Tato bakalářská práce se zabývá problematikou využití marketingových nástrojů v propagaci destinace cestovního ruchu města Zlín. Teoretická část se zabývá základním vymezením pojmů spojených s cestovním ruchem, marketingovou komunikací a marketingem cestovního ruchu.
Praktická část je zaměřena na využití vybraných propagačních kanálů města Zlín. Je zde popsán aktuální stav propagace a pomocí kvalitativního výzkumu je vyhodnoceno vnímání webových stránek a tištěných propagačních materiálů potenciálními návštěvníky města Zlí-na, z čehož jsou vyvozena případná doporučení.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the use of marketing tools in promoting the tourism destination in the city of Zlín. The theoretical part focuses on the basic definition of the terms related to tourism, marketing communication and tourism marketing.
The practical part concerns the use of selected promotional channels in the city of Zlín. The current promotion status is described and furthermore, the websites and printed promotion materials are evaluated from the potential visitors´ point of view. The resutls are based on qualitative research and subsequently, possible recommendations are offered.
travel movement, promotion, tourism marketing, user testing, focus group, Zlin
Rozsah průvodní práce
66
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou využití marketingových nástrojů v propagaci destinace cestovního ruchu města Zlín. Teoretická část se zabývá základním vymezením pojmů spojených s cestovním ruchem, marketingovou komunikací a marketingem cestovního ruchu.
Praktická část je zaměřena na využití vybraných propagačních kanálů města Zlín. Je zde popsán aktuální stav propagace a pomocí kvalitativního výzkumu je vyhodnoceno vnímání webových stránek a tištěných propagačních materiálů potenciálními návštěvníky města Zlí-na, z čehož jsou vyvozena případná doporučení.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the use of marketing tools in promoting the tourism destination in the city of Zlín. The theoretical part focuses on the basic definition of the terms related to tourism, marketing communication and tourism marketing.
The practical part concerns the use of selected promotional channels in the city of Zlín. The current promotion status is described and furthermore, the websites and printed promotion materials are evaluated from the potential visitors´ point of view. The resutls are based on qualitative research and subsequently, possible recommendations are offered.
travel movement, promotion, tourism marketing, user testing, focus group, Zlin
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické poznatky k tématu. Zaměřte se zejména na oblast marketingu cestovního ruchu a propagace.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky.
3. Analyzujte současný stav propagace cestovního ruchu města Zlín.
4. Proveďte kvalitativní výzkum propagačních kanálů a materiálů určených k propagaci cestovního ruchu města Zlín.
5. Z teoretických poznatků a vyhodnocení praktické části vyvoďte závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické poznatky k tématu. Zaměřte se zejména na oblast marketingu cestovního ruchu a propagace.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky.
3. Analyzujte současný stav propagace cestovního ruchu města Zlín.
4. Proveďte kvalitativní výzkum propagačních kanálů a materiálů určených k propagaci cestovního ruchu města Zlín.
5. Z teoretických poznatků a vyhodnocení praktické části vyvoďte závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 288 s. Marketing (Grada). ISBN 978-80-247-3247-3.
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing: destinace cestovního ruchu. Vyd. 1. Praha: Ekopress, 2003, 173 s. ISBN 80-86119-56-4.
KOTÍKOVÁ, Halina. Nové trendy v nabídce cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 207 s. ISBN 978-80-247-4603-6.
PALATKOVÁ, Monika. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu: jak získat více příjmů z cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 341 s. Manažer. ISBN 80-247-1014-5.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 288 s. Marketing (Grada). ISBN 978-80-247-3247-3.
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing: destinace cestovního ruchu. Vyd. 1. Praha: Ekopress, 2003, 173 s. ISBN 80-86119-56-4.
KOTÍKOVÁ, Halina. Nové trendy v nabídce cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 207 s. ISBN 978-80-247-4603-6.
PALATKOVÁ, Monika. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu: jak získat více příjmů z cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 341 s. Manažer. ISBN 80-247-1014-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent Mgr. Martina Boušková):
1. Jakým způsobem by bylo možné prohloubit interaktivitu ic-zlin.cz?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Jakým způsobem využije Vaši práci oddělení cestovního ruchu zlínského magistrátu?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Jak se díváte na možnosti rozšíření informačních kanálů o cestovního ruchu Zlína např. přes mobilní aplikace?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.