Tato diplomová práce se zabývá komunikační strategií značky Krušovice v rámci partnerství s IIHF mistrovství světa v ledním hokeji 2016. Práce obsahuje několik pilířů, díky kterým byla stanovena doporučení pro další komunikační koncept značky. Práce v prvním pilíři analyzuje vývoj komunikačního konceptu značky. Ve druhém pilíři se zaměřuje na přímou konkurenci v rámci alkoholických pivních nápojů a zároveň na konkurenci, spojenou s mistrovstvím světa v hokeji. Ve třetím pilíři se značka zaměřuje na vhodnost stávajícího komunikačního konceptu vůči cílové skupině a zároveň odhaluje silná a slabá místa ve vnímání značky Krušovice. Na základě zjištěných dat práce dává doporučení pro komunikační strategii při příležitosti mistrovství světa v hokeji 2016, kterým je značka Krušovice partnerem. V posledním pilíři práce obsahuje detailní návrh komunikačního strategie značky.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is focused on communication strategy for Krušovice brand and its sponsorship with IIHF ice hockey world cup 2016. Work is consisting of few main pillars. First one analyze progress of communication concept Krušovice's brand. Another part is focused on direct competition and non-competition brands in terms of product, but with similar partnership with sport event. Third pillar is dedicated to appropriateness of current Krušovice communication concept towards the target group and identifies strengths and weaknesses in brand perception. Based on the obtained data, work gives recommendations for a communication strategy with Ice Hockey World Cup Championship 2016 partnership. In the last pillar work contains detailed proposal of the communication strategy for the Krušovice brand.
Klíčová slova
marketingová komunikace, marketingový mix, nákupní chování, komunikační strategie, mistrovství světa v hokeji, pivo, alkoholické nápoje, positioning značky, komunikační teritoria,
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, marketing mix, shopping behavior, communication strategy, ice hockey world cup, beer, alcoholic beverages, brand positioning, communication territories,
Rozsah průvodní práce
149
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá komunikační strategií značky Krušovice v rámci partnerství s IIHF mistrovství světa v ledním hokeji 2016. Práce obsahuje několik pilířů, díky kterým byla stanovena doporučení pro další komunikační koncept značky. Práce v prvním pilíři analyzuje vývoj komunikačního konceptu značky. Ve druhém pilíři se zaměřuje na přímou konkurenci v rámci alkoholických pivních nápojů a zároveň na konkurenci, spojenou s mistrovstvím světa v hokeji. Ve třetím pilíři se značka zaměřuje na vhodnost stávajícího komunikačního konceptu vůči cílové skupině a zároveň odhaluje silná a slabá místa ve vnímání značky Krušovice. Na základě zjištěných dat práce dává doporučení pro komunikační strategii při příležitosti mistrovství světa v hokeji 2016, kterým je značka Krušovice partnerem. V posledním pilíři práce obsahuje detailní návrh komunikačního strategie značky.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is focused on communication strategy for Krušovice brand and its sponsorship with IIHF ice hockey world cup 2016. Work is consisting of few main pillars. First one analyze progress of communication concept Krušovice's brand. Another part is focused on direct competition and non-competition brands in terms of product, but with similar partnership with sport event. Third pillar is dedicated to appropriateness of current Krušovice communication concept towards the target group and identifies strengths and weaknesses in brand perception. Based on the obtained data, work gives recommendations for a communication strategy with Ice Hockey World Cup Championship 2016 partnership. In the last pillar work contains detailed proposal of the communication strategy for the Krušovice brand.
Klíčová slova
marketingová komunikace, marketingový mix, nákupní chování, komunikační strategie, mistrovství světa v hokeji, pivo, alkoholické nápoje, positioning značky, komunikační teritoria,
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, marketing mix, shopping behavior, communication strategy, ice hockey world cup, beer, alcoholic beverages, brand positioning, communication territories,
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury, která se zabývá spotřebními trhy, segmentací trhů, rozdělení cílových skupin, nákupního chování a marketingovým výzkumem. Zpracujte rešerši hlavních bodů, potřebných pro návrh komunikační strategie.
2. Stanovte výzkumné otázky
3. Pomocí kvalitativního výzkumu zjistěte relevanci předchozí komunikace pro cílovou skupinu.
4. Pomocí kvantitativního výzkumu zjistěte silná a slabá místa značky ve vnímání cílové skupiny.
5. Analyzujte zjištěné údaje a zodpovězte výzkumne otázky.
6. Na základě zjištěných informací navrhněte ideální komunikační koncept vzhledem k cílové skupině.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury, která se zabývá spotřebními trhy, segmentací trhů, rozdělení cílových skupin, nákupního chování a marketingovým výzkumem. Zpracujte rešerši hlavních bodů, potřebných pro návrh komunikační strategie.
2. Stanovte výzkumné otázky
3. Pomocí kvalitativního výzkumu zjistěte relevanci předchozí komunikace pro cílovou skupinu.
4. Pomocí kvantitativního výzkumu zjistěte silná a slabá místa značky ve vnímání cílové skupiny.
5. Analyzujte zjištěné údaje a zodpovězte výzkumne otázky.
6. Na základě zjištěných informací navrhněte ideální komunikační koncept vzhledem k cílové skupině.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav a Jana STÁVKOVÁ. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 159 s. Manažer. ISBN 80-247-0385-8.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
SMITH, Paul. Moderní marketing. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2000, 518 s. ISBN 80-722-6252-1.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat 6. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2007, 184 s. Manažer. ISBN 978-80-247-2001-2.
LINDSTRÖM, Martin. Nákupologie: pravda a lži o tom, proč nakupujeme. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2009, xiii, 232 s. ISBN 978-80-251-2396-6.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav a Jana STÁVKOVÁ. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 159 s. Manažer. ISBN 80-247-0385-8.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
SMITH, Paul. Moderní marketing. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2000, 518 s. ISBN 80-722-6252-1.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat 6. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2007, 184 s. Manažer. ISBN 978-80-247-2001-2.
LINDSTRÖM, Martin. Nákupologie: pravda a lži o tom, proč nakupujeme. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2009, xiii, 232 s. ISBN 978-80-251-2396-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
noty, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (dr. Soukalová):
1. Které části vámi navržené komunikační strategie považujete za nejproblematičtější?
2. Identifikujte možné rizikové faktory navrhované komunikační strategie.
V posudku vedoucího byly položeny tyto otázky (dr. Šula):
1. Z čeho jste vycházel při zpracování tabulky č. 3?
2.Doložte rozsah, platformu sběru a identifikaci v čase u kvantitativní výzkum.