Dilomová práca je zameraná na vytvorenie marketingovej stratégie s dôrazom na komunikačnú stránku pre spoločnosť Kúpele Piešťany. Teoretická časť obsahuje spracované teoretické východiská k téme. Praktická časť priamo nadväzuje na časť teoretickú a je v nej realizovaný kvantitatívny výskum prostredníctvom dotazníkového šetrenia, od ktorého výsledkov sa odvinulo ďalšie pokračovanie práce a formulácia cieľovej skupiny. V projektovej časti diplomovej práce je navrhnutá marketingová stratégia s dôrazom na komunikačnú stránku pre spoločnosť.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on marketing strategy with emphasis on communication site for the company Spa Piestany. The theoretical part contains processed theoretical background to the topic. The practical part is directly related to theoretical and it implements quantitative research through a questionnaire survey, the results of which are used for the formulation of the target group. The project part of this thesis contains marketing strategy with emphasis on communication site for the company.
Klíčová slova
Kúpele Piešťany, marketingová stratégia, komunikačná kampaň, informačná kampaň, mesto, Piešťany, marketing, marketingové aktivity, online, sociálne siete, eventy
Klíčová slova v angličtině
Spa Piestany, marketing strategy, communication campaign, information campaign, city, Piestany, marketing,marketing activities, online, social media, events
Rozsah průvodní práce
87
Jazyk
SK
Anotace
Dilomová práca je zameraná na vytvorenie marketingovej stratégie s dôrazom na komunikačnú stránku pre spoločnosť Kúpele Piešťany. Teoretická časť obsahuje spracované teoretické východiská k téme. Praktická časť priamo nadväzuje na časť teoretickú a je v nej realizovaný kvantitatívny výskum prostredníctvom dotazníkového šetrenia, od ktorého výsledkov sa odvinulo ďalšie pokračovanie práce a formulácia cieľovej skupiny. V projektovej časti diplomovej práce je navrhnutá marketingová stratégia s dôrazom na komunikačnú stránku pre spoločnosť.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on marketing strategy with emphasis on communication site for the company Spa Piestany. The theoretical part contains processed theoretical background to the topic. The practical part is directly related to theoretical and it implements quantitative research through a questionnaire survey, the results of which are used for the formulation of the target group. The project part of this thesis contains marketing strategy with emphasis on communication site for the company.
Klíčová slova
Kúpele Piešťany, marketingová stratégia, komunikačná kampaň, informačná kampaň, mesto, Piešťany, marketing, marketingové aktivity, online, sociálne siete, eventy
Klíčová slova v angličtině
Spa Piestany, marketing strategy, communication campaign, information campaign, city, Piestany, marketing,marketing activities, online, social media, events
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu, věnujte pozornost charakteristice sektoru cestovního ruchu, trendům v lázeňství a specifikům tvorby komunikační strategie v tomto oboru i měření její efektivity.
2. Definujte cíle práce, stanovte výzkumné otázky a metodiku práce.
3. Charakterizujte vybraný subjekt a jejich dosavadní komunikace (marketing).
4. Realizujte výzkumné šetření o zjištění zájmu a informovanosti cílové skupiny o službách Kúpelov Piešťany.
5. V konfrontaci výsledků výzkumného šetření a sekundární analýzy na základě teoretické báze navrhněte komunikační strategii pro Kúpele Piešťany s vymezenou cílovou skupinu.
6. Vymezte možnosti a limity realizace projektu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu, věnujte pozornost charakteristice sektoru cestovního ruchu, trendům v lázeňství a specifikům tvorby komunikační strategie v tomto oboru i měření její efektivity.
2. Definujte cíle práce, stanovte výzkumné otázky a metodiku práce.
3. Charakterizujte vybraný subjekt a jejich dosavadní komunikace (marketing).
4. Realizujte výzkumné šetření o zjištění zájmu a informovanosti cílové skupiny o službách Kúpelov Piešťany.
5. V konfrontaci výsledků výzkumného šetření a sekundární analýzy na základě teoretické báze navrhněte komunikační strategii pro Kúpele Piešťany s vymezenou cílovou skupinu.
6. Vymezte možnosti a limity realizace projektu.
Seznam doporučené literatury
DE PELSMACKER, Patrik, Maggie GEUENS a Joeri VAN DEN BERG, 2003. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing a.s. ISBN 8024702541.
KOTÍKOVÁ, Halina, 2013. Nové trendy v nabídce cestovního ruchu. Praha: Grada Publishing, a.s. ISBN 9788024746036.
KOTLER, Philip, 2000. Marketing podle Kotlera: Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha: Management Press. ISBN 8072610104.
PALATKOVÁ, Monika, 2011. Marketingový management destinací: strategický a taktický marketing destinace turismu, systém marketingového řízení destinace a jeho financování, řízení kvality v destinaci a informa. Praha: Grada Publishing, a.s. ISBN: 9788024737492.
KOZEL, ROMAN, A KOLEKTIV, 2005. Moderní marketingový výzkum.Praha: Grada Publishing, a.s. ISBN: 9788024709666.
Seznam doporučené literatury
DE PELSMACKER, Patrik, Maggie GEUENS a Joeri VAN DEN BERG, 2003. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing a.s. ISBN 8024702541.
KOTÍKOVÁ, Halina, 2013. Nové trendy v nabídce cestovního ruchu. Praha: Grada Publishing, a.s. ISBN 9788024746036.
KOTLER, Philip, 2000. Marketing podle Kotlera: Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha: Management Press. ISBN 8072610104.
PALATKOVÁ, Monika, 2011. Marketingový management destinací: strategický a taktický marketing destinace turismu, systém marketingového řízení destinace a jeho financování, řízení kvality v destinaci a informa. Praha: Grada Publishing, a.s. ISBN: 9788024737492.
KOZEL, ROMAN, A KOLEKTIV, 2005. Moderní marketingový výzkum.Praha: Grada Publishing, a.s. ISBN: 9788024709666.
Přílohy volně vložené
1x CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
Otázky k obhajobě:
"Jaká jsou rizika vyhlášení soutěže o zaměstnance měsíce v navrhované podobě (s. 66). Má tento návrh nějakou alternativu?
"V projektové části nevidím, jaký by kampaň měla mít cíl. Jaký zájem místních obyvatel o lázně by se měl považovat za úspěch a proč?
Studentka připraveně odpověděla na položené dotazy.