Bakalářská práce "Image značky Invisible Gear" má za cíl zjistit, jak vnímají potenciální a současní zákazníci image a komunikaci značky Invisible Gear. Marketingový výzkum, který byl mezi respondenty proveden, se zaměřuje na názory respondentů a na jejich vní-mání této značky. Je také zkoumán vliv image na prodejní výsledky a součástí práce je také otestování komunikačního experimentu.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis "The brand image of Invisible Gear" aims to find out how potential and current customers perceive image and communication of Invisible Gear brand. Marketing research, which was conducted among respondents, focuses on respondent's opinions and perceptions of the brand. It also investigates the influence of the image on the sales results and part of the work is also testing the communication experiment.
Klíčová slova
image značky, komunikace, asociace se značkou, vliv image na zákazníka
Klíčová slova v angličtině
brand image, communication, brands association, impact of image on customer
Rozsah průvodní práce
71 s. (86 140 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce "Image značky Invisible Gear" má za cíl zjistit, jak vnímají potenciální a současní zákazníci image a komunikaci značky Invisible Gear. Marketingový výzkum, který byl mezi respondenty proveden, se zaměřuje na názory respondentů a na jejich vní-mání této značky. Je také zkoumán vliv image na prodejní výsledky a součástí práce je také otestování komunikačního experimentu.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis "The brand image of Invisible Gear" aims to find out how potential and current customers perceive image and communication of Invisible Gear brand. Marketing research, which was conducted among respondents, focuses on respondent's opinions and perceptions of the brand. It also investigates the influence of the image on the sales results and part of the work is also testing the communication experiment.
Klíčová slova
image značky, komunikace, asociace se značkou, vliv image na zákazníka
Klíčová slova v angličtině
brand image, communication, brands association, impact of image on customer
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte hlavní pojmy vztahující se k image a budování značky.
2. Definujte cíl práce a metodický postup.
3. Realizujte marketingový výzkum u zvolené cílové skupiny s cílem měřit vliv komunikace a její změny na image značky a dopad image na prodejní výsledky.
4. Z provedeného výzkumu vyvoďte závěry a navrhněte doporučení realizovatelná v praxi.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte hlavní pojmy vztahující se k image a budování značky.
2. Definujte cíl práce a metodický postup.
3. Realizujte marketingový výzkum u zvolené cílové skupiny s cílem měřit vliv komunikace a její změny na image značky a dopad image na prodejní výsledky.
4. Z provedeného výzkumu vyvoďte závěry a navrhněte doporučení realizovatelná v praxi.
Seznam doporučené literatury
AAKER, David A. Brand building: budování značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003, xiv, 312 s. Business books (Computer Press). ISBN 80-7226-885-6.
KELLER, Kevin Lane. Strategic brand management: building, measuring, and managing brand equity. 4th ed. Boston: Pearson, 2013, xxviii, 562 p. ISBN 9780132664257.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, 2004, 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
TAYLOR, David. Brand management: budování značky od vize k cíli. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2007, xiii, 226 s. Business books (Computer Press). ISBN 978-80-251-1818-4.
Seznam doporučené literatury
AAKER, David A. Brand building: budování značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003, xiv, 312 s. Business books (Computer Press). ISBN 80-7226-885-6.
KELLER, Kevin Lane. Strategic brand management: building, measuring, and managing brand equity. 4th ed. Boston: Pearson, 2013, xxviii, 562 p. ISBN 9780132664257.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, 2004, 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
TAYLOR, David. Brand management: budování značky od vize k cíli. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2007, xiii, 226 s. Business books (Computer Press). ISBN 978-80-251-1818-4.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Otázky k obhajobě:
Používá p. Vítězslav Malina, majitel značky Invisible Gear i produktové značky pro různé produkty nebo produktové řady svých výrobků? Pokud ano, jak? Pokud ne, proč a zda to plánuje do budoucna?
V kapitole 4.1.1. na str. 41 uvádíte u vývoje produktů značky: "V této oblasti jsou určitě velké mezery, které by se daly jednoduše zaplnit.". Můžete to prosím specifikovat na konkrétním příkladu?
V kapitole 4.7 (str. 56) - doporučení pro značku, hovoříte o spolupracujících značkách. Můžete je představit a popsat způsob a rozsah spolupráce?
Student zodpověděl položené otázky.