Tématem bakalářské práce je Preventivně výchovná činnost u dětí s mentálním a tělesným postižením. Práce je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na prevenci a preventivně výchovnou činnost, rozebírá její zakotvení, obsah a také instituce, které se podílejí na jejím provádění. Dále je v této části práce zmíněna preventivně výchovná činnost ve školství a pomůcky, které se při realizaci preventivně výchovné činnosti využívají. Praktická část se zabývá charakteristikou žáků na speciálních školách a jejich vzděláváním, také jsou zde rozebrány otázky dotazníkového šetření vztahující se k dané problematice, prezentace provedeného výzkumu a případné návrhy na zlepšení.
Anotace v angličtině
The theme of the bachelor's thesis is a preventive educational activity for children with mental and physical disabilities. This thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is focused on prevention and preventive educational activity, analyzes it's anchoring, content and institutions involved in it's implementation. Further in this part of the thesis mentioned preventive education activity in education and tools that the implementation of preventive educational activity is used. The practical part deals with the characteristics of pupils at special school and their education also are discussed question from survey pertaining to the topic, presentation of the survey and any suggestions for improvement.
Klíčová slova
prevence, preventivně výchovná činnost, děti s mentálním a tělesným postižením, speciální škola
Klíčová slova v angličtině
prevention, preventive educational activity, children with mental and physical disabilities, special school
Rozsah průvodní práce
74 s. (102 740 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem bakalářské práce je Preventivně výchovná činnost u dětí s mentálním a tělesným postižením. Práce je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na prevenci a preventivně výchovnou činnost, rozebírá její zakotvení, obsah a také instituce, které se podílejí na jejím provádění. Dále je v této části práce zmíněna preventivně výchovná činnost ve školství a pomůcky, které se při realizaci preventivně výchovné činnosti využívají. Praktická část se zabývá charakteristikou žáků na speciálních školách a jejich vzděláváním, také jsou zde rozebrány otázky dotazníkového šetření vztahující se k dané problematice, prezentace provedeného výzkumu a případné návrhy na zlepšení.
Anotace v angličtině
The theme of the bachelor's thesis is a preventive educational activity for children with mental and physical disabilities. This thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is focused on prevention and preventive educational activity, analyzes it's anchoring, content and institutions involved in it's implementation. Further in this part of the thesis mentioned preventive education activity in education and tools that the implementation of preventive educational activity is used. The practical part deals with the characteristics of pupils at special school and their education also are discussed question from survey pertaining to the topic, presentation of the survey and any suggestions for improvement.
Klíčová slova
prevence, preventivně výchovná činnost, děti s mentálním a tělesným postižením, speciální škola
Klíčová slova v angličtině
prevention, preventive educational activity, children with mental and physical disabilities, special school
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši na zadané téma, vymezte problematiku prevence a preventivně výchovné činnosti.
Proveďte dotazníkové šetření a následně zpracujte a proveďte analýzu dat v problematice preventivně výchovné činnosti u dětí s mentálním a tělesným postižením.
Na základě sesbíraných dat navrhněte změny a opatření ve vedení preventivně výchovné činnosti na speciálních školách.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši na zadané téma, vymezte problematiku prevence a preventivně výchovné činnosti.
Proveďte dotazníkové šetření a následně zpracujte a proveďte analýzu dat v problematice preventivně výchovné činnosti u dětí s mentálním a tělesným postižením.
Na základě sesbíraných dat navrhněte změny a opatření ve vedení preventivně výchovné činnosti na speciálních školách.
Seznam doporučené literatury
[1] MARTÍNEK, Bohumír. Ochrana obyvatelstva I. Vyd. 1. Praha: Policejní akademie České republiky v Praze, 2009. ISBN 978-80-7251-298-0. \vsp{1,5mm}
[2] MIOVSKÝ, Michal (ed.) a Pavel BÁRTÍK. Primární prevence rizikového chování ve školství. Vyd. 1. Praha: Sdružení SCAN, 2010. ISBN 978-80-87258-47-7. \vsp{1,5mm}
[3] MARTÍNEK, Bohumír, Petr LIHNART a kol. Ochrana obyvatelstva, Modul E. Praha: MV- GŘ HZS ČR, 2006. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] MARTÍNEK, Bohumír. Ochrana obyvatelstva I. Vyd. 1. Praha: Policejní akademie České republiky v Praze, 2009. ISBN 978-80-7251-298-0. \vsp{1,5mm}
[2] MIOVSKÝ, Michal (ed.) a Pavel BÁRTÍK. Primární prevence rizikového chování ve školství. Vyd. 1. Praha: Sdružení SCAN, 2010. ISBN 978-80-87258-47-7. \vsp{1,5mm}
[3] MARTÍNEK, Bohumír, Petr LIHNART a kol. Ochrana obyvatelstva, Modul E. Praha: MV- GŘ HZS ČR, 2006. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka prezentovala výsledky své bakalářské práce na téma:
Preventivně výchovná činnost u dětí s mentálním a tělesným postižením
Následně odpověděla na doplňující otázku oponenta práce:
1. Z jakého typu vlastních zdrojů byla získána data do tabulek nacházejících
se v 8. kapitole?