Vytvorenie vlastnej značky, vytvorenie DNA značky, jej esencie a vytvorenie pevných základov, na ktorých bude môcť stavať a nastavenie brandingu je cieľom teoretickej časti bakalárskej práce. Praktickú časť sprevádza Alica z krajiny zázrakov, ktorá je inšpiračnou základňou, pre vytvorenie úvodnej kolekcie. Pretransformovanie tohto príbehu do odkazu značky, symboliky a komunikačných prostriedkov a súčasne aplikácia zistených informácií uvedených v teoretickej časti je obsahom praktickej časti bakalárskej práce.
Anotace v angličtině
Creating my own brand, crating its own DNA, its essentials and putting down strong base on which I'm able to set the brand is theory part of my work. Practical part is walk in Alice in Wonderland which is an inspirational base for creating and starting col-lection.Transformation of this story is a message of the brand, symbol and communication element. Researched information from theory part creates contents for the practical part of my work.
own brand, brand comunication, branding, symbolism, dream, courage, rabbit, pajamas
Rozsah průvodní práce
75 s. (9110 slov).
Jazyk
SK
Anotace
Vytvorenie vlastnej značky, vytvorenie DNA značky, jej esencie a vytvorenie pevných základov, na ktorých bude môcť stavať a nastavenie brandingu je cieľom teoretickej časti bakalárskej práce. Praktickú časť sprevádza Alica z krajiny zázrakov, ktorá je inšpiračnou základňou, pre vytvorenie úvodnej kolekcie. Pretransformovanie tohto príbehu do odkazu značky, symboliky a komunikačných prostriedkov a súčasne aplikácia zistených informácií uvedených v teoretickej časti je obsahom praktickej časti bakalárskej práce.
Anotace v angličtině
Creating my own brand, crating its own DNA, its essentials and putting down strong base on which I'm able to set the brand is theory part of my work. Practical part is walk in Alice in Wonderland which is an inspirational base for creating and starting col-lection.Transformation of this story is a message of the brand, symbol and communication element. Researched information from theory part creates contents for the practical part of my work.
own brand, brand comunication, branding, symbolism, dream, courage, rabbit, pajamas
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část
Prostudování a analýza dostupných materiálů a informací, obrazová příloha, vlastní závěry v minimálním rozsahu 15 normostran.
Teoretická část bude pojednavat o vytvoření identity značky, její komunikaci a vytvoření strategie pro fungovaní a odlišení se v konkurenčním prostředí. Bude odpovídat a zdůvodňovat zaměření úvodní kolekce značky.
2. Praktická část
Výtvarné zpracování a realizace finálních návrhů v počtu 7 modelů. Kolekce bude inspirována příběhem o Alici v krajině zázraků na symbolické úrovni. Bude zaměřená na vizuální semiotiku tohoto díla a přes symboly a kódy odevzdávat odkaz současnému spotřebiteli.
Teoretická a technická příprava projektu, sběr potřebných informací, dokumektace, osobitý přístup k tvůrčí fázi, vytvoření statementu k danému tématu. Práce musí být doplněna o dokumentační fotografie z procesu tvorby a módními fotografiemi. Rozsah práce: cca 30 str. formát A4. Odevzdejte ve 2 stejnopisech v pevné vazbě. Součástí předané písemné práce jsou i 2 vyhotovení na CD-ROM. Na samotném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci prakt. části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana.
Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i angličtině, rok obhajoby, osobní email, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část
Prostudování a analýza dostupných materiálů a informací, obrazová příloha, vlastní závěry v minimálním rozsahu 15 normostran.
Teoretická část bude pojednavat o vytvoření identity značky, její komunikaci a vytvoření strategie pro fungovaní a odlišení se v konkurenčním prostředí. Bude odpovídat a zdůvodňovat zaměření úvodní kolekce značky.
2. Praktická část
Výtvarné zpracování a realizace finálních návrhů v počtu 7 modelů. Kolekce bude inspirována příběhem o Alici v krajině zázraků na symbolické úrovni. Bude zaměřená na vizuální semiotiku tohoto díla a přes symboly a kódy odevzdávat odkaz současnému spotřebiteli.
Teoretická a technická příprava projektu, sběr potřebných informací, dokumektace, osobitý přístup k tvůrčí fázi, vytvoření statementu k danému tématu. Práce musí být doplněna o dokumentační fotografie z procesu tvorby a módními fotografiemi. Rozsah práce: cca 30 str. formát A4. Odevzdejte ve 2 stejnopisech v pevné vazbě. Součástí předané písemné práce jsou i 2 vyhotovení na CD-ROM. Na samotném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci prakt. části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana.
Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i angličtině, rok obhajoby, osobní email, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
BARNARD, Malcolm. Fashion as communication. 2nd ed. London: Routledge, 2002, xiii, 209 s. ISBN 978-0-415-26018-3.
BOLTON, Andrew. Alexander McQueen: savage beauty. New York: Metropolitan Museum of Art, c2011, 240 s. ISBN 978-0-300-16978-2.
MARZEL, Shoshana-Rose a Guy STIEBEL. Dress and ideology: fashioning identity from antiquity to the present. First published. London: Bloomsbury, 2015, xii, 248 stran. ISBN 978-1-4725-2934-3.
DIEFFENBACHER, Fiona. Fashion thinking: [creative approaches to the design process]. London: AVA Publishing, 2013, 220 s. ISBN 978-2-940411-71-9.
COX, Barbara. Ve jménu módy: ilustrované dějiny bizarnosti a krásy. 1. vyd. Praha: Mladá fronta, 2013, 255 s. ISBN 978-80-204-2928-5.
SMOLÍKOVÁ, Marta. Managment umění. 1. vyd. Praha: Vysoká škola uměleckoprumyslová v Praze, 2008, 167 s. ISBN 978-80-86863-24-5.
Seznam doporučené literatury
BARNARD, Malcolm. Fashion as communication. 2nd ed. London: Routledge, 2002, xiii, 209 s. ISBN 978-0-415-26018-3.
BOLTON, Andrew. Alexander McQueen: savage beauty. New York: Metropolitan Museum of Art, c2011, 240 s. ISBN 978-0-300-16978-2.
MARZEL, Shoshana-Rose a Guy STIEBEL. Dress and ideology: fashioning identity from antiquity to the present. First published. London: Bloomsbury, 2015, xii, 248 stran. ISBN 978-1-4725-2934-3.
DIEFFENBACHER, Fiona. Fashion thinking: [creative approaches to the design process]. London: AVA Publishing, 2013, 220 s. ISBN 978-2-940411-71-9.
COX, Barbara. Ve jménu módy: ilustrované dějiny bizarnosti a krásy. 1. vyd. Praha: Mladá fronta, 2013, 255 s. ISBN 978-80-204-2928-5.
SMOLÍKOVÁ, Marta. Managment umění. 1. vyd. Praha: Vysoká škola uměleckoprumyslová v Praze, 2008, 167 s. ISBN 978-80-86863-24-5.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila nezvyklou formou prezentace svoji oděvní kolekci. Představila nadstandartní počet modelů, komplexní přípravnou fázi práce její nové značky.