
4. Na základě sběru dat a kvantitativního šetření sestavte závěry.
5. Zpracujte projekt marketingové strategie firmy na základě výsledků předchozích analýz.
6. Formulujte závěry, doporučení a limity projektu.
Seznam doporučené literatury
BECKWITH, Harry. Jak prodat neviditelné. Přeložil Vladimír Vitvar. Praha: PRAGMA, 2010, 205 s. ISBN 978-80-7205-743-6.
BEDNARČÍK, Zdeněk. Strategický marketing. 1. vydání. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2007, 203 s. ISBN 978-80-7248-436-2.
KOTLER, Philip. Marketing management. 10. vydání. Praha: Grada, 2001, 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
KOZEL, Roman, MYNÁŘOVÁ, Lenka, SVOBODOVÁ, Hana. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vydání. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. vydání. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
BECKWITH, Harry. Jak prodat neviditelné. Přeložil Vladimír Vitvar. Praha: PRAGMA, 2010, 205 s. ISBN 978-80-7205-743-6.
BEDNARČÍK, Zdeněk. Strategický marketing. 1. vydání. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2007, 203 s. ISBN 978-80-7248-436-2.
KOTLER, Philip. Marketing management. 10. vydání. Praha: Grada, 2001, 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
KOZEL, Roman, MYNÁŘOVÁ, Lenka, SVOBODOVÁ, Hana. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vydání. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. vydání. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (dr. Šula):
1. V tabulce č. 13 uvádíte v segmentu B2C stavebníky, proč?
2. V rámci rozpočtu na str. 78 jakým způsobem budou distribuovány dané finanční prostředky? Je to skutečně pouze FB a LinkedIN? Částky jsou za nákup mediálního prostoru nebo i samotnou výrobu/realizaci?
3. Jak bude měřena efektivita u položky "Zvýšení povědomí o značce"?
V posudku vedoucího byly položeny tyto otázky (doc. Bačuvčík):
1. Co přesně znamená "kvantifikovaný výzkum" (str. 37)?