Cílem této diplomové práce je návrh komunikační strategie výstavy Digitální design: Pohled za pixely. Komunikační plán byl zrealizován 18. 9. - 30. 10. 2015 a pomocí metod marketingového výzkumu vyhodnocen. Tím byly odhaleny jeho silné a slabé stránky. Výstava vznikla díky silné podpoře komunity, a tak se autorka v praktické části věnuje výzkumu, v němž zjišťuje, jakou roli v komunikaci sehrála právě komunita a jaké komunikační kanály měly u cílového publika největší úspěch. Poznatky z realizace a vyhodnocení komunikačního plánu jsou aplikovány v návrhu strategie pro pokračování výstavy v rámci putování do dalších českých měst v roce 2016. Projektová část obsahuje komunikační balíček doporučení využívající poznatky z první realizace. Balíček komunikace se zaměřuje na základní tři oblasti obecná doporučení, hlavní sdělení a konkrétní kroky v podobě praktického to-do listu a mind mapy.
Anotace v angličtině
The main purpose of the diploma thesis is the concept of a communication strategy for the exhibition Digital Design: Behind the Pixels. Communication plan was carried out during September 18thOctober 30th 2015. The evaluation was based on the methods of marketing research. Strong and poor parts of the plan were revealed. The exhibition was supported by the Czech UX community; therefore the author of the paper examines impact of communi-ty on the communication process. She also audits, what communication channels were the most successful at the target audience. The insight and observations from the research are used to design the new communication strategy intended for the 2016 exhibition tour in other Czech regions. Based on the previous research, the project part of the paper includes specific ideas and improvements on communication plan. Author of the paper suggests the communication package focusing on three main topics the general recommendations, the key message of the communication and the specific steps such as particular communication to-do list and mind map.
communication, communication campaign, communication strategy, PR, promotion, exhibition, event management, digital design, communities
Rozsah průvodní práce
97 s. (114 596 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je návrh komunikační strategie výstavy Digitální design: Pohled za pixely. Komunikační plán byl zrealizován 18. 9. - 30. 10. 2015 a pomocí metod marketingového výzkumu vyhodnocen. Tím byly odhaleny jeho silné a slabé stránky. Výstava vznikla díky silné podpoře komunity, a tak se autorka v praktické části věnuje výzkumu, v němž zjišťuje, jakou roli v komunikaci sehrála právě komunita a jaké komunikační kanály měly u cílového publika největší úspěch. Poznatky z realizace a vyhodnocení komunikačního plánu jsou aplikovány v návrhu strategie pro pokračování výstavy v rámci putování do dalších českých měst v roce 2016. Projektová část obsahuje komunikační balíček doporučení využívající poznatky z první realizace. Balíček komunikace se zaměřuje na základní tři oblasti obecná doporučení, hlavní sdělení a konkrétní kroky v podobě praktického to-do listu a mind mapy.
Anotace v angličtině
The main purpose of the diploma thesis is the concept of a communication strategy for the exhibition Digital Design: Behind the Pixels. Communication plan was carried out during September 18thOctober 30th 2015. The evaluation was based on the methods of marketing research. Strong and poor parts of the plan were revealed. The exhibition was supported by the Czech UX community; therefore the author of the paper examines impact of communi-ty on the communication process. She also audits, what communication channels were the most successful at the target audience. The insight and observations from the research are used to design the new communication strategy intended for the 2016 exhibition tour in other Czech regions. Based on the previous research, the project part of the paper includes specific ideas and improvements on communication plan. Author of the paper suggests the communication package focusing on three main topics the general recommendations, the key message of the communication and the specific steps such as particular communication to-do list and mind map.
communication, communication campaign, communication strategy, PR, promotion, exhibition, event management, digital design, communities
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce se zaměřením na využití komunikačních nástrojů ve vztahu k zvolenému tématu práce. Definujte základní pojmy související se zvolenou komunikační strategií.
2. Na základě stanovené metodiky práce formulujte cíle a analyzujte využití komunikačních nástrojů kampaně. Zpracujte odpovídající marketingový průzkum u cílového publika výstavy.
3. Zhodnoťte plán, realizaci a vyhodnocení komunikační kampaně. Pojmenujte kritické okamžiky a navrhněte možná zlepšení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce se zaměřením na využití komunikačních nástrojů ve vztahu k zvolenému tématu práce. Definujte základní pojmy související se zvolenou komunikační strategií.
2. Na základě stanovené metodiky práce formulujte cíle a analyzujte využití komunikačních nástrojů kampaně. Zpracujte odpovídající marketingový průzkum u cílového publika výstavy.
3. Zhodnoťte plán, realizaci a vyhodnocení komunikační kampaně. Pojmenujte kritické okamžiky a navrhněte možná zlepšení.
Seznam doporučené literatury
CAYWOOD, Clarke L. Public relations: řízená komunikace podniku s veřejností. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003, xxxvii, 600 s. ISBN 8072268864.
THEAKER, Alison. The public relations handbook. 4th ed. London: Routledge, 2012, xvi, 487 s. ISBN 978-0-415-59814-9.
LATTIMORE, Dan. Public relations: the profession and the practice. 4th ed. New York: McGraw-Hill, 2012, xix, 372 s. ISBN 978-0-07-351205-1.
TRAMPOTA, Tomáš a Martina VOJTĚCHOVSKÁ. Metody výzkumu médií. Vyd. 1. Praha: Portál, 2010, 293 s. ISBN 978-80-7367-683-4.
PERCY, Larry a Richard H ELLIOTT. Strategic advertising management. 3rd ed. Oxford: Oxford University Press, 2009, xviii, 424 s. ISBN 978-0-19-953257-5.
TENCH, Ralp a Liz YEOMANS. Exploring Public Relations. 2nd ed. Essex: Pearson Education Limited, 2009, 666 s. ISBN 978-0-273-71594-8.
Seznam doporučené literatury
CAYWOOD, Clarke L. Public relations: řízená komunikace podniku s veřejností. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003, xxxvii, 600 s. ISBN 8072268864.
THEAKER, Alison. The public relations handbook. 4th ed. London: Routledge, 2012, xvi, 487 s. ISBN 978-0-415-59814-9.
LATTIMORE, Dan. Public relations: the profession and the practice. 4th ed. New York: McGraw-Hill, 2012, xix, 372 s. ISBN 978-0-07-351205-1.
TRAMPOTA, Tomáš a Martina VOJTĚCHOVSKÁ. Metody výzkumu médií. Vyd. 1. Praha: Portál, 2010, 293 s. ISBN 978-80-7367-683-4.
PERCY, Larry a Richard H ELLIOTT. Strategic advertising management. 3rd ed. Oxford: Oxford University Press, 2009, xviii, 424 s. ISBN 978-0-19-953257-5.
TENCH, Ralp a Liz YEOMANS. Exploring Public Relations. 2nd ed. Essex: Pearson Education Limited, 2009, 666 s. ISBN 978-0-273-71594-8.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenku na státních závěrečných zkouškách
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Otázky k obhajobě:
" Jakým způsobem byl prováděn monitoring médií, stručně formulujte jeho závěry.
" Doplňte podrobněji vyhodnocení jednotlivých výzkumů a formulujte východiska pro projektovou část.
" Identifikujte rizika vašeho návrhu komunikační strategie.
Studentka připraveně odpověděla na všechny položené otázky.