Cílem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Hlavním cílem je identifikace současné situace a nalezení nových příležitostí v oblasti marketingové komunikace společnosti. Teoretická část popisuje marketing, jeho význam v současnosti, marketingový mix a marketingovou komunikaci, dále popisuje nástroje marketingové komunikace a marketingové analýzy. Praktická část je věnována představení společnosti, je zde popsán současný stav marketingové komunikace ve společnosti, SWOT analýza a PEST analýza. Na základě výsledků analýzy jsou sestaveny nové návrhy a doporučení na zlepšení.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to analyze the marketing communication in the selected company. The main objective is to identify the current situation and finding new opportunities in marketing communications of this company. The theoretical part describes marketing, importance of marketing in the present, the marketing mix and marketing communications, further describes marketing communication tools and marketing analysis. The practical part is devoted to introduce the company, to describe the current state of marketing communication within the company, SWOT analysis and PEST analysis. Based on the results of the analysis, new proposals and recommendations for improvement are compiled.
Klíčová slova
Marketing, marketingový mix, marketingová komunikace, nástroje marketingové komunikace, SWOT analýzy, PEST analýza
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing mix, marketing communications, marketing communication tools, SWOT analysis, PEST analysis
Rozsah průvodní práce
91 s. (137 982 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Hlavním cílem je identifikace současné situace a nalezení nových příležitostí v oblasti marketingové komunikace společnosti. Teoretická část popisuje marketing, jeho význam v současnosti, marketingový mix a marketingovou komunikaci, dále popisuje nástroje marketingové komunikace a marketingové analýzy. Praktická část je věnována představení společnosti, je zde popsán současný stav marketingové komunikace ve společnosti, SWOT analýza a PEST analýza. Na základě výsledků analýzy jsou sestaveny nové návrhy a doporučení na zlepšení.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to analyze the marketing communication in the selected company. The main objective is to identify the current situation and finding new opportunities in marketing communications of this company. The theoretical part describes marketing, importance of marketing in the present, the marketing mix and marketing communications, further describes marketing communication tools and marketing analysis. The practical part is devoted to introduce the company, to describe the current state of marketing communication within the company, SWOT analysis and PEST analysis. Based on the results of the analysis, new proposals and recommendations for improvement are compiled.
Klíčová slova
Marketing, marketingový mix, marketingová komunikace, nástroje marketingové komunikace, SWOT analýzy, PEST analýza
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing mix, marketing communications, marketing communication tools, SWOT analysis, PEST analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se marketingové komunikace.
Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu využití marketingové komunikace u vybrané společnosti.
Na základě analýzy vypracujte doporučení na zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti.
Doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze .
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se marketingové komunikace.
Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu využití marketingové komunikace u vybrané společnosti.
Na základě analýzy vypracujte doporučení na zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti.
Doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze .
Závěr
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: contexts, strategies and applications. 4th ed. New York: Pearson Ecucation, 2005, 395 s. ISBN 02-736-8772-7.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 1. vyd. Brno: Komputer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: contexts, strategies and applications. 4th ed. New York: Pearson Ecucation, 2005, 395 s. ISBN 02-736-8772-7.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 1. vyd. Brno: Komputer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VP (23 b.): doc. Kozák:
Ovlivní nákup LCD panelu zásadním způsobem komunikaci reklamní agentury? Zodpovězeno zcela.
OP (23 b.): Ing. Bejtkovský, Ph.D.:
Měla jste již možnost projednat svá doporučení s představiteli vybrané společnosti, jaké byly případné reakce? Zodpovězeno zcela.