Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku značky v online prostředí. Cílem první části je vymezit teoretický rámec problematiky značky, internetu a jeho využití pro prezentaci, propagaci a komunikaci včetně stručných zásad pro tvorbu stránek a předpokladů, které musí stránky splňovat, aby v prostředí internetu uspěly. Dále se teoretická část zabývá nákupním chováním a marketingovým výzkumem. V praktické části jsou analyzovány vlivy, které
ovlivňují nákupní chování v online prostředí.
Anotace v angličtině
This thesis focuses on the issue of the brand in the online environment. The objective of the first part is to define the theoretical framework of the brand issue and the Internet with its use for presentation, promotion and communication, including concise principles for creating a website and standards that a website must meet in order to succeed in the Internet environment. Furthermore, the theoretical part deals with the purchasing behaviour and marketing research. The practical part analyses the factors that influence purchasing behaviour in the online environment.
Klíčová slova
značka, budování značky, budování značky v online prostředí, internet,
internetová reklama, nákupní chování
Klíčová slova v angličtině
brand, branding, brand building in digital environment,internet , internet
advertising, buying behavior
Rozsah průvodní práce
61
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku značky v online prostředí. Cílem první části je vymezit teoretický rámec problematiky značky, internetu a jeho využití pro prezentaci, propagaci a komunikaci včetně stručných zásad pro tvorbu stránek a předpokladů, které musí stránky splňovat, aby v prostředí internetu uspěly. Dále se teoretická část zabývá nákupním chováním a marketingovým výzkumem. V praktické části jsou analyzovány vlivy, které
ovlivňují nákupní chování v online prostředí.
Anotace v angličtině
This thesis focuses on the issue of the brand in the online environment. The objective of the first part is to define the theoretical framework of the brand issue and the Internet with its use for presentation, promotion and communication, including concise principles for creating a website and standards that a website must meet in order to succeed in the Internet environment. Furthermore, the theoretical part deals with the purchasing behaviour and marketing research. The practical part analyses the factors that influence purchasing behaviour in the online environment.
Klíčová slova
značka, budování značky, budování značky v online prostředí, internet,
internetová reklama, nákupní chování
Klíčová slova v angličtině
brand, branding, brand building in digital environment,internet , internet
advertising, buying behavior
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši k zadanému tématu.
2. Definujte metody práce, výzkumné otázky a cíle práce.
3. Na základě stanovených kritérií proveďte sekundární analýzu a vyvoďte stěžení zjištění.
4. Proveďte dotazníkové šetření, výsledky analyzujte a vyvoďte stěžení zjištění.
5. Stanovte závěry a možná doporučení.
6. Zhodnoťte přínos práce a zodpovězte výzkumné otázky.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši k zadanému tématu.
2. Definujte metody práce, výzkumné otázky a cíle práce.
3. Na základě stanovených kritérií proveďte sekundární analýzu a vyvoďte stěžení zjištění.
4. Proveďte dotazníkové šetření, výsledky analyzujte a vyvoďte stěžení zjištění.
5. Stanovte závěry a možná doporučení.
6. Zhodnoťte přínos práce a zodpovězte výzkumné otázky.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Computer Press, a. s. , 2008, 437 s. ISBN 80-251-1041-9.
KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Vyd.1. Praha: Management Press, 2000, 258 s. ISBN 80-726-1010-4.
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer Press, a. s. , 2011, 189 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s. , 2007, 800 s. ISBN 978-80-247-1481-3.
ŘEZNÍČEK, Josef. Obsahový marketing: Nakrmte Internet svým obsahem. 1. vyd. Brno: Computer Press, a. s. , 2014, 224 s. ISBN 978-80-251-4152-6.
BLOUDEK, Jan. Rozumíte svým zákazníkům?. 1. vyd. Praha: Management Press. , 2013, 224 s. ISBN 978-80-7261-258-1.
SEDLÁK, Miroslav. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. 1. vyd. Brno: Computer Press, a. s. , 2012, 336 s. ISBN 978-80-251-3727-7.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Computer Press, a. s. , 2008, 437 s. ISBN 80-251-1041-9.
KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Vyd.1. Praha: Management Press, 2000, 258 s. ISBN 80-726-1010-4.
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer Press, a. s. , 2011, 189 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s. , 2007, 800 s. ISBN 978-80-247-1481-3.
ŘEZNÍČEK, Josef. Obsahový marketing: Nakrmte Internet svým obsahem. 1. vyd. Brno: Computer Press, a. s. , 2014, 224 s. ISBN 978-80-251-4152-6.
BLOUDEK, Jan. Rozumíte svým zákazníkům?. 1. vyd. Praha: Management Press. , 2013, 224 s. ISBN 978-80-7261-258-1.
SEDLÁK, Miroslav. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. 1. vyd. Brno: Computer Press, a. s. , 2012, 336 s. ISBN 978-80-251-3727-7.
Přílohy volně vložené
CD-ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent - Mgr. Eva Šikl Burešová, PhD.):
1. V práci zmiňujete frázi Billa Gatese "obsah je král". V online světě marketingu toto platí dvojnásob. Jaké byste využil prostředky k podpoře budování obsahu stránek modart.cz, vyjma blogu?
Odpověď: Student plně odpověděl na položenou otázku.
2. Jak byste prosím hodnotil úspěšnost zasílání newsletteru, jakými prostředky byste podpořil jeho čtenost?
Odpověď: Student plně odpověděl na položenou otázku.
3. V závěru práce doporučujete nutnost "dbát na uživatelský komfort a důvěryhodnost během celého nákupního procesu".
Odpověď: Student plně odpověděl na položenou otázku.Jakými prostředky lze tohoto cíle dosáhnout?