WIMB má vizi stát se první volbou GPS tracker s nejvyšším ochrana ve světě. Jako nový začínající společnost, největší výzvou, která by měla směřovat WIMB je nedostatek pov-ědomí o značce mezitím ve stejné době, kdybychom odražené od finančního výhledu společnost velmi potřebuje zákazník profitovat i partnery.
Nedávný na moderní technologie éry, jeden z nejlepších a nejjednodušší kanálu podpořit podnika-ství a získat povědomí o značce je přes digitální marketing, protože lidé mohou snadno spojit se značkou s internetem a počty zařízení.
Vzhledem k tomu, digitální marketing profil České republiky, WIMB má širokou škálu příležitost představit své produkty na trh s digitální marketing jako jejich nástrojů.
Tato práce se skládá ze tří hlavních částí, počínaje teorii digitálního marketingu a povědomí o značce, analýzu části, která popíše o společnosti, aktuální digitální marketingové strategie a analýzy trhu.
A konečně, zavedení integrovaného digitálního marketingu projektu, jejichž cílem je, aby se en-Hance povědomí o značce společnosti, včetně času, nákladů a analýzy rizik bude doruč-ered v této práci.
Anotace v angličtině
WIMB has a vision to be the first choice GPS tracker with the highest
protection in the world. As a new startup company, the biggest challenge that WIMB should face is lack of brand awareness meanwhile at the same time if we reflected from the financial perspective the company extremely needs customer to gain profit also partners.
Recent to the updated technology era, one of the best and easiest channel to promote the business and gain brand awareness is thru digital marketing since people can easily con-nected with the brand with internet and with numbers of device.
Given the digital marketing profile of Czech Republic, WIMB has a wide range of oppor-tunity to introduce their product to the market with digital marketing as their tools.
This thesis consists of three major components, beginning the theory of digital marketing and brand awareness, the analysis part which will describe about the company, the current digital marketing strategy and the market analysis.
Lastly, the implementation of integrated digital marketing project which aim to enhance the brand awareness of the company including time, cost and risk analysis will be delivered in this thesis.
Klíčová slova
Integrated digital marketing , brand awareness, implementation of IDM
Klíčová slova v angličtině
Integrated digital marketing , brand awareness, implementation of IDM
Rozsah průvodní práce
93
Jazyk
AN
Anotace
WIMB má vizi stát se první volbou GPS tracker s nejvyšším ochrana ve světě. Jako nový začínající společnost, největší výzvou, která by měla směřovat WIMB je nedostatek pov-ědomí o značce mezitím ve stejné době, kdybychom odražené od finančního výhledu společnost velmi potřebuje zákazník profitovat i partnery.
Nedávný na moderní technologie éry, jeden z nejlepších a nejjednodušší kanálu podpořit podnika-ství a získat povědomí o značce je přes digitální marketing, protože lidé mohou snadno spojit se značkou s internetem a počty zařízení.
Vzhledem k tomu, digitální marketing profil České republiky, WIMB má širokou škálu příležitost představit své produkty na trh s digitální marketing jako jejich nástrojů.
Tato práce se skládá ze tří hlavních částí, počínaje teorii digitálního marketingu a povědomí o značce, analýzu části, která popíše o společnosti, aktuální digitální marketingové strategie a analýzy trhu.
A konečně, zavedení integrovaného digitálního marketingu projektu, jejichž cílem je, aby se en-Hance povědomí o značce společnosti, včetně času, nákladů a analýzy rizik bude doruč-ered v této práci.
Anotace v angličtině
WIMB has a vision to be the first choice GPS tracker with the highest
protection in the world. As a new startup company, the biggest challenge that WIMB should face is lack of brand awareness meanwhile at the same time if we reflected from the financial perspective the company extremely needs customer to gain profit also partners.
Recent to the updated technology era, one of the best and easiest channel to promote the business and gain brand awareness is thru digital marketing since people can easily con-nected with the brand with internet and with numbers of device.
