Tato bakalářská práce se věnuje komunikaci zdravého životního stylu. Konkrétně se zaměřuje na komunikační aktivity společnosti Emco, která je jedním z největších producentů cereálií a cereálních výrobků v České republice. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se marketingového komunikačního mixu, psychologie reklamy, chování zákazníka a zdravého životního stylu. Je zde také stanovena výzkumná otázka. Praktická část obsahuje popis dosavadních komunikačních aktivit společnosti, analýzu vybraných reklamních spotů a zaznamenává průběh výzkumného šetření strukturované rozhovory s otevřenými otázkami. V závěru práce se nacházejí návrhy a doporučení ke zlepšení komunikačních aktivit společnosti.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is devoted to the communication of healthy lifestyle. Specifically, it focuses on communication activities of the Emco company, which is one of the biggest producers of cereals and cereal products in the Czech Republic. The theoretical part defines terms related to marketing communication mix, psychology of advertising, consumer behaviour and healthy lifestyle. The research question is also defined in this part. The practical part contains a description of current communication activities of the com-pany, an analysis of selected TV commercials and records the progress of the research structured interviews with open questions. In the conclusion, there are some proposals and recommendations to improve the communication activities of the company.
Klíčová slova
marketingový komunikační mix, psychologie reklamy, chování zákazníka, zdravý životní styl, Emco
Klíčová slova v angličtině
marketing communication mix, psychology of advertising, consumer behaviour, healthy lifestyle, Emco
Rozsah průvodní práce
61 s., přílohy - 3 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se věnuje komunikaci zdravého životního stylu. Konkrétně se zaměřuje na komunikační aktivity společnosti Emco, která je jedním z největších producentů cereálií a cereálních výrobků v České republice. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se marketingového komunikačního mixu, psychologie reklamy, chování zákazníka a zdravého životního stylu. Je zde také stanovena výzkumná otázka. Praktická část obsahuje popis dosavadních komunikačních aktivit společnosti, analýzu vybraných reklamních spotů a zaznamenává průběh výzkumného šetření strukturované rozhovory s otevřenými otázkami. V závěru práce se nacházejí návrhy a doporučení ke zlepšení komunikačních aktivit společnosti.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is devoted to the communication of healthy lifestyle. Specifically, it focuses on communication activities of the Emco company, which is one of the biggest producers of cereals and cereal products in the Czech Republic. The theoretical part defines terms related to marketing communication mix, psychology of advertising, consumer behaviour and healthy lifestyle. The research question is also defined in this part. The practical part contains a description of current communication activities of the com-pany, an analysis of selected TV commercials and records the progress of the research structured interviews with open questions. In the conclusion, there are some proposals and recommendations to improve the communication activities of the company.
Klíčová slova
marketingový komunikační mix, psychologie reklamy, chování zákazníka, zdravý životní styl, Emco
Klíčová slova v angličtině
marketing communication mix, psychology of advertising, consumer behaviour, healthy lifestyle, Emco
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické poznatky o komunikačním mixu, psychologii reklamy a zdravém životním stylu.
2. Formulujte cíl, metody a výzkumnou otázku práce.
3. Analyzujte komunikační mix společnosti Emco a proveďte kvalitativní výzkum reklamních kampaní vybrané společnosti.
4. Dle výsledků analýz navrhněte doporučení ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace společnosti Emco.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické poznatky o komunikačním mixu, psychologii reklamy a zdravém životním stylu.
2. Formulujte cíl, metody a výzkumnou otázku práce.
3. Analyzujte komunikační mix společnosti Emco a proveďte kvalitativní výzkum reklamních kampaní vybrané společnosti.
4. Dle výsledků analýz navrhněte doporučení ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace společnosti Emco.
Seznam doporučené literatury
DU PLESSIS, Erik. Jak zákazník vnímá reklamu. Vyd. 1. Brno: Computer Press, c2007, xi, 215 s. ISBN 978-80-251-1456-8.
MACHOVÁ, Jitka a Dagmar KUBÁTOVÁ. Výchova ke zdraví. Vyd. 1. Praha: Grada, 2009, 291 s. Pedagogika (Grada). ISBN 978-80-247-2715-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. 1. vyd. Praha: Grada, 2014, 289 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4843-6.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 356 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3528-3.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 4., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2012, 324 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4005-8.
Seznam doporučené literatury
DU PLESSIS, Erik. Jak zákazník vnímá reklamu. Vyd. 1. Brno: Computer Press, c2007, xi, 215 s. ISBN 978-80-251-1456-8.
MACHOVÁ, Jitka a Dagmar KUBÁTOVÁ. Výchova ke zdraví. Vyd. 1. Praha: Grada, 2009, 291 s. Pedagogika (Grada). ISBN 978-80-247-2715-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. 1. vyd. Praha: Grada, 2014, 289 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4843-6.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 356 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3528-3.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 4., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2012, 324 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4005-8.
Přílohy volně vložené
2 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent - RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.):
1 . Uvádíte, že autorka Kunová rozděluje spotřebitele potravin na tři základní skupiny. Z čeho vzešla tato klasifikace, z jakého výzkumu, na jak velkém vzorku?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. V kap. 7 u jednotlivých spotů (např. na s. 37 a 38 BP) je uvedeno, co je cílem reklamy. Jde o zadání společnosti Emco komunik. agentuře anebo popis cíle reklamy z jiného zdroje?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Máte představu o tom, jak bude využita Vaše BP ve společnosti EMCO?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.