Tato práce se zaměřuje na vnímání image značky Pierre Lang. V teoretické části jsou popsány pojmy, které souvisí s analýzou. Cílem práce je zkoumat, jak je vnímáno image zvolené značky a jestli se shoduje s její identitou. Součástí je kvantitativní výzkum spojený s kvalitativním dotazováním. Poté jsou zpracovány výsledky průzkumu a navržena případná doporučení k novým nápadům či zlepšení.
Anotace v angličtině
This dissertation is focused on image perception of the brand Pierre Lang. In the theoretical part are elementary terms and terms that are associated with analysis. The main goal is analyze perception of brand image and if it matches with brand identity. In the practical part there are analyses of qualitative and quantitative research. Research questions are answered based on results of research, concousions and new ideas are drowned.
Klíčová slova
značka, image, výzkum image, firemní identita, prvky firemní identity
Klíčová slova v angličtině
brand, image, analyse of image, corporate identity, parts of corporate identity
Rozsah průvodní práce
56 s. (75 050 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce se zaměřuje na vnímání image značky Pierre Lang. V teoretické části jsou popsány pojmy, které souvisí s analýzou. Cílem práce je zkoumat, jak je vnímáno image zvolené značky a jestli se shoduje s její identitou. Součástí je kvantitativní výzkum spojený s kvalitativním dotazováním. Poté jsou zpracovány výsledky průzkumu a navržena případná doporučení k novým nápadům či zlepšení.
Anotace v angličtině
This dissertation is focused on image perception of the brand Pierre Lang. In the theoretical part are elementary terms and terms that are associated with analysis. The main goal is analyze perception of brand image and if it matches with brand identity. In the practical part there are analyses of qualitative and quantitative research. Research questions are answered based on results of research, concousions and new ideas are drowned.
Klíčová slova
značka, image, výzkum image, firemní identita, prvky firemní identity
Klíčová slova v angličtině
brand, image, analyse of image, corporate identity, parts of corporate identity
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy, stanovte cíl práce.
2. Popište metodiku práce a definujte výzkumnou otázku.
3. Analyzujte současný stav image zvolené značky, realizujte kvantitativní a kvalitativní výzkum u zvolené cílové skupiny.
4. Ze získaných dat vyvoďte závěry a navrhněte doporučení realizovatelná v praxi.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy, stanovte cíl práce.
2. Popište metodiku práce a definujte výzkumnou otázku.
3. Analyzujte současný stav image zvolené značky, realizujte kvantitativní a kvalitativní výzkum u zvolené cílové skupiny.
4. Ze získaných dat vyvoďte závěry a navrhněte doporučení realizovatelná v praxi.
Seznam doporučené literatury
KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. Praha : Grada Publishing, 2007. 800 s. ISBN 978-80-247-1481-3
OLINS, Wally. O značkách. Praha : Argo, 2009. 253 s. ISBN 978-80-257-0158-4
PELSMACKER, Patrick De, GEUENS, Maggie, BERGH, Joeri Van den. Marketigová komunikace. Praha : Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 4. evropské vydání. Praha : Grada Publishing, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2
VYSEKALOVÁ, Jitka., MIKEŠ, Jiří. Image a firemní identita. Praha : Grada Publishing, 2009. 192 s. ISBN 978-80-247-2790-5
SVOBODA, V. Corporate identity : Učební text. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2004. 67 s. ISBN 80-7318-106-1
ZBOŘIL, K. Marketingový výzkum. Praha : VŠE, 1996. 106 s. ISBN 80-7079-389
Seznam doporučené literatury
KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. Praha : Grada Publishing, 2007. 800 s. ISBN 978-80-247-1481-3
OLINS, Wally. O značkách. Praha : Argo, 2009. 253 s. ISBN 978-80-257-0158-4
PELSMACKER, Patrick De, GEUENS, Maggie, BERGH, Joeri Van den. Marketigová komunikace. Praha : Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 4. evropské vydání. Praha : Grada Publishing, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2
VYSEKALOVÁ, Jitka., MIKEŠ, Jiří. Image a firemní identita. Praha : Grada Publishing, 2009. 192 s. ISBN 978-80-247-2790-5
SVOBODA, V. Corporate identity : Učební text. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2004. 67 s. ISBN 80-7318-106-1
ZBOŘIL, K. Marketingový výzkum. Praha : VŠE, 1996. 106 s. ISBN 80-7079-389
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenku na státních závěrečných zkouškách
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Otázky k obhajobě:
Otázky vedoucí: Jak konkrétně probíhalo rozesílání odkazu na online dotazník? - vysvětlete metodický postup
Pokud respondenti uváděli rozpor mezi komunikovanou a skutečnou kvalitou výrobků, jaký to má vliv na image značky?
Otázky oponentky:
1. V práci autorka uvádí, že povědomí o značce je nízké. Je vůbec cílem značky působit na českém trhu? Co by autorka doporučila?
2. Co by autorka doporučila pro zvýšení znalosti značky u cílové skupiny ženy nad 50 let?
dr. Juříková: Bližší kritéria pro zvýšení znalosti značky?
Studentka reagovala a zodpověděla všechny položené otázky. Doporučení - zaměření na profilaci - zúžit skupiny - pro koho daný prodkut bude, vyčlenit je přesnými otázkami.