Cílem této bakalářské práce je návrh komunikačního plánu pro hotel XY. V úvodu jsou nastíněny základní teoretické informace, nezbytné pro porozumění daného tématu. V prak-tické části jsou na základě těchto informací, nejprve provedeny základní analýzy ve formě PEST analýzy, SWOT analýzy a analýzy konkurence a zákazníků.
Kromě výše uvedených analýz praktická část obsahuje základní charakteristiku hotelu a analýzu současné marketingové komunikace. Hlavní částí práce je návrh komunikačního plánu, komunikačních nástrojů, časový harmonogram, finanční rozpočet a měření výsledků.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to propose a communication plan for hotel XY. The in-troduction consists of the basic theoretical information, necessary for the understanding of the topic. The practical part consists of the basic analysis, PEST and SWOT and the analy-sis of competitors and customers.
In addition, the practical part contains the basic characteristics of the hotel and the current marketing communication. The main part of the thesis is the proposal of a communication plan, communication tools, time schedules, financial budget and measurement of results.
Klíčová slova
Komunikační plán, komunikační mix, marketingová komunikace, SWOT analýza, PEST analýza.
Klíčová slova v angličtině
Communication Plan, Communication Mix, Marketing Communication, SWOT Analysis, PEST Analysis.
Rozsah průvodní práce
79 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je návrh komunikačního plánu pro hotel XY. V úvodu jsou nastíněny základní teoretické informace, nezbytné pro porozumění daného tématu. V prak-tické části jsou na základě těchto informací, nejprve provedeny základní analýzy ve formě PEST analýzy, SWOT analýzy a analýzy konkurence a zákazníků.
Kromě výše uvedených analýz praktická část obsahuje základní charakteristiku hotelu a analýzu současné marketingové komunikace. Hlavní částí práce je návrh komunikačního plánu, komunikačních nástrojů, časový harmonogram, finanční rozpočet a měření výsledků.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to propose a communication plan for hotel XY. The in-troduction consists of the basic theoretical information, necessary for the understanding of the topic. The practical part consists of the basic analysis, PEST and SWOT and the analy-sis of competitors and customers.
In addition, the practical part contains the basic characteristics of the hotel and the current marketing communication. The main part of the thesis is the proposal of a communication plan, communication tools, time schedules, financial budget and measurement of results.
Klíčová slova
Komunikační plán, komunikační mix, marketingová komunikace, SWOT analýza, PEST analýza.
Klíčová slova v angličtině
Communication Plan, Communication Mix, Marketing Communication, SWOT Analysis, PEST Analysis.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte a zpracujte podklady týkající se oblasti daného tématu.
II. Praktická část
Popište firmu a její hlavní aktivity.
Zhodnoťte současný stav komunikačních aktivit firmy.
Navrhněte zlepšení a doporučení komunikačního plánu služeb.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte a zpracujte podklady týkající se oblasti daného tématu.
II. Praktická část
Popište firmu a její hlavní aktivity.
Zhodnoťte současný stav komunikačních aktivit firmy.
Navrhněte zlepšení a doporučení komunikačního plánu služeb.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: ComputerPress, 2011. ISBN 978-80-251-3432-0.
JANEČKOVÁ, Lidmila a Miroslava VAŠTÍKOVÁ. Marketing služeb. Vyd. 1. Praha: Grada, 2001. Manažer. ISBN 80-7169-995-0.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 11th ed. Upper Saddle River, N.J.: Pearson Prentice Hall, 2006. ISBN 9780131968790.
SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. Vyd. 1. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o., 2005. ISBN 80-86898-48-2.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. Vyd. 1. Praha: Grada, 2008. Manažer. ISBN 978-80-247-2721-9.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: ComputerPress, 2011. ISBN 978-80-251-3432-0.
JANEČKOVÁ, Lidmila a Miroslava VAŠTÍKOVÁ. Marketing služeb. Vyd. 1. Praha: Grada, 2001. Manažer. ISBN 80-7169-995-0.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 11th ed. Upper Saddle River, N.J.: Pearson Prentice Hall, 2006. ISBN 9780131968790.
SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. Vyd. 1. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o., 2005. ISBN 80-86898-48-2.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. Vyd. 1. Praha: Grada, 2008. Manažer. ISBN 978-80-247-2721-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 44 bodů
Oponent BP: 46 bodů
Ing. Jana Šilhánová:
1. Na str. 63 ve své práci uvádíte, že hotel XY prozatím nevyužívá služeb rezervačního systému Booking.com. Znáte důvody, proč tomu tak je? (odpověděla zcela)
2. Jakým způsobem Vy sama vybíráte ubytování pro svou dovolenou? Které nástroje komunikace Vás nejvíce ovlivňují? (odpověděla zcela)
2. Co způsobuje fluktuaci zaměstnanců hotelu? (odpověděla zcela)
3. Hotel nemá výtah a v práci na s. 48 se píše, že hotel nezapomíná na hosty, kteří potřebují bezbariérový přístup. Jak se tato situace v hotelu řeší? (odpověděla zcela)
4. Kdo má na starosti sociální sítě? (odpověděla zcela)
5. Víte, jaká je provize rezervačního systému Booking.com? (odpověděla zcela)