Ve své diplomové práci se snažím pojmout event marketing jako jeden z nepřehlédnutelných komunikačních nástrojů dnešní doby. Popisuji čím se konkrétně event marketing zabývá a přibližuji jednotlivé procesy, které jím procházejí.
Tabáková společnost Imperial Tobacco CR, s. r. o. vnímá event marketing jako významný nástroj své komunikace. Její event marketingový projekt West Race Day se setkal s velkou oblibou nejen mezi fanoušky Formule 1, ale i mezi širokou veřejností, a proto se věnuji jeho průběhu konání, cílům a plánu propagace.
V této práci se snažím v neposlední řadě poukázat na to, že v dnešní době vystupuje event marketing do popředí a představuje jinou, zábavnější formu marketingové komunikace a působení na zákazníka, která v sobě integruje pocit, že je člověk vtažen přímo do děje, podporuje interaktivitu mezi firmou (značkou) a zákazníkem a vytváří tím tak důležitou zpětnou vazbu, a zároveň oboustrannou komunikaci.
Annotation in English
In my diploma work I try to conceive event marketing like one of the unreviseable communication implements today's time. I describe in the concrete way event marketing behind-go and I bring near single processes, which stroll within.
The company Imperial Tobacco CR, Ltd. perceives event marketing like one of the very important implement of its communication. Its meaningful project West Race Day met with big liking for not only Formula 1 fans, but also for broad public and that is why I refer to its process running, objectives and plan of the advertising.
At last but not least I try to refer to, that nowadays event marketing conducts into foreground and represents even the different funnier form of marketing communications and effects on consumer, which nesting integrates sensation, that is man indrawn right in action, supports interactivity between company (brand) and consumer and generates thereby so important feedback, and at the same time mutual communication.
Keywords
event, event marketing, Imperial, West Race day, tabákové výrobky
Keywords in English
event, event marketing, Imperial, West Race day, tobacco prodects
Length of the covering note
96 s., 20 s. obr. příloh.
Language
CZ
Annotation
Ve své diplomové práci se snažím pojmout event marketing jako jeden z nepřehlédnutelných komunikačních nástrojů dnešní doby. Popisuji čím se konkrétně event marketing zabývá a přibližuji jednotlivé procesy, které jím procházejí.
Tabáková společnost Imperial Tobacco CR, s. r. o. vnímá event marketing jako významný nástroj své komunikace. Její event marketingový projekt West Race Day se setkal s velkou oblibou nejen mezi fanoušky Formule 1, ale i mezi širokou veřejností, a proto se věnuji jeho průběhu konání, cílům a plánu propagace.
V této práci se snažím v neposlední řadě poukázat na to, že v dnešní době vystupuje event marketing do popředí a představuje jinou, zábavnější formu marketingové komunikace a působení na zákazníka, která v sobě integruje pocit, že je člověk vtažen přímo do děje, podporuje interaktivitu mezi firmou (značkou) a zákazníkem a vytváří tím tak důležitou zpětnou vazbu, a zároveň oboustrannou komunikaci.
Annotation in English
In my diploma work I try to conceive event marketing like one of the unreviseable communication implements today's time. I describe in the concrete way event marketing behind-go and I bring near single processes, which stroll within.
The company Imperial Tobacco CR, Ltd. perceives event marketing like one of the very important implement of its communication. Its meaningful project West Race Day met with big liking for not only Formula 1 fans, but also for broad public and that is why I refer to its process running, objectives and plan of the advertising.
At last but not least I try to refer to, that nowadays event marketing conducts into foreground and represents even the different funnier form of marketing communications and effects on consumer, which nesting integrates sensation, that is man indrawn right in action, supports interactivity between company (brand) and consumer and generates thereby so important feedback, and at the same time mutual communication.
Keywords
event, event marketing, Imperial, West Race day, tabákové výrobky
Keywords in English
event, event marketing, Imperial, West Race day, tobacco prodects
Research Plan
1. Charakterizujte konkrétní společnost zabývající se prodejem tabákových produktů a popište systém a formy její marketingové komunikace.
2. Analyzujte specifika event marketingu a prokažte, jak jej používá tato společnost.
3. Obecně zkoumejte specifické rysy EM a zhodnoťte slabé a silné stránky této marketingové komunikační aktivity a naznačte možné směry vývoje komunikace.
4. Analyzujte budoucí komunikační možnosti v segmentu tabákových produktu a pokuste se o prognózu možných forem marketingových komunikací se soustředěním na event marketing.
Research Plan
1. Charakterizujte konkrétní společnost zabývající se prodejem tabákových produktů a popište systém a formy její marketingové komunikace.
2. Analyzujte specifika event marketingu a prokažte, jak jej používá tato společnost.
3. Obecně zkoumejte specifické rysy EM a zhodnoťte slabé a silné stránky této marketingové komunikační aktivity a naznačte možné směry vývoje komunikace.
4. Analyzujte budoucí komunikační možnosti v segmentu tabákových produktu a pokuste se o prognózu možných forem marketingových komunikací se soustředěním na event marketing.
Recommended resources
Interní materiály a publikace společnosti tabákové produkce
www stránky
odborné profesní časopisy
Šindler Petr: Event marketing, Praha Grada Publishing 2003
Kínnebrock,W.: Integriertes Eventmarketing, Wiesbaden, Forkel Verlag 1993
Recommended resources
Interní materiály a publikace společnosti tabákové produkce
www stránky
odborné profesní časopisy
Šindler Petr: Event marketing, Praha Grada Publishing 2003
Kínnebrock,W.: Integriertes Eventmarketing, Wiesbaden, Forkel Verlag 1993