Bakalářská práce se zaobírá novými trendy v marketingových komunikacích. V teoretické části je seznámení se základními pojmy v oblasti marketingu a marketingových komunikací a přehled nových trendů marketingových komunikací. Praktická část analyzuje vybranou reklamní kampaň nejmenovanné společnosti, která v kampani využívala komunikační prostředky patřící do nových trendů marketingových komunikací a pomocí analýzy sekundárních dat a dotazníkového šetření v primárním výzkumu se snaží nalézt a definovat problém v používání komunikačních prostředků z nových trendů marketingových komunikací u analyzované kampaně.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with modern trends in marketing communications. In the theo-retical part, fundamental terms in the area of marketing and marketing communications are presented. Moreover, modern trends in marketing communications are introduced, too. In the practical part, a selected advertising campaign of an unnamed company, which used modern trends in its communication, is analyzed. Analyzing secondary data and conduct-ing primary research results in defining difficulties in using modern communication means in the analyzed campaign.
Klíčová slova
Facebook, Guerilla marketing, marketingová komunikace, nové trendy, webové stránky
Klíčová slova v angličtině
Facebook, guerilla marketing, marketing communications, modern trends, websites
Rozsah průvodní práce
80 s. (111 319 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zaobírá novými trendy v marketingových komunikacích. V teoretické části je seznámení se základními pojmy v oblasti marketingu a marketingových komunikací a přehled nových trendů marketingových komunikací. Praktická část analyzuje vybranou reklamní kampaň nejmenovanné společnosti, která v kampani využívala komunikační prostředky patřící do nových trendů marketingových komunikací a pomocí analýzy sekundárních dat a dotazníkového šetření v primárním výzkumu se snaží nalézt a definovat problém v používání komunikačních prostředků z nových trendů marketingových komunikací u analyzované kampaně.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with modern trends in marketing communications. In the theo-retical part, fundamental terms in the area of marketing and marketing communications are presented. Moreover, modern trends in marketing communications are introduced, too. In the practical part, a selected advertising campaign of an unnamed company, which used modern trends in its communication, is analyzed. Analyzing secondary data and conduct-ing primary research results in defining difficulties in using modern communication means in the analyzed campaign.
Klíčová slova
Facebook, Guerilla marketing, marketingová komunikace, nové trendy, webové stránky
Klíčová slova v angličtině
Facebook, guerilla marketing, marketing communications, modern trends, websites
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k využití nových trendů v marketingových komunikacích firem.
2. Stanovte hlavní cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Na základě výsledků primárního šetření analyzujte využití nových trendů v marketingových komunikacích firem.
4. Na základě srovnání kvantitativního šetření formulujte závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k využití nových trendů v marketingových komunikacích firem.
2. Stanovte hlavní cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Na základě výsledků primárního šetření analyzujte využití nových trendů v marketingových komunikacích firem.
4. Na základě srovnání kvantitativního šetření formulujte závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
FREY, 2008, Marketingová komunikace:to nejlepší z nových trendů, Praha: Management Press s.r.o. ISBN 978-80-7261-160-7
HESKOVÁ, ŠTARCHOŇ, 2009, Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu, Praha: Oeconomica ISBN 978-80-245-1520-5
JANOUCH, 2014, Internetový marketing, Brno: Computer Press ISBN 978-80-251-4311-7
KOTLER,TRIAS DE BES, 2005, Inovativní marketing, Praha: Grada Publishing a.s. ISBN 80-247-0921-X
LEVINSON, 2009, Guerilla marketing, Brno: Computer Press ISBN 978-80-251-2472-7
PAVLŮ, 2009, Marketingové komunikace a jejich nové formy, Praha: Professional Publishing ISBN 978-80-7318-830-6
TROMMSDORRF, STEINHOFF, 2009, Marketing inovací, Praha: C.H. Beck ISBN 978-80-7400-092-8
Seznam doporučené literatury
FREY, 2008, Marketingová komunikace:to nejlepší z nových trendů, Praha: Management Press s.r.o. ISBN 978-80-7261-160-7
HESKOVÁ, ŠTARCHOŇ, 2009, Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu, Praha: Oeconomica ISBN 978-80-245-1520-5
JANOUCH, 2014, Internetový marketing, Brno: Computer Press ISBN 978-80-251-4311-7
KOTLER,TRIAS DE BES, 2005, Inovativní marketing, Praha: Grada Publishing a.s. ISBN 80-247-0921-X
LEVINSON, 2009, Guerilla marketing, Brno: Computer Press ISBN 978-80-251-2472-7
PAVLŮ, 2009, Marketingové komunikace a jejich nové formy, Praha: Professional Publishing ISBN 978-80-7318-830-6
TROMMSDORRF, STEINHOFF, 2009, Marketing inovací, Praha: C.H. Beck ISBN 978-80-7400-092-8
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentKU na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (dr. Banár):
1.Pomocou dostupnej odbornej literatúry vytvorte členenie nových foriem marketingovej komunikácie a vysvetlite, akým spôsobom ich je možné zaradiť v systéme marketingovej komunikácie.
2.Uveďte konkrétne príklady z praxe na vybrané nové formy marketingovej komunikácie definované v 3. kapitole.
3.Popíšte základné výhody a nevýhody nových foriem marketingovej komunikácie a vysvetlite, ktoré z faktorov majú podľa vášho názoru najvýraznejší vplyv na ich vznik, ako aj ich implementáciu do praxe.