Bakalářská práce na téma Faktory ovlivňující zákazníky při výběru restauračního zařízení v Hradci Králové, je zaměřena na podrobnější analýzu nejdůležitějších faktorů, které hosty restaurací nejvíce ovlivňují, při rozhodování, jaký podnik v Hradci Králové navštíví. Práce analyzuje vzorek jednotlivých královéhradeckých restaurací, dále zjišťuje preference spo-třebitele, které následně analyzuje a snaží se je dávat do souvislostí, aby tak vznikl podrob-nější a přesnější pohled na otázku, z jakého důvodu si spotřebitel k návštěvě zvolil kon-krétní restauraci.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis´s name is Factors influencing the customer´s choice of restaurant facil-ities in Hradec Kralove is focused on the detailed analysis of the most important factors that restaurant guests most influence in deciding which restaurant visit in Hradec Kralove. The thesis analyzes a sample of each of Hradec Kralove restaurants, also finds the prefer-ences of consumers, which then analyzes and tries to put into perspective that was so de-tailed and accurate view of the question of why a consumer chose to visit a particular res-taurant.
Klíčová slova
marketing služeb, zákazník, restaurace, marketingový výzkum, rozhodování, Hradec Králové
Klíčová slova v angličtině
marketing services, customer, restaurant, marketing research, decision making, Hradec Kralove
Rozsah průvodní práce
55 s. (80 890 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce na téma Faktory ovlivňující zákazníky při výběru restauračního zařízení v Hradci Králové, je zaměřena na podrobnější analýzu nejdůležitějších faktorů, které hosty restaurací nejvíce ovlivňují, při rozhodování, jaký podnik v Hradci Králové navštíví. Práce analyzuje vzorek jednotlivých královéhradeckých restaurací, dále zjišťuje preference spo-třebitele, které následně analyzuje a snaží se je dávat do souvislostí, aby tak vznikl podrob-nější a přesnější pohled na otázku, z jakého důvodu si spotřebitel k návštěvě zvolil kon-krétní restauraci.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis´s name is Factors influencing the customer´s choice of restaurant facil-ities in Hradec Kralove is focused on the detailed analysis of the most important factors that restaurant guests most influence in deciding which restaurant visit in Hradec Kralove. The thesis analyzes a sample of each of Hradec Kralove restaurants, also finds the prefer-ences of consumers, which then analyzes and tries to put into perspective that was so de-tailed and accurate view of the question of why a consumer chose to visit a particular res-taurant.
Klíčová slova
marketing služeb, zákazník, restaurace, marketingový výzkum, rozhodování, Hradec Králové
Klíčová slova v angličtině
marketing services, customer, restaurant, marketing research, decision making, Hradec Kralove
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o marketingu maloobchodu, marketingu restauračních zařízení a spotřebitelského chování. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte výzkumné otázky a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu současného stavu vybraných restauračních zařízení v Hradci Králové. Formou marketingového průzkumu zjistěte informační potřeby zákazníků restauračních zařízení v Hradci Králové. Na základně výsledků z dotazníkového šetření analyzujte faktory ovlivňující zákazníka při výběru zařízení.
3. Na základě výsledků analýzy představte stručný nástin souvislostí ve výběru a preferencích zákazníků. Naznačte, jaké poznatky z marketingového výzkumu by se daly využít ke zlepšení návštěvnosti restauračního zařízení, případně uveďte, jakým způsobem by bylo možné pokračovat při řešení tohoto tématu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o marketingu maloobchodu, marketingu restauračních zařízení a spotřebitelského chování. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte výzkumné otázky a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu současného stavu vybraných restauračních zařízení v Hradci Králové. Formou marketingového průzkumu zjistěte informační potřeby zákazníků restauračních zařízení v Hradci Králové. Na základně výsledků z dotazníkového šetření analyzujte faktory ovlivňující zákazníka při výběru zařízení.
3. Na základě výsledků analýzy představte stručný nástin souvislostí ve výběru a preferencích zákazníků. Naznačte, jaké poznatky z marketingového výzkumu by se daly využít ke zlepšení návštěvnosti restauračního zařízení, případně uveďte, jakým způsobem by bylo možné pokračovat při řešení tohoto tématu.
Seznam doporučené literatury
BEDRNOVÁ, Eva a Vladimír PROVAZNÍK. Psychologické aspekty rozhodování. 1. vyd. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1991, 78 s. ISBN 80-7079-817-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
MORRISON, Alastair M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu: Hospitality and travel marketing. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995, 523 s., fot. příl. ISBN 80-85605-90-2.
SOLAR, J. Host a my: kompas na cesty úspěchu v pohostinství. 1. vyd. Praha: Talpress, 1996, 108 s. ISBN 80-7197-038-7.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 356 s. ISBN 978-80-247-3528-3.
Seznam doporučené literatury
BEDRNOVÁ, Eva a Vladimír PROVAZNÍK. Psychologické aspekty rozhodování. 1. vyd. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1991, 78 s. ISBN 80-7079-817-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
MORRISON, Alastair M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu: Hospitality and travel marketing. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995, 523 s., fot. příl. ISBN 80-85605-90-2.
SOLAR, J. Host a my: kompas na cesty úspěchu v pohostinství. 1. vyd. Praha: Talpress, 1996, 108 s. ISBN 80-7197-038-7.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 356 s. ISBN 978-80-247-3528-3.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Mgr. Kupková):
1. Prosím, upřesněte, jakým způsobem proběhla rekrutace respondentů výzkumu a distribuce dotazníků.
2. Prosím, navrhněte metodu, kterou byste analyzoval restaurace z opačného konce žebříčku - tedy ty, jak zmiňujete v úvodu práce, zejí prázdnotou.
Mohou jim v nastavení strategie pomoci závěry Vašeho výzkumného šetření?
Student zodpověděl položené otázky.
V posudku vedoucího nebyly položeny otázky, pouze výzva k reakci na výhrady vedoucího (doc. Bačuvčík). Student komentoval připomínky vedoucího práce.