V předkládané bakalářské práci je analyzována tvorba návrhu podnikatelského plánu společnosti VENDEO.cz. Práce sestává ze dvou částí. Teoretická představuje základnu pro zvolené téma (marketingová komunikace, marketing služeb, tvorba podnikatelského plánu). Obsahem praktické části je tvorba podnikatelského na základě situační analýzy společnosti a zčásti i marketingového plánu Vendeo.cz a výzkum formou online dotazníkového šetření a jeho následná interpretace. V závěru této části je vypracováno doporučení k úpravě podnikatelského plánu.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is the building of the business plan for Vendeo.cz and its subsequent analysis. The work consists of two main parts. The first one is theoretical and presents the basis for the topic (marketing services, building of a business plan, etc.) The practical part is creating a business itself and partly the marketing strategy, research through the online ques-tionnaire and its interpretation. At the end of the latter, there is a set of recommendations to adjust the business plan based on the findings from the research.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, podnikatelský plán, business plán, startup, SWOT, cashflow, služby, finanční plán
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, business plan, startup, SWOT, cashflow, services, financial plan
Rozsah průvodní práce
94 935
Jazyk
CZ
Anotace
V předkládané bakalářské práci je analyzována tvorba návrhu podnikatelského plánu společnosti VENDEO.cz. Práce sestává ze dvou částí. Teoretická představuje základnu pro zvolené téma (marketingová komunikace, marketing služeb, tvorba podnikatelského plánu). Obsahem praktické části je tvorba podnikatelského na základě situační analýzy společnosti a zčásti i marketingového plánu Vendeo.cz a výzkum formou online dotazníkového šetření a jeho následná interpretace. V závěru této části je vypracováno doporučení k úpravě podnikatelského plánu.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is the building of the business plan for Vendeo.cz and its subsequent analysis. The work consists of two main parts. The first one is theoretical and presents the basis for the topic (marketing services, building of a business plan, etc.) The practical part is creating a business itself and partly the marketing strategy, research through the online ques-tionnaire and its interpretation. At the end of the latter, there is a set of recommendations to adjust the business plan based on the findings from the research.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, podnikatelský plán, business plán, startup, SWOT, cashflow, služby, finanční plán
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, business plan, startup, SWOT, cashflow, services, financial plan
Zásady pro vypracování
1. Zdůvodněte výběr tématu bakalářské práce, proveďte rešerši dostupných zdrojů a zpracujte téma v teoretické rovině, stanovte cíl práce, metodiku postupu a výzkumné otázky.
2. Charakterizujte zvolenou společnost a proveďte analýzu současného podnikatelského plánu společnosti VENDEO.cz a na základě sběru sekundárních dat vyprofilujte SWOT analýzy jednotlivých částí projektu.
3. Proveďte kvantitativní výzkum pomocí online dotazníkového šetření a zjistěte tak, jakou cílovou skupinu je nejvhodnější zahrnout do kampaně.
4. Na základě výsledků dotazníkového šetření zodpovězte výzkumné otázky a vytvořte doporučení pro nastavení podnikatelského plánu.
5. V Závěru zhodnoťte splnění cíle bakalářské práce. Zhodnoťte přínos práce.
Zásady pro vypracování
1. Zdůvodněte výběr tématu bakalářské práce, proveďte rešerši dostupných zdrojů a zpracujte téma v teoretické rovině, stanovte cíl práce, metodiku postupu a výzkumné otázky.
2. Charakterizujte zvolenou společnost a proveďte analýzu současného podnikatelského plánu společnosti VENDEO.cz a na základě sběru sekundárních dat vyprofilujte SWOT analýzy jednotlivých částí projektu.
3. Proveďte kvantitativní výzkum pomocí online dotazníkového šetření a zjistěte tak, jakou cílovou skupinu je nejvhodnější zahrnout do kampaně.
4. Na základě výsledků dotazníkového šetření zodpovězte výzkumné otázky a vytvořte doporučení pro nastavení podnikatelského plánu.
5. V Závěru zhodnoťte splnění cíle bakalářské práce. Zhodnoťte přínos práce.
Seznam doporučené literatury
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3527-6.
MCDONALD, Malcolm a Hugh WILSON. Marketingový plán: příprava a úspěšná realizace. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012, 575 s. ISBN 978-80-265-0014-8.
ROSEN, Emanuel S. The anatomy of buzz: how to create word-of-mouth marketing. 1st. ed. New York: Doubleday/Currency, 2002, xvi, 303 s. ISBN 0-385-49668-0.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
WESTWOOD, John. Jak sestavit marketingový plán. 1. vyd. Praha: Grada, 1999, 117 s. ISBN 80-7169-542-4.
Seznam doporučené literatury
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3527-6.
MCDONALD, Malcolm a Hugh WILSON. Marketingový plán: příprava a úspěšná realizace. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012, 575 s. ISBN 978-80-265-0014-8.
ROSEN, Emanuel S. The anatomy of buzz: how to create word-of-mouth marketing. 1st. ed. New York: Doubleday/Currency, 2002, xvi, 303 s. ISBN 0-385-49668-0.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
WESTWOOD, John. Jak sestavit marketingový plán. 1. vyd. Praha: Grada, 1999, 117 s. ISBN 80-7169-542-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky):
Otázky k obhajobě:
"Z čeho jste vycházel při volbě výzkumné otázky?
"Jaké jiné dílčí otázky jste si kladl při koncipování business plánu, pro jejichž vyjasnění je vhodný kvantitativní výzkum?
"Jaké celkové náklady odhadujete, že by vyžadovalo šetření na reprezentativním vzorku populace ohraničené věkem 18+ a za jak dlouhou dobu, měřeno týdny, by byly výstupy?
Student plně odpověděl na položené dotazy.