Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu firmy VAKLIMA s.r.o., Holešov. V teoretické části je stručně objasněn pojem marketing a jsou zde zmíněny základní marketingové koncepce. Hlavní důraz je kladen na vysvětlení marketingového mixu 4 P, tedy produktu, ceny, distribuce a propagace. Dále tato část obsahuje stručně vysvětlenou analýzu vnitřního a vnějšího prostředí. V praktické části je kromě základních informací o firmě zanalyzován a popsán její konkrétní marketingový mix. Závěr praktické části se věnuje návrhům a doporučením změn v oblasti marketingového mixu, jejichž zavedení by mohlo značně přispět k rozvoji firmy.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on analysing the marketing mix of the company VAKLIMA Ltd, Holešov. The theoretical chapters briefly explain the term marketing and describe basic marketing concepts. Main emphasis is placed on the explanation of the four Ps, i.e. product, price, place, and promotion. This part also includes a brief analysis of micro- and macro-environment. Apart from including basic information about the company, the practical part analyses and describes the company's specific marketing mix. The conclusion of the practical part is devoted to suggestions and recommendations of changes in the company's marketing mix sphere, which, if implemented, could greatly contribute to the company's development.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, produkt, cena, propagace, distribuce, mikroprostředí a makroprostředí
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu firmy VAKLIMA s.r.o., Holešov. V teoretické části je stručně objasněn pojem marketing a jsou zde zmíněny základní marketingové koncepce. Hlavní důraz je kladen na vysvětlení marketingového mixu 4 P, tedy produktu, ceny, distribuce a propagace. Dále tato část obsahuje stručně vysvětlenou analýzu vnitřního a vnějšího prostředí. V praktické části je kromě základních informací o firmě zanalyzován a popsán její konkrétní marketingový mix. Závěr praktické části se věnuje návrhům a doporučením změn v oblasti marketingového mixu, jejichž zavedení by mohlo značně přispět k rozvoji firmy.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on analysing the marketing mix of the company VAKLIMA Ltd, Holešov. The theoretical chapters briefly explain the term marketing and describe basic marketing concepts. Main emphasis is placed on the explanation of the four Ps, i.e. product, price, place, and promotion. This part also includes a brief analysis of micro- and macro-environment. Apart from including basic information about the company, the practical part analyses and describes the company's specific marketing mix. The conclusion of the practical part is devoted to suggestions and recommendations of changes in the company's marketing mix sphere, which, if implemented, could greatly contribute to the company's development.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, produkt, cena, propagace, distribuce, mikroprostředí a makroprostředí
Prostudujte odbornou literaturu zaměřenou na pojem marketingový mix.
Zpracujte teorii marketingového mixu a analýzu mikro, makroprostředí.
II. Praktická část
Popište a zhodnoťte marketingový mix firmy Vaklima, s.r.o.
Na základě vyhodnocených dat navrhněte doporučení na zlepšení současného marketingového mixu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu zaměřenou na pojem marketingový mix.
Zpracujte teorii marketingového mixu a analýzu mikro, makroprostředí.
II. Praktická část
Popište a zhodnoťte marketingový mix firmy Vaklima, s.r.o.
Na základě vyhodnocených dat navrhněte doporučení na zlepšení současného marketingového mixu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketing pro začátečníky. 2., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-3234-0.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4208-3.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOZÁK, Vratislav. Marketingová komunikace. 2. vyd., nezměn. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009. ISBN 978-80-7318-797-2.
POSPÍŠIL, Jan a Lucie Sára ZÁVODNÁ. Jak na reklamu: praktický průvodce světem reklamy. 1. vyd. Kralice na Hané: Computer Media, 2012. ISBN 978-80-7402-115-2.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketing pro začátečníky. 2., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-3234-0.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4208-3.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOZÁK, Vratislav. Marketingová komunikace. 2. vyd., nezměn. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009. ISBN 978-80-7318-797-2.
POSPÍŠIL, Jan a Lucie Sára ZÁVODNÁ. Jak na reklamu: praktický průvodce světem reklamy. 1. vyd. Kralice na Hané: Computer Media, 2012. ISBN 978-80-7402-115-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 48 bodů
Oponent BP: 44 bodů
Ing. Hana Brišová:
1. Jak firma akceptuje vaše doporučení "šťastné hodinky"? (Na otázku student zodpověděl zcela)
prof. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D.:
Jak pracovat se stránkou na facebooku, aby byla přínosem? (Na otázku student zodpověděl zcela)