Předkládaná bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu neziskového projektu Fashion show Dotek s cílem zjistit, zda nový koncept je správným řešením k realizaci v následujících ročnících. Teoretická část se zabývá oblastí neziskového sektoru s orientací na nestátní neziskové organizace, dále vymezením pojmu fashion marketing, charakterizováním cílů a specifikací fashion marketingu se zaměřením na módní přehlídku a klíčovými pojmy z projektového řízení. Praktická část analyzuje současný stav projektu Fashion show Dotek a průběh projektového řízení. Součástí je i dotazníkové šetření, jehož cílem je najít odpověď na výzkumnou otázku, zda je nový koncept projektu tou správnou volbou.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis describes the analysis of the current stage of the non-profitable project "Fashion Show Dotek", mainly aiming to find out, whether the new concept is a proper solution in relation to the years to come. The theoretical part aims to describe the non-profitable sector of services, mainly aiming to describe NGOs. Furthermore, the purpose of the theoretical part is to define "fashion marketing", its purpose, main targets. Last but not least, specification of fashion marketing in regards to fashion shows and the key terms of project management are also included in this part. The practical part analyses the current stage of "Fashion show Dotek" project and the processes of the project management. It also includes a survey, which aims to analyse whether the new concept of the project is a proper solution.
Klíčová slova
Neziskový sektor, fashion marketing, módní přehlídka, dotazníkové šetření, Fashion show Dotek, nový koncept, Projekty neziskových organizací
Klíčová slova v angličtině
Non-profitable sector, fashion marketing, fashion show, questionnaire, Fashion show Dotek, new concept, Non-profit organization projects
Rozsah průvodní práce
83 s. (94 336)
Jazyk
CZ
Anotace
Předkládaná bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu neziskového projektu Fashion show Dotek s cílem zjistit, zda nový koncept je správným řešením k realizaci v následujících ročnících. Teoretická část se zabývá oblastí neziskového sektoru s orientací na nestátní neziskové organizace, dále vymezením pojmu fashion marketing, charakterizováním cílů a specifikací fashion marketingu se zaměřením na módní přehlídku a klíčovými pojmy z projektového řízení. Praktická část analyzuje současný stav projektu Fashion show Dotek a průběh projektového řízení. Součástí je i dotazníkové šetření, jehož cílem je najít odpověď na výzkumnou otázku, zda je nový koncept projektu tou správnou volbou.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis describes the analysis of the current stage of the non-profitable project "Fashion Show Dotek", mainly aiming to find out, whether the new concept is a proper solution in relation to the years to come. The theoretical part aims to describe the non-profitable sector of services, mainly aiming to describe NGOs. Furthermore, the purpose of the theoretical part is to define "fashion marketing", its purpose, main targets. Last but not least, specification of fashion marketing in regards to fashion shows and the key terms of project management are also included in this part. The practical part analyses the current stage of "Fashion show Dotek" project and the processes of the project management. It also includes a survey, which aims to analyse whether the new concept of the project is a proper solution.
Klíčová slova
Neziskový sektor, fashion marketing, módní přehlídka, dotazníkové šetření, Fashion show Dotek, nový koncept, Projekty neziskových organizací
Klíčová slova v angličtině
Non-profitable sector, fashion marketing, fashion show, questionnaire, Fashion show Dotek, new concept, Non-profit organization projects
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši odborné literatury v oblasti projektového řízení, dále zaměřte pozornost teoretické báze na specifika fashion marketingu a neziskového sektoru. Na základě studia odborné literatury zpracujte teoretická východiska.
2. Formulujte cíl práce, výzkumné otázky a metodologii.
3. Představte studentský neziskový projekt Fashion show Dotek s orientací na současné změny projektu v rámci stanoveného ročníku realizace, vymezte cílové skupiny.
4. Realizujte výzkumné šetření, jehož cílem je zjištění, zda realizované změny projektu jsou pozitivně vnímány cílovou skupinou.
5. Na základě výsledků výzkumného šetření případně představte stručný nástin možností vedoucích ke zvýšení efektivity studentského neziskového projektu Fashion show Dotek.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši odborné literatury v oblasti projektového řízení, dále zaměřte pozornost teoretické báze na specifika fashion marketingu a neziskového sektoru. Na základě studia odborné literatury zpracujte teoretická východiska.
2. Formulujte cíl práce, výzkumné otázky a metodologii.
3. Představte studentský neziskový projekt Fashion show Dotek s orientací na současné změny projektu v rámci stanoveného ročníku realizace, vymezte cílové skupiny.
4. Realizujte výzkumné šetření, jehož cílem je zjištění, zda realizované změny projektu jsou pozitivně vnímány cílovou skupinou.
5. Na základě výsledků výzkumného šetření případně představte stručný nástin možností vedoucích ke zvýšení efektivity studentského neziskového projektu Fashion show Dotek.
Seznam doporučené literatury
BOUKAL, Petr. Nestátní neziskové organizace: (teorie a praxe). Vyd. 1. V Praze: Oeconomica, 2009, 303 s. ISBN 978-80-245-1650-9.
LAPŠANSKÁ, Dana. Kapitoly z módného marketingu a stylingu. 1. vydání. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2014. ISBN 978-80-7454-470-5.
REKTOŘÍK, Jaroslav. Organizace neziskového sektoru: základy ekonomiky, teorie a řízení. Vyd. 1. Praha: Ekopress, 2001, 177 s. ISBN 8086119416.
SVOZILOVÁ, Alena. Projektový management. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2011, 380 s. ISBN 978-80-247-3611-2.
ŠVIRÁKOVÁ, Eva a Jan DOLEŽAL. Řízení projektů I. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010, 140 s. ISBN 978-80-7318-990-7.
Seznam doporučené literatury
BOUKAL, Petr. Nestátní neziskové organizace: (teorie a praxe). Vyd. 1. V Praze: Oeconomica, 2009, 303 s. ISBN 978-80-245-1650-9.
LAPŠANSKÁ, Dana. Kapitoly z módného marketingu a stylingu. 1. vydání. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2014. ISBN 978-80-7454-470-5.
REKTOŘÍK, Jaroslav. Organizace neziskového sektoru: základy ekonomiky, teorie a řízení. Vyd. 1. Praha: Ekopress, 2001, 177 s. ISBN 8086119416.
SVOZILOVÁ, Alena. Projektový management. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2011, 380 s. ISBN 978-80-247-3611-2.
ŠVIRÁKOVÁ, Eva a Jan DOLEŽAL. Řízení projektů I. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010, 140 s. ISBN 978-80-7318-990-7.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent - dr. Svatava Göttlichová):
1. Mohla byste podrobněji pojednat o rozpočtu projektu, který v práci je uveden jen stručně?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Kritika koncepce Fashion Show Dotek byla spíše ojedinělá, znáte její důvody nbo protinávrhy?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. K moderování jste přizvali profesionálku, přesto spokojenost byla asi nejmenší u sledovaných parametrů. Proč si myslíte, že došlo k negativnímu hodnocení jejího výkonu? Nebo šlo o kontext celé akce, do kterého tzv. nezapadla?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
Vedoucí práce (PaedDr. Marcela Göttlichová) položila v posudku otázku:
Co pro Vás bylo prvním stimulem k nastavení nové cesty projektu?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.