V dnešní komunikační době se lidé setkávají s různými druhy marketingové komunikace. Jednou z nejčastějších forem, kterou firmy používají pro navázání vztahu se svými zákazníky, je reklama. V této práci naleznete teoretické základy i analýzu realizace konkrétní reklamní kampaně, včetně popisu produkce televizního spotu. Pro uvedení konkrétního příkladu byla vybrána společnost T-Mobile se svou kampaní Heads off. Projektová část se věnuje pohledu do budoucnosti značek a také se pokusí nahlédnout až za jejich hranice.
Anotace v angličtině
Nowadays, in the communication times, people are being addressed by different kinds of marketing communication. One of the most used forms, that companies use to build a relationship with a customer, is advertising. In this work you will find both theoretical bases and analysis of concrete advertising campaign, including the description of TV spot production. For the case study, I have chosen the company T-Mobile and its campaign Heads off. The project part is oriented towards the possible future development of the category, including the attempt to insight a step further, into the space beyond the classical brands.
Klíčová slova
reklamní kampaň, televizní spot, produkce, lovemarks
Klíčová slova v angličtině
Advertising Campaing, Production, Lovemarks, TV Spot
Rozsah průvodní práce
84 s., 30 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
V dnešní komunikační době se lidé setkávají s různými druhy marketingové komunikace. Jednou z nejčastějších forem, kterou firmy používají pro navázání vztahu se svými zákazníky, je reklama. V této práci naleznete teoretické základy i analýzu realizace konkrétní reklamní kampaně, včetně popisu produkce televizního spotu. Pro uvedení konkrétního příkladu byla vybrána společnost T-Mobile se svou kampaní Heads off. Projektová část se věnuje pohledu do budoucnosti značek a také se pokusí nahlédnout až za jejich hranice.
Anotace v angličtině
Nowadays, in the communication times, people are being addressed by different kinds of marketing communication. One of the most used forms, that companies use to build a relationship with a customer, is advertising. In this work you will find both theoretical bases and analysis of concrete advertising campaign, including the description of TV spot production. For the case study, I have chosen the company T-Mobile and its campaign Heads off. The project part is oriented towards the possible future development of the category, including the attempt to insight a step further, into the space beyond the classical brands.
Klíčová slova
reklamní kampaň, televizní spot, produkce, lovemarks
Klíčová slova v angličtině
Advertising Campaing, Production, Lovemarks, TV Spot
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literatury pojednávající o marketingu, marketingových komunikacích obecně a se zaměřením na média, reklamní kampaň a audiovizuální produkci. Na základě aplikace zjištěných poznatků o zvolené reklamní kampani formulujte pracovní hypotézy své studie.
2. Zpracujte analýzu reklamní kampaně, s přihlédnutím na tvorbu televizních spotů společnosti z pohledu reklamní i produkční agentury.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy a vyvoďte závěry.
4. Navrhněte další možný směr propagace této značky, zhodnoťte možnosti a příležitosti její aplikace pro firmu.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literatury pojednávající o marketingu, marketingových komunikacích obecně a se zaměřením na média, reklamní kampaň a audiovizuální produkci. Na základě aplikace zjištěných poznatků o zvolené reklamní kampani formulujte pracovní hypotézy své studie.
2. Zpracujte analýzu reklamní kampaně, s přihlédnutím na tvorbu televizních spotů společnosti z pohledu reklamní i produkční agentury.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy a vyvoďte závěry.
4. Navrhněte další možný směr propagace této značky, zhodnoťte možnosti a příležitosti její aplikace pro firmu.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P. Marketing Management - (Marketing Management: Millenium Edition, Tenth Edition by Philip Kotler) - Přel. V. Dolanský, S. Jurnečka. Vyd. 10. rozš. - Praha: Grada Publishing, 2001. - 719 s. ISBN 80-247-0016-6
Blažek, L. a kol. Výroba a prezentace audiovizuálních děl I. díl, Praha: AMU v Praze, 1992, 189 s. ISBN 80-85467-63-1
Blažek, L. a kol. Výroba a prezentace audiovizuálních děl II. díl, Praha: AMU v Praze, 1992, 220 s. ISBN 80-85467-64-x
McQuail, D. Úvod do teorie masových komunikací, Praha: Portál, 1999, 448 s. ISBN 80-7178-200-9
Pelsmacker, De P. Marketingová komunikace, Praha: Grada Publishing, 2003, 600 s. ISBN 80-247-0254-1
Kotler, P. Marketing podle Kotlera, Praha: Management Press, 2000, 260 s. ISBN 80-7261-010-4
Kotler, P. a Armstrong, G. Marketing, Praha: Grada Publishing, 2004, 856 s. ISBN 80-247-0513-3
Seznam doporučené literatury
Kotler, P. Marketing Management - (Marketing Management: Millenium Edition, Tenth Edition by Philip Kotler) - Přel. V. Dolanský, S. Jurnečka. Vyd. 10. rozš. - Praha: Grada Publishing, 2001. - 719 s. ISBN 80-247-0016-6
Blažek, L. a kol. Výroba a prezentace audiovizuálních děl I. díl, Praha: AMU v Praze, 1992, 189 s. ISBN 80-85467-63-1
Blažek, L. a kol. Výroba a prezentace audiovizuálních děl II. díl, Praha: AMU v Praze, 1992, 220 s. ISBN 80-85467-64-x
McQuail, D. Úvod do teorie masových komunikací, Praha: Portál, 1999, 448 s. ISBN 80-7178-200-9
Pelsmacker, De P. Marketingová komunikace, Praha: Grada Publishing, 2003, 600 s. ISBN 80-247-0254-1
Kotler, P. Marketing podle Kotlera, Praha: Management Press, 2000, 260 s. ISBN 80-7261-010-4
Kotler, P. a Armstrong, G. Marketing, Praha: Grada Publishing, 2004, 856 s. ISBN 80-247-0513-3