Práce je zaměřena na podmíněnost výchovy a vzdělávání na 2. stupni ZŠ. Je zde projevena snaha vidět výchovu především jako sociální jev v různých souvislostech.
Tento výchovně vzdělávací proces se neobejde bez charakteristiky prostředí, v němž se nejčastěji popisované výchovné situace odehrávají. Tedy edukační prostředí školy a rodiny.
Anotace v angličtině
The work is intent on an educational contingent at elementary school. There is the efort of understanding the educaton as a social phenomenon in all connections demonstrated in this work.
This educational proces is not able to exist without the characteristic of a world in which the most often described situations také place. By that is especially ment the educational enviroment of school and a family.
Klíčová slova
Vzdělání, výchova, základní škola, klima školy, třída, rodina, rodinné vztahy, osobnost, žák, dítě, problém, zájmy, učitel, rodiče, dědičnost, volný čas.
Práce je zaměřena na podmíněnost výchovy a vzdělávání na 2. stupni ZŠ. Je zde projevena snaha vidět výchovu především jako sociální jev v různých souvislostech.
Tento výchovně vzdělávací proces se neobejde bez charakteristiky prostředí, v němž se nejčastěji popisované výchovné situace odehrávají. Tedy edukační prostředí školy a rodiny.
Anotace v angličtině
The work is intent on an educational contingent at elementary school. There is the efort of understanding the educaton as a social phenomenon in all connections demonstrated in this work.
This educational proces is not able to exist without the characteristic of a world in which the most often described situations také place. By that is especially ment the educational enviroment of school and a family.
Klíčová slova
Vzdělání, výchova, základní škola, klima školy, třída, rodina, rodinné vztahy, osobnost, žák, dítě, problém, zájmy, učitel, rodiče, dědičnost, volný čas.