Cílem této bakalářské práce je analýza současného stavu firemní marketingové strategie a návrh jejího zlepšení. Teoretická část popisuje specifika marketingu a marketingového řízení firem působících v oblasti služeb, analýzu a realizaci marketingové strategie. Praktická část popisuje organizaci ABC Renova s. r. o., analýzu současné a návrh nové marketingové strategie.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to analyze the current company marketing strategy and to suggest its improvement. The theoretical part describes the specifics of marketing and marketing management of companies operating in the services area, the analysis and implementation of their marketing strategies. The practical part describes the organization ABC Renova ltd., analyses its current marketing strategy and designes a new one.
Marketing management, marketing communication, services, service marketing, marketing strategy, company strategy
Rozsah průvodní práce
60
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je analýza současného stavu firemní marketingové strategie a návrh jejího zlepšení. Teoretická část popisuje specifika marketingu a marketingového řízení firem působících v oblasti služeb, analýzu a realizaci marketingové strategie. Praktická část popisuje organizaci ABC Renova s. r. o., analýzu současné a návrh nové marketingové strategie.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to analyze the current company marketing strategy and to suggest its improvement. The theoretical part describes the specifics of marketing and marketing management of companies operating in the services area, the analysis and implementation of their marketing strategies. The practical part describes the organization ABC Renova ltd., analyses its current marketing strategy and designes a new one.
Marketing management, marketing communication, services, service marketing, marketing strategy, company strategy
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši literatury a pramenů, které se vztahují ke zpracovávanému tématu.
Vymezte zkoumanou oblast (fenomenologie, etiologie) včetně právních aspektů, sociálních a historických souvislostí.
Analyzujte a specifikujte marketingové strategie a opatření.
Aplikujte v praxi marketingový mix produktu typu služba.
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši literatury a pramenů, které se vztahují ke zpracovávanému tématu.
Vymezte zkoumanou oblast (fenomenologie, etiologie) včetně právních aspektů, sociálních a historických souvislostí.
Analyzujte a specifikujte marketingové strategie a opatření.
Aplikujte v praxi marketingový mix produktu typu služba.
Seznam doporučené literatury
FORET Miroslav. Marketingový průzkum. Poznáváme svoje zákazníky. Brno: BizBoooks, 2012. ISBN 978-80-265-0038-4.
JURÁŠKOVÁ Olga, Pavel Horňák a kolektiv. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada Publishing, a.s., 2012. ISBN 978-80-247-4354-7.
KAŠÍK Milan, Karel Havlíček. Marketing při utváření podnikové strategie. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., v edici EUPRESS, 2012. ISBN 978-80-7408-060-9.
LOŠŤÁKOVÁ Hana a kolektiv. Diferencované řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada Publishing, a.s., 2009. ISBN 978-80-247-3155-1.
VAŠTÍKOVÁ Miroslava. Marketing služeb efektivně a moderně. Praha: Grada Publishing, a.s., 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.
VYSEKALOVÁ Jitka a kolektiv. Emoce v marketingu. Praha: Grada Publishing, a.s., 2014. ISBN 978-80-247-4843-6.
Seznam doporučené literatury
FORET Miroslav. Marketingový průzkum. Poznáváme svoje zákazníky. Brno: BizBoooks, 2012. ISBN 978-80-265-0038-4.
JURÁŠKOVÁ Olga, Pavel Horňák a kolektiv. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada Publishing, a.s., 2012. ISBN 978-80-247-4354-7.
KAŠÍK Milan, Karel Havlíček. Marketing při utváření podnikové strategie. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., v edici EUPRESS, 2012. ISBN 978-80-7408-060-9.
LOŠŤÁKOVÁ Hana a kolektiv. Diferencované řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada Publishing, a.s., 2009. ISBN 978-80-247-3155-1.
VAŠTÍKOVÁ Miroslava. Marketing služeb efektivně a moderně. Praha: Grada Publishing, a.s., 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.
VYSEKALOVÁ Jitka a kolektiv. Emoce v marketingu. Praha: Grada Publishing, a.s., 2014. ISBN 978-80-247-4843-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Součástí prezentace BP nebyla praktická ukázka.
V rámci obhajoby byly položeny následující dotazy:
1. Jaké je Vaše zaměstnání? (doc. Ing. Jiří Gajdošík, CSc.)
2. Co bylo hlavním cílem Vaší prezentace? (doc. Ing. Jiří Gajdošík, CSc.)
3. Jaký je obecný postup SWOT analýzy? (Ing. Jan Valouch, Ph.D.)
4. Proč jste si vybrala tak netypický podnik pro PKB? (Ing. Jan Valouch, Ph.D.)
Studentka zodpověděla položené dotazy vedoucího BP a oponenta v plném rozsahu.