Marketingová analýza projektu Divadelní Luhačovice má zhodnotit a analyzovat úspěchy či neúspěchy marketingových aktivit tohoto divadelního festivalu. Letos již proběhne sedmý ročník. Současně chci vypracovat vzorový projekt pro tuto kulturní akci, zhodnotit přínos navrhovaného řešení i případná rizika v jeho realizaci.
Anotace v angličtině
Marketing analysis of the project Divadelní Luhačovice has as its aim an evaluation and analysis of successes and nonsuccesses of marketing activities of this theatre festival. This year the festival takes place for the seventh time. My aim is to find out an ideal marketing model for this culture event, evaluate the acquisition of this proposed model as well as eventual risk concerning its implementation.
Klíčová slova
Marketingová analýza, marketingový výzkum, marketingová komunikace, projekt, strategický marketing, propagační prostředky atd.
Marketingová analýza projektu Divadelní Luhačovice má zhodnotit a analyzovat úspěchy či neúspěchy marketingových aktivit tohoto divadelního festivalu. Letos již proběhne sedmý ročník. Současně chci vypracovat vzorový projekt pro tuto kulturní akci, zhodnotit přínos navrhovaného řešení i případná rizika v jeho realizaci.
Anotace v angličtině
Marketing analysis of the project Divadelní Luhačovice has as its aim an evaluation and analysis of successes and nonsuccesses of marketing activities of this theatre festival. This year the festival takes place for the seventh time. My aim is to find out an ideal marketing model for this culture event, evaluate the acquisition of this proposed model as well as eventual risk concerning its implementation.
Klíčová slova
Marketingová analýza, marketingový výzkum, marketingová komunikace, projekt, strategický marketing, propagační prostředky atd.
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingu, marketingových výzkumů a marketingových komunikací, definujte pojmy, s nimiž budete dále pracovat, formulujte teoretická východiska a pracovní hypotézy pro analýzu současného stavu, zvláštní pozornost věnujte cílové skupině daného projektu.
2. Zpracujte marketingovou analýzu současného stavu festivalu Divadelní Luhačovice.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy, ověřte platnost pracovních hypotéz, vyvoďte závěry pro vzorový projekt festivalu Divadelní Luhačovice.
4. Zpracujte vzorový projekt pro tuto kulturní akci, zhodnoťte přínos navrhovaného řešení i případná rizika v jeho realizaci.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingu, marketingových výzkumů a marketingových komunikací, definujte pojmy, s nimiž budete dále pracovat, formulujte teoretická východiska a pracovní hypotézy pro analýzu současného stavu, zvláštní pozornost věnujte cílové skupině daného projektu.
2. Zpracujte marketingovou analýzu současného stavu festivalu Divadelní Luhačovice.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy, ověřte platnost pracovních hypotéz, vyvoďte závěry pro vzorový projekt festivalu Divadelní Luhačovice.
4. Zpracujte vzorový projekt pro tuto kulturní akci, zhodnoťte přínos navrhovaného řešení i případná rizika v jeho realizaci.
Seznam doporučené literatury
1. Kotler, P. Marketing od A do Z. Vydání první. Praha, Management Press 2003. Počet stran 203. ISBN 80-7261-082-1
2. Black, S. Nejúčinnější propagace, public relations.Vydání první. Praha, Gradda Publishing, 1994. Počet stran 208. ISBN 80-7169-106-2
3. Foret, M. Marketingová komunikace. Vydání první. Brno, Computer Press, 2003. Počet stran 275. ISBN 80-7226-811-2
4. Horáková, H. Strategický marketing. Vydání druhé. Praha, Gradda Publishing, 2003. Počet stran 204. ISBN 80-247-0447-1
5. Lesly, P. Public relations.Vydání první. Praha, Victoria Publishing, 1995. Počet stran 240. ISBN 80-85865-15-7
6. Němec, P. Public relations, komunikace v konfliktních a krizových situacích.Vydání první. Praha, Management Press, 1999. Počet stran 125. ISBN 80-85943-66-2
Propagační prostředky festivalu Divadelní Luhačovice
Seznam doporučené literatury
1. Kotler, P. Marketing od A do Z. Vydání první. Praha, Management Press 2003. Počet stran 203. ISBN 80-7261-082-1
2. Black, S. Nejúčinnější propagace, public relations.Vydání první. Praha, Gradda Publishing, 1994. Počet stran 208. ISBN 80-7169-106-2
3. Foret, M. Marketingová komunikace. Vydání první. Brno, Computer Press, 2003. Počet stran 275. ISBN 80-7226-811-2
4. Horáková, H. Strategický marketing. Vydání druhé. Praha, Gradda Publishing, 2003. Počet stran 204. ISBN 80-247-0447-1
5. Lesly, P. Public relations.Vydání první. Praha, Victoria Publishing, 1995. Počet stran 240. ISBN 80-85865-15-7
6. Němec, P. Public relations, komunikace v konfliktních a krizových situacích.Vydání první. Praha, Management Press, 1999. Počet stran 125. ISBN 80-85943-66-2
Propagační prostředky festivalu Divadelní Luhačovice