Diplomová práce se zabývá image značky ZOOT u generací X a Y. V teoretické části bu-dou definovány základní pojmy související se značkou, budováním značky a image a také popsány generace X a Y. Praktická část bude věnována nejprve sekundární analýze čes-kých zákazníků na internetu a konkurence ZOOTu na trhu. Na analýzu následně naváže primární výzkum, který bude zkoumat rozdíly mezi vnímáním značky ZOOT u generace X a Y. Na výsledky výzkumu naváže část projektová, ve které bude navržena strategie pro značku ZOOT, která povede ke zlepšení image u jednoho ze zkoumaných segmentů.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the image of the brand ZOOT within generations X and Y. The theo-retical part will define basic concepts which are related to brand, brand building, image and also generations X and Y. The practical part will be dedicated to secondary analysis of the Czech consumers and their consumer behavior online and ZOOT's rival on the market. The second part of the practical part will be primary research, which will research differences in perceiving the brand within chosen generations. According to the results from the previous part there will be proposed a project, which will lead to the better image at one of examined segments.
Klíčová slova
značka, image, móda, generace X, generace Y
Klíčová slova v angličtině
brand, image, fashion, generation X, generation Y
Rozsah průvodní práce
106 s. (145 464 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá image značky ZOOT u generací X a Y. V teoretické části bu-dou definovány základní pojmy související se značkou, budováním značky a image a také popsány generace X a Y. Praktická část bude věnována nejprve sekundární analýze čes-kých zákazníků na internetu a konkurence ZOOTu na trhu. Na analýzu následně naváže primární výzkum, který bude zkoumat rozdíly mezi vnímáním značky ZOOT u generace X a Y. Na výsledky výzkumu naváže část projektová, ve které bude navržena strategie pro značku ZOOT, která povede ke zlepšení image u jednoho ze zkoumaných segmentů.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the image of the brand ZOOT within generations X and Y. The theo-retical part will define basic concepts which are related to brand, brand building, image and also generations X and Y. The practical part will be dedicated to secondary analysis of the Czech consumers and their consumer behavior online and ZOOT's rival on the market. The second part of the practical part will be primary research, which will research differences in perceiving the brand within chosen generations. According to the results from the previous part there will be proposed a project, which will lead to the better image at one of examined segments.
Klíčová slova
značka, image, móda, generace X, generace Y
Klíčová slova v angličtině
brand, image, fashion, generation X, generation Y
Zásady pro vypracování
1. Vymezte teoretická hlediska daného tématu
2. Stanovte cíl práce a výzkumné otázky
3. Představte značku ZOOT
4. Realizujte analýzu konkurence a primární šetření u generace X,Y
5. Ze zjištěných dat vymezte závěry a doporučení pro zlepšení image značky ZOOT
6. Na základě zjištěných dat navrhněte projekt na zlepšení image značky ZOOT
Zásady pro vypracování
1. Vymezte teoretická hlediska daného tématu
2. Stanovte cíl práce a výzkumné otázky
3. Představte značku ZOOT
4. Realizujte analýzu konkurence a primární šetření u generace X,Y
5. Ze zjištěných dat vymezte závěry a doporučení pro zlepšení image značky ZOOT
6. Na základě zjištěných dat navrhněte projekt na zlepšení image značky ZOOT
Seznam doporučené literatury
AAKER, David A. Brand building: budování obchodní značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003, 306 s. ISBN 80-7226-885-6.
BERGH, Joeri van den a Mattias BEHRER. Jak cool značky zůstávají hot: marketing zaměřený na mladou "generaci Y". 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012, 248 s. ISBN 978-80-265-0002-5.
KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 796 s. ISBN 978-80-247-1481-3
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 277 s. ISBN 802470966x.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 356 s. ISBN 978-80-247-3528-3.
Seznam doporučené literatury
AAKER, David A. Brand building: budování obchodní značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003, 306 s. ISBN 80-7226-885-6.
BERGH, Joeri van den a Mattias BEHRER. Jak cool značky zůstávají hot: marketing zaměřený na mladou "generaci Y". 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012, 248 s. ISBN 978-80-265-0002-5.
KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 796 s. ISBN 978-80-247-1481-3
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 277 s. ISBN 802470966x.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 356 s. ISBN 978-80-247-3528-3.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent - dr. Pavla Kotyzová):
1. Jakými argumenty budete budovat důvěru ke značce ZOOT u generace X?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Které tituly v případě tiskové reklamy případně využijete, s jakým sdělením?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.