Bakalářská práce se věnuje podpoře prodeje v rámci hokejové kampaně značky Pilsner Urquell ve spojení s Mistrovstvím světa v hokeji. Teoretická část stanovuje literární rešerši k hlavním pramenům pro oblast podpory prodeje a jejímu zasazení do komunikačního mixu, in-store komunikaci a jejím vizuálním nástrojům, které ovlivňují nákupní chování zákazníků. Praktická část popisuje hokejové promoce na moderním a tradičním trhu a shrnuje vysledky průzkumu, realizovaného pomocí online dotazníků.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on Pilsner Urquell's sales promotion campaign for the ice hockey World Championship. The theoretical part of the thesis gathers, classifies and sorts the knowledge regarding the sales promotion and its role within communication mix, instore communication and within on-ground display techniques which affect the consumer behavior. The research part of the thesis describes the promotion of ice hockey on modern and traditional market and summarizes the results of a survey carried out via online questionnaires.
Bakalářská práce se věnuje podpoře prodeje v rámci hokejové kampaně značky Pilsner Urquell ve spojení s Mistrovstvím světa v hokeji. Teoretická část stanovuje literární rešerši k hlavním pramenům pro oblast podpory prodeje a jejímu zasazení do komunikačního mixu, in-store komunikaci a jejím vizuálním nástrojům, které ovlivňují nákupní chování zákazníků. Praktická část popisuje hokejové promoce na moderním a tradičním trhu a shrnuje vysledky průzkumu, realizovaného pomocí online dotazníků.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on Pilsner Urquell's sales promotion campaign for the ice hockey World Championship. The theoretical part of the thesis gathers, classifies and sorts the knowledge regarding the sales promotion and its role within communication mix, instore communication and within on-ground display techniques which affect the consumer behavior. The research part of the thesis describes the promotion of ice hockey on modern and traditional market and summarizes the results of a survey carried out via online questionnaires.
1. Proveďte literární rešerši k hlavním teoretickým pramenům pro danou oblast.
2. Definujte cíl práce, výzkumné metody a výzkumné otázky.
3. Porovnejte a zhodnoťte podporu prodeje hokejové kampaně na moderním a tradiční trhu.
4. Porovnejte výsledky výzkumu povědomí značky ve spojení s hokejovou aktivací.
5. Zhodnoťte kvalitu vystavení a navrhněte zlepšení pro budoucí promoce.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte literární rešerši k hlavním teoretickým pramenům pro danou oblast.
2. Definujte cíl práce, výzkumné metody a výzkumné otázky.
3. Porovnejte a zhodnoťte podporu prodeje hokejové kampaně na moderním a tradiční trhu.
4. Porovnejte výsledky výzkumu povědomí značky ve spojení s hokejovou aktivací.
5. Zhodnoťte kvalitu vystavení a navrhněte zlepšení pro budoucí promoce.
Seznam doporučené literatury
BOČEK, Martin, JESENSKÝ, Daniel, KROFIÁNOVÁ, Daniela a kol. POP - In-store komunikace v praxi - Trendy a nástroje marketingu v místě prodeje. Praha: Grada, 2009, ISBN 978-80-247-2840-7
KARLÍČEK M.: Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu, Grada, 2011, 978-80-247-3541-2
VYSEKALOVÁ, J. a kol. Chování zákazníka: Jak odkryt tajemství "černé skříňky". Grada: Praha, 2010. 360 s. ISBN 978-80-247-3528-3.
FORET, M., Marketingová komunikace, 1. vydání, Computer Press, Brno, 2003, 275 s., ISBN 80-7226-811-2
Seznam doporučené literatury
BOČEK, Martin, JESENSKÝ, Daniel, KROFIÁNOVÁ, Daniela a kol. POP - In-store komunikace v praxi - Trendy a nástroje marketingu v místě prodeje. Praha: Grada, 2009, ISBN 978-80-247-2840-7
KARLÍČEK M.: Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu, Grada, 2011, 978-80-247-3541-2
VYSEKALOVÁ, J. a kol. Chování zákazníka: Jak odkryt tajemství "černé skříňky". Grada: Praha, 2010. 360 s. ISBN 978-80-247-3528-3.
FORET, M., Marketingová komunikace, 1. vydání, Computer Press, Brno, 2003, 275 s., ISBN 80-7226-811-2
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent - Mgr. Michal Rožek):
1.) Jaké nové formy off-trade aktivity byste navrhla pro příští MS v hokeji?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2.) Je pro značku Pilsner důležitější on-trade nebo off-trade marketing?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3.) Jaká jiná pivní značka v ČR boduje v off-tradu? Popište aktivitu, která vás inspiruje.
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
Vedoucí práce Mgr. Josef Kocourek, Ph.D. položil otázku ve svém posudku tuto otázku:
Mohla by autorka práce v rámci obhajoby stručně říct, k jakým stěžejním závěrům z analýz došla? A také zodpovědět výzkumné otázky.
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.