Given the digital marketing profile of Czech Republic, WIMB has a wide range of oppor-tunity to introduce their product to the market with digital marketing as their tools.
This thesis consists of three major components, beginning the theory of digital marketing and brand awareness, the analysis part which will describe about the company, the current digital marketing strategy and the market analysis.
Lastly, the implementation of integrated digital marketing project which aim to enhance the brand awareness of the company including time, cost and risk analysis will be delivered in this thesis.
Klíčová slova
Integrated digital marketing , brand awareness, implementation of IDM
Klíčová slova v angličtině
Integrated digital marketing , brand awareness, implementation of IDM
Zásady pro vypracování
Introduction
Define the objectives and the application methods used in the Master thesis.
Theoretical part
Explore the theoretical background of integrated digital marketing strategy on branding.
Practical part
Complete analysis of current digital marketing strategy for the company of the Brand WIMB Czech Republic.
Develop the Integrated Digital Marketing strategy in order to enhance the Brand awareness of WIMB Czech Republic.
Submit the project risk, cost and time analysis.
Conclusion
Zásady pro vypracování
Introduction
Define the objectives and the application methods used in the Master thesis.
Theoretical part
Explore the theoretical background of integrated digital marketing strategy on branding.
Practical part
Complete analysis of current digital marketing strategy for the company of the Brand WIMB Czech Republic.
Develop the Integrated Digital Marketing strategy in order to enhance the Brand awareness of WIMB Czech Republic.
Submit the project risk, cost and time analysis.
Conclusion
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: Interactivity, Communities and Content/ Chris Fill. 5th edition. England: Pearson education limited, 2009, 1000 p. ISBN 978-0-273-71722-5.
FOURNIER, Susan, Michael BREAZEALE and Jill AVERY. Strong brands, strong relationships. Abingdon, Oxon: Routledge, Taylor and Francis Group, 2015, 435 p. ISBN 978-1-138-78682-0.
KAUFMAN, Ira and Chris HORTON. Digital Marketing: Integrating Strategy and Tactics with Values, A Guidebook for Executives, Managers, and Students. Abingdon, Oxon: Routledge, 2014, 368 p. ISBN 9780415716758.
KELLER, Kevin Lane. Strategic brand management: building, measuring, and managing brand equity. 4th ed., global ed. Harlow: Pearson, c2013, 590 p. ISBN 978-0-273-77941-4.
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: Interactivity, Communities and Content/ Chris Fill. 5th edition. England: Pearson education limited, 2009, 1000 p. ISBN 978-0-273-71722-5.
FOURNIER, Susan, Michael BREAZEALE and Jill AVERY. Strong brands, strong relationships. Abingdon, Oxon: Routledge, Taylor and Francis Group, 2015, 435 p. ISBN 978-1-138-78682-0.
KAUFMAN, Ira and Chris HORTON. Digital Marketing: Integrating Strategy and Tactics with Values, A Guidebook for Executives, Managers, and Students. Abingdon, Oxon: Routledge, 2014, 368 p. ISBN 9780415716758.
KELLER, Kevin Lane. Strategic brand management: building, measuring, and managing brand equity. 4th ed., global ed. Harlow: Pearson, c2013, 590 p. ISBN 978-0-273-77941-4.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, portréty, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: Assoc. Prof. Chovancová 12 b
Could you explain Opportunities and Threats according your analysis on PESTLE - Social belong ? (p. 59, Table 5) ANSWERED COMPLETELY
OPONENT: Dr. Vaněk 14 b
Were you inspired also by the benchmarking results of better competitors? ANSWERED PARTLY
What are the main added values of your suggested strategies for the company? ANSWERED PARTLY
Dr. Vaněk: How much of the people using bikes, use apps? ANSWERED PARTLY
Assoc. Prof.: What is the total cost? Who are investors into this project? ANSWERED COMPLETELY