Diplomova prace si klade za cil podat podklady pro tvorbu brandbooku Studentske unie UTB, tedy dokument, ktery popisuje interni korporatni kulturu teto organizace.
Sleduje tvorbu image organizace skrze korporatni identitu, korporatni kulturu a nasledne zvyky, pribehy, symboly a ritualy bezne pro tuto organizaci.
Teoreticka cast zpracovava tento proces tvorby a hleda souvislosti mezi jednotlivymi teoretickymi pojmy, a take vysvetluje roli leaderu a clenu v organizaci. A to vse v souvislosti v prostredi neziskove organizace.
Prakticka cast a vyzkum zpracovavaji vychodiska pro tvorbu brandbooku, predevsim pak podavaji inspiraci pro jeho tvurce a overuji jeho platnost v dlouhodobem horizontu.
V projektove casti je navrhnut projekt pro tvorbu brandbooku v konkretnich krocich.
Anotace v angličtině
Primary goal of this thesis is to give materials for creation of brandbook for TBU Student Union. This document should represent internal corporate culture in this organization.
It follows process of building image through corporate identity, corporate culture, and through customs, habits, stories, symbols and rituals common for this organization.
Theoretical part describes this process of image creation and seeks connection between theoretical concepts. And also describes role of the leaders and members of the organization. And that's all in the environment of non-profit sector.
Practical part and survey serves suggestion for brandbook creation, and also gives some inspiration for its creators and validates this brandbook in long term period.
In project part is designed project describing plan for brandbook creation in particular steps.
Diplomova prace si klade za cil podat podklady pro tvorbu brandbooku Studentske unie UTB, tedy dokument, ktery popisuje interni korporatni kulturu teto organizace.
Sleduje tvorbu image organizace skrze korporatni identitu, korporatni kulturu a nasledne zvyky, pribehy, symboly a ritualy bezne pro tuto organizaci.
Teoreticka cast zpracovava tento proces tvorby a hleda souvislosti mezi jednotlivymi teoretickymi pojmy, a take vysvetluje roli leaderu a clenu v organizaci. A to vse v souvislosti v prostredi neziskove organizace.
Prakticka cast a vyzkum zpracovavaji vychodiska pro tvorbu brandbooku, predevsim pak podavaji inspiraci pro jeho tvurce a overuji jeho platnost v dlouhodobem horizontu.
V projektove casti je navrhnut projekt pro tvorbu brandbooku v konkretnich krocich.
Anotace v angličtině
Primary goal of this thesis is to give materials for creation of brandbook for TBU Student Union. This document should represent internal corporate culture in this organization.
It follows process of building image through corporate identity, corporate culture, and through customs, habits, stories, symbols and rituals common for this organization.
Theoretical part describes this process of image creation and seeks connection between theoretical concepts. And also describes role of the leaders and members of the organization. And that's all in the environment of non-profit sector.
Practical part and survey serves suggestion for brandbook creation, and also gives some inspiration for its creators and validates this brandbook in long term period.
In project part is designed project describing plan for brandbook creation in particular steps.
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce. Definujte pojem image, ukotvěte interní komunikaci v souvislosti se studentskou organizací.
2. Definujte cíl práce a metodický postup.
3. Analyzujte současný stav image Studentské unie UTB prostřednictvím marketingového výzkumu realizovaného u cílové skupiny členů Studentské unie UTB.
4. Z výsledků výzkumu vyvoďte závěry, popište současný stav image Studentské unie UTB.
5. V projektové části navrhněte kroky vedoucí k posílení image Studentské unie UTB. Navrhněte brandbook interní komunikace aplikovatelný v praxi.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce. Definujte pojem image, ukotvěte interní komunikaci v souvislosti se studentskou organizací.
2. Definujte cíl práce a metodický postup.
3. Analyzujte současný stav image Studentské unie UTB prostřednictvím marketingového výzkumu realizovaného u cílové skupiny členů Studentské unie UTB.
4. Z výsledků výzkumu vyvoďte závěry, popište současný stav image Studentské unie UTB.
5. V projektové části navrhněte kroky vedoucí k posílení image Studentské unie UTB. Navrhněte brandbook interní komunikace aplikovatelný v praxi.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim, 2006. Marketing neziskového sektoru. Vyd. 1. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 156 s. ISBN 80-731-8436-2.
DRUCKER, Peter Ferdinand, 1994. Řízení neziskových organizací: praxe a principy. 1. vyd.Praha: Management Press, 184 s. ISBN 80-856-0338-1.
HOLÁ, Jana. Interní komunikace ve firmě. Vyd. 1. Brno: Computer Press, c2006, vi, 170 s. ISBN 80-251-1250-0.
VYSEKALOVÁ, Jitka, 2009. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada, 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim, 2006. Marketing neziskového sektoru. Vyd. 1. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 156 s. ISBN 80-731-8436-2.
DRUCKER, Peter Ferdinand, 1994. Řízení neziskových organizací: praxe a principy. 1. vyd.Praha: Management Press, 184 s. ISBN 80-856-0338-1.
HOLÁ, Jana. Interní komunikace ve firmě. Vyd. 1. Brno: Computer Press, c2006, vi, 170 s. ISBN 80-251-1250-0.
VYSEKALOVÁ, Jitka, 2009. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada, 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
Otázky k obhajobě:
"Vysvětlete Vaše tvrzení, že výsledná image se skládá z prvků korporátní identity. Jaký je vztah mezi image a CI?
"Vysvětlete pojmy, které užíváte "primární skupinový rozhovor" a "primární focus groups".
"Jaký typ výzkumu byste zvolil pro došetření údajů potřebných pro tvorbu brandbooku?