Záměrem této bakalářské práce je přispět k porozumění problematiky event marketingu a jeho možného využití v souvislosti s e-commerce. Hlavním cílem práce je na základě analýzy posledního In-line MegaTestu 2015 navrhnout vylepšení pro další ročníky. Teoretická část práce se zaměřuje na elektronické obchodování v ČR, jeho atributy a využití marketingových nástrojů v tomto obchodním sektoru, a na využití emocí v marketingové komunikaci. Praktická část se zabývá analýzou využití konkrétních marketingových nástrojů ve společnosti SportObchod.cz, porovnání dat z takové analýzy s teoretickými poznatky, vytvoření SWOT analýzy a návrh vylepšení pro další akce.
Anotace v angličtině
The intention of this work is to understand the problems of event marketing and its possi-
ble use in connection with e-commerce. The main objective of this work is to analysis
last Inline MegaTest 2015 suggest improvements for future years. The theoretical part fo-
cuses on e-commerce in the Czech Republic, its attributes and usage marketing credit ra-
ting tools in this business sector, and to use emotions in marketing communication. The
practical part analyzes the use of specific marketing tools at SportObchod.cz, comparing
data from such analysis with theoretical knowledge, creation SWOT analysis and design of
improvements for future events.
Klíčová slova
event marketing, e-shop, on-line
Klíčová slova v angličtině
event marketing, e-shop, on-line
Rozsah průvodní práce
76 s. (75 866 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Záměrem této bakalářské práce je přispět k porozumění problematiky event marketingu a jeho možného využití v souvislosti s e-commerce. Hlavním cílem práce je na základě analýzy posledního In-line MegaTestu 2015 navrhnout vylepšení pro další ročníky. Teoretická část práce se zaměřuje na elektronické obchodování v ČR, jeho atributy a využití marketingových nástrojů v tomto obchodním sektoru, a na využití emocí v marketingové komunikaci. Praktická část se zabývá analýzou využití konkrétních marketingových nástrojů ve společnosti SportObchod.cz, porovnání dat z takové analýzy s teoretickými poznatky, vytvoření SWOT analýzy a návrh vylepšení pro další akce.
Anotace v angličtině
The intention of this work is to understand the problems of event marketing and its possi-
ble use in connection with e-commerce. The main objective of this work is to analysis
last Inline MegaTest 2015 suggest improvements for future years. The theoretical part fo-
cuses on e-commerce in the Czech Republic, its attributes and usage marketing credit ra-
ting tools in this business sector, and to use emotions in marketing communication. The
practical part analyzes the use of specific marketing tools at SportObchod.cz, comparing
data from such analysis with theoretical knowledge, creation SWOT analysis and design of
improvements for future events.
Klíčová slova
event marketing, e-shop, on-line
Klíčová slova v angličtině
event marketing, e-shop, on-line
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši odborné literatury a teoretická východiska k využití event. marketingu v elektronickém obchodě.
2. Stanovte hlavní cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte vybraný event a proveďte jeho analýzu.
4. Na základě výsledků analýzy formulujte závěry a doporučení pro další ročník vybraného eventu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši odborné literatury a teoretická východiska k využití event. marketingu v elektronickém obchodě.
2. Stanovte hlavní cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte vybraný event a proveďte jeho analýzu.
4. Na základě výsledků analýzy formulujte závěry a doporučení pro další ročník vybraného eventu.
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s., [4] s. obr. příl. ISBN 978-80-7261-237-6
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15. Boston: Pearson, 2016, 714, A14, E58, G10, I36 stran. ISBN 978-1-292-09262-1
LATTENBERG, Vivien. Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem: příručka pro organizátory. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, v, 257 s. ISBN 978-80-251-2397-3.
ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 236 s. ISBN 80-247-0646-6
VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. 1. vyd. Praha: Grada, 2014, 289 s. ISBN 978-80-247-4843-6
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s., [4] s. obr. příl. ISBN 978-80-7261-237-6
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15. Boston: Pearson, 2016, 714, A14, E58, G10, I36 stran. ISBN 978-1-292-09262-1
LATTENBERG, Vivien. Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem: příručka pro organizátory. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, v, 257 s. ISBN 978-80-251-2397-3.
ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 236 s. ISBN 80-247-0646-6
VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. 1. vyd. Praha: Grada, 2014, 289 s. ISBN 978-80-247-4843-6
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Mgr. Kocourková):
1. Pracuje společnost při organizaci eventu také s novináři? Pokud ne, jakou strategii by autorka v tomto směru doporučila?
2. Využívá společnost na eventu také nástroje podpory prodeje? Pokud ne, co by bylo možné na eventu dle autorky z této oblasti využít?