Bakalářská práce je zaměřená na problematiku a seznámení se s preventivně výchovnou činností v České republice. Práce má teoretickou a praktickou část. Teoretická část
obsahuje legislativní řešení, instituce podílející se na preventivně výchovné činnosti
a dostupnost literatury, zdrojů a materiálů k této problematice. Praktická část je zaměřená analyzovat s pomocí SWOT analýzy odpovědnost táborové základny Maliná, českého let-ního tábora, v oblasti preventivně výchovné činnosti a její srovnání s Kennolyn Camps
v americkém letním táboře s návrhy na zlepšení stávající situace pro český tábor.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis is focused on the issues and familiarity with preventive educational activi-ties in the Czech Republic. Work has a theoretical and practical parts. The theoretical part include legislative solutions, institutions contributing to preventive educational activities
and availability of literature, resources and materials related to this issue. The practical part is aimed to analyze with SWOT analysis a responsibility in Maliná camp base of the Czech Summer Camp in the area of preventive educational activities, and its comparison with
the Kennolyn camps of American Summer Camp with proposals to improve the current situation.
Klíčová slova
Preventivně výchovná činnost, ochrana obyvatelstva, SWOT analýza, srovnávání, letní tábor.
Bakalářská práce je zaměřená na problematiku a seznámení se s preventivně výchovnou činností v České republice. Práce má teoretickou a praktickou část. Teoretická část
obsahuje legislativní řešení, instituce podílející se na preventivně výchovné činnosti
a dostupnost literatury, zdrojů a materiálů k této problematice. Praktická část je zaměřená analyzovat s pomocí SWOT analýzy odpovědnost táborové základny Maliná, českého let-ního tábora, v oblasti preventivně výchovné činnosti a její srovnání s Kennolyn Camps
v americkém letním táboře s návrhy na zlepšení stávající situace pro český tábor.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis is focused on the issues and familiarity with preventive educational activi-ties in the Czech Republic. Work has a theoretical and practical parts. The theoretical part include legislative solutions, institutions contributing to preventive educational activities
and availability of literature, resources and materials related to this issue. The practical part is aimed to analyze with SWOT analysis a responsibility in Maliná camp base of the Czech Summer Camp in the area of preventive educational activities, and its comparison with
the Kennolyn camps of American Summer Camp with proposals to improve the current situation.
Klíčová slova
Preventivně výchovná činnost, ochrana obyvatelstva, SWOT analýza, srovnávání, letní tábor.
Na základě dostupných zdrojů zpracování teoretické analýzy problematiky preventivně výchovné činnosti.
Provedení a následné zpracování analýzy prostředí v oblasti prevence a bezpečnosti v dětském táboře v ČR a v USA.
Na základě vyhodnocení analýzy navrhnutí případných změn a opatření ke zlepšení aktuálního stavu v dané problematice.
Zásady pro vypracování
Na základě dostupných zdrojů zpracování teoretické analýzy problematiky preventivně výchovné činnosti.
Provedení a následné zpracování analýzy prostředí v oblasti prevence a bezpečnosti v dětském táboře v ČR a v USA.
Na základě vyhodnocení analýzy navrhnutí případných změn a opatření ke zlepšení aktuálního stavu v dané problematice.
Seznam doporučené literatury
[1] Ochrana obyvatelstva: modul E [online]. Praha: MV-generální ředitelství Hasičského záchranného sboru ČR, 2006 [cit. 2016-01-31]. Dostupné z: http://www.hzscr.cz/soubor/modul-e-ochrana-obyvatelstva-pdf.aspx
\vsp{1,5mm}
[2] KROUPA, Miroslav a Milan ŘÍHA. Integrovaný záchranný systém. 4., aktualiz. vyd. Praha: Armex, 2011, 118 s. Skripta pro střední a vyšší odborné školy. ISBN 978-80-87451-01-4.
\vsp{1,5mm}
[3] Emergency Response Guide. Soquel, USA, CA, 2015. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] Ochrana obyvatelstva: modul E [online]. Praha: MV-generální ředitelství Hasičského záchranného sboru ČR, 2006 [cit. 2016-01-31]. Dostupné z: http://www.hzscr.cz/soubor/modul-e-ochrana-obyvatelstva-pdf.aspx
\vsp{1,5mm}
[2] KROUPA, Miroslav a Milan ŘÍHA. Integrovaný záchranný systém. 4., aktualiz. vyd. Praha: Armex, 2011, 118 s. Skripta pro střední a vyšší odborné školy. ISBN 978-80-87451-01-4.
\vsp{1,5mm}
[3] Emergency Response Guide. Soquel, USA, CA, 2015. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
USA, Kennolyn Camps, Emergency Response Guide, Soquel, CA: 2015.
Přílohy vázané v práci
plány
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student prezentoval výsledky své bakalářské práce na téma: Preventivně výchovná činnost. Následně odpověděl na doplňující otázky oponenta práce:
1. Objasněte stav a právní úpravu v oblasti vzdělávání Ochrana člověka za MU, péče o zdraví a dopravní výchovy v rámci RVP ZV.
2. Jaké formy, metody a prostředky PVČ uplatňuje HZS při přípravě jednotlivých kategorií a cílových skupin obyvatelstva?
3. Znáte obsah Tematické zprávy ČŠI o stavu vzdělávání v bezpečnostních tematech ?
Obhajoba práce i zodpovězení otázek a doplňujících dotazů komise, bylo na velmi dobré úrovni.