Cílem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace firmy Svoboda
a Březík, zabývající se výrobou a prodejem pečiva ve vlastní vybudované síti prodejen ve zlínském kraji.
Hlavním cílem je zjistit, jak firma Svoboda a Březík celkově působí na své zákazníky a jestli dostatečně komunikuje kvalitu výrobků v komunikačních sděleních.
Výzkum bude prováděn metodou dotazování a to prostřednictvím online dotazníku, který bude zaměřen na stávající i nové, potenciální klienty.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to analyse the marketing communication of Svoboda-Březík company, which specialises in the production and distribution of bakery products in its own network of shops within the Zlin region.
The main objective of the thesis is to find out the customers´ overall impression of Svobo-da-Březík company and whether the company sufficiently communicates the value of its products through marketing communications.
The survey will be carried out in the form of an online questionnaire intended for both present and potential new clients.
Klíčová slova
Marketingové komunikace, značka, marketingový mix, marketingový výzkum
Cílem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace firmy Svoboda
a Březík, zabývající se výrobou a prodejem pečiva ve vlastní vybudované síti prodejen ve zlínském kraji.
Hlavním cílem je zjistit, jak firma Svoboda a Březík celkově působí na své zákazníky a jestli dostatečně komunikuje kvalitu výrobků v komunikačních sděleních.
Výzkum bude prováděn metodou dotazování a to prostřednictvím online dotazníku, který bude zaměřen na stávající i nové, potenciální klienty.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to analyse the marketing communication of Svoboda-Březík company, which specialises in the production and distribution of bakery products in its own network of shops within the Zlin region.
The main objective of the thesis is to find out the customers´ overall impression of Svobo-da-Březík company and whether the company sufficiently communicates the value of its products through marketing communications.
The survey will be carried out in the form of an online questionnaire intended for both present and potential new clients.
Klíčová slova
Marketingové komunikace, značka, marketingový mix, marketingový výzkum
1. Zpracujte literární rešerši k danému tématu. Zvýšenou pozornost věnujte nástrojům marketingové komunikace a značce.
2. Stanovte cíl práce, metodický postup a výzkumné otázky.
3. Představte analyzovanou firmu a její komunikační aktivity.
4. Realizujte dotazníkové šetření.
5. Zhodnoťte zjištěná data a vymezte závěry práce.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši k danému tématu. Zvýšenou pozornost věnujte nástrojům marketingové komunikace a značce.
2. Stanovte cíl práce, metodický postup a výzkumné otázky.
3. Představte analyzovanou firmu a její komunikační aktivity.
4. Realizujte dotazníkové šetření.
5. Zhodnoťte zjištěná data a vymezte závěry práce.
Seznam doporučené literatury
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 277 s. Expert (Grada). ISBN 80-247-0966-x.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 190 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-2790-5.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3622-8.
BRITO, Michael. Your brand, the next media company: how a social business strategy enables better content, smarter marketing, and deeper customer relationships. Indianapolis, Indiana: Que, 2014, 257 pages. ISBN 0789751615.
Seznam doporučené literatury
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 277 s. Expert (Grada). ISBN 80-247-0966-x.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 190 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-2790-5.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3622-8.
BRITO, Michael. Your brand, the next media company: how a social business strategy enables better content, smarter marketing, and deeper customer relationships. Indianapolis, Indiana: Que, 2014, 257 pages. ISBN 0789751615.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Mgr. Dita Akrmanová):
Z šetření nevyplývá, jaký komunikační mix by měla firma Svoboda a Březík efektivně využít. Dokázala byste definovat jakým způsobem komunikovat:
Kvalitu sortimentu
Nové výrobky a produktové řady
Nové prostředí (re-design prodejen)
Navrhněte a specifikujte mktg. komunikační nástroje.
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.