Předmětem diplomové práce je návrh komunikační kampaně motivující ke sponzoringu zvířat v ZOO Brno. Práce se skládá ze tří částí. První část obsahuje teoretické informace o problematice marketingu a marketingových komunikací neziskového sektoru. V praktické části je proveden kvalitativní a kvantitativní výzkum, ze kterých v projektové části vychází konkrétní návrh komunikační kampaně.
Anotace v angličtině
The subject of this Thesis is to draw up a communication campaign motivating people for sponsorship of animals in ZOO Brno. The thesis is divided into three parts. The first part includes theoretical information about marketing and marketing communication of the non-profit sector. The second part consist of a qualitative and quantitative research. In the project the concept of the communication campaign is set up using the results of the previous research.
Předmětem diplomové práce je návrh komunikační kampaně motivující ke sponzoringu zvířat v ZOO Brno. Práce se skládá ze tří částí. První část obsahuje teoretické informace o problematice marketingu a marketingových komunikací neziskového sektoru. V praktické části je proveden kvalitativní a kvantitativní výzkum, ze kterých v projektové části vychází konkrétní návrh komunikační kampaně.
Anotace v angličtině
The subject of this Thesis is to draw up a communication campaign motivating people for sponsorship of animals in ZOO Brno. The thesis is divided into three parts. The first part includes theoretical information about marketing and marketing communication of the non-profit sector. The second part consist of a qualitative and quantitative research. In the project the concept of the communication campaign is set up using the results of the previous research.
1. Zpracujte teoretická východiska k problematice marketingu a marketingových komunikací neziskového sektoru se specifiky zážitkové turistiky a cílových skupin.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte dosavadní komunikační aktivity ZOO k donátorům.
4. Proveďte kvalitativní a kvantitativní výzkum analyzující zájem a motivaci cílových skupin sponzorovat zvířata v ZOO Brno. S využitím sekundárních dat zpracujte analýzu současného stavu komunikace ZOO Brno na sociálních sítích.
5. Zpracujte komplexní projekt komunikační kampaně motivující ke sponzoringu včetně finanční, personální a materiální náročnosti.
6. Formulujte závěry, možnosti a limitující faktory realizace projektu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k problematice marketingu a marketingových komunikací neziskového sektoru se specifiky zážitkové turistiky a cílových skupin.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte dosavadní komunikační aktivity ZOO k donátorům.
4. Proveďte kvalitativní a kvantitativní výzkum analyzující zájem a motivaci cílových skupin sponzorovat zvířata v ZOO Brno. S využitím sekundárních dat zpracujte analýzu současného stavu komunikace ZOO Brno na sociálních sítích.
5. Zpracujte komplexní projekt komunikační kampaně motivující ke sponzoringu včetně finanční, personální a materiální náročnosti.
6. Formulujte závěry, možnosti a limitující faktory realizace projektu.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2011, 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9.
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, iv, 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
KOTLER, Philip, John T. BOWEN a James C. MAKENS. Marketing for hospitality and tourism. 6th ed. Harlow: Pearson Education, 2014, ii, 630 s. ISBN 978-1-29202-003-7.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2011, 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9.
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, iv, 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
KOTLER, Philip, John T. BOWEN a James C. MAKENS. Marketing for hospitality and tourism. 6th ed. Harlow: Pearson Education, 2014, ii, 630 s. ISBN 978-1-29202-003-7.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
Otázky k obhajobě:
1. Aké boli kritériá výberu pri piatich respondentoch, s ktorými autorka uskutočnila rozhovor?
2. Ako využila autorka sociodemografické údaje získané z dotazníkového šetrenia (vek a pohlavie respondentov) pri návrhu komunika
3. Oslovila autorka ZOO Brno? Aké boli dôvody, že zoologická záhrada v Brne s autorkou nespolupracovala?
Studentka odpověděla na položené dotazy.