Analýza zákazníků a zavádění nových výrobků společnosti Tescoma na český trh
se snaží zjistit názory spotřebitelů na tuto firmu. Informace jsem shromažďovala prostřednictvím kvantitativního marketingového výzkumu.
Společnost Tescoma je ryze česká firma, která na tomto trhu působí už 12 let. V současné době se orientuje na nákup, prodej, reexport a v malé míře výrobu kuchyňských výrobků a potřeb pro domácnost, které jsou známé pod značkou Tescoma.
Na začátku práce jsem si stanovila hypotézy, které tvořily podklad pro otázky v dotazníku určeném pro zákazníky. Zajímalo mě, zda si respondent myslí, že je Tescoma tradiční a kvalitní značka, zda má nějaký výrobek doma, jeho názor na cenu, propagaci výrobků a další otázky, které dále uvádím v dotazníku.
Získaná data jsem zpracovala a vyhodnotila. Výsledky a vlastní návrhy jsou uvedeny v projektové části.
Anotace v angličtině
Analysis of customers and launching a new products made by Tescoma Company on the Czech market tries to find out customers opinions on the firm. I gathered all the information via a quantitative marketing research.
Tescoma Company is pure Czech company that has been operating on the Czech market for 12 years. Nowadays the Company focuses on buying, selling, reexporting and in small extent also on manufacturing a kitchen products and needs for household which all are known under a brand Tescoma.
At the beginning of my work I determined hypothesis that generated a ground for the questions in customers’ questionnaire. I was interested whether in customers opinion Tescoma is traditional and quality brand, whether the customers have some Tescoma products at home, their opinion on price, promotion and another answers on questions which I have stated in my questionnaire.
Massed information I processed and interpreted. Results and my own suggestions are brought forward in a project part of my work.
Klíčová slova
Tescoma, marketingový výzkum, analýza zákazníků.
Klíčová slova v angličtině
Tescoma, marketing research, Analysis of customers.
Rozsah průvodní práce
71 s., 6 s. obr.příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Analýza zákazníků a zavádění nových výrobků společnosti Tescoma na český trh
se snaží zjistit názory spotřebitelů na tuto firmu. Informace jsem shromažďovala prostřednictvím kvantitativního marketingového výzkumu.
Společnost Tescoma je ryze česká firma, která na tomto trhu působí už 12 let. V současné době se orientuje na nákup, prodej, reexport a v malé míře výrobu kuchyňských výrobků a potřeb pro domácnost, které jsou známé pod značkou Tescoma.
Na začátku práce jsem si stanovila hypotézy, které tvořily podklad pro otázky v dotazníku určeném pro zákazníky. Zajímalo mě, zda si respondent myslí, že je Tescoma tradiční a kvalitní značka, zda má nějaký výrobek doma, jeho názor na cenu, propagaci výrobků a další otázky, které dále uvádím v dotazníku.
Získaná data jsem zpracovala a vyhodnotila. Výsledky a vlastní návrhy jsou uvedeny v projektové části.
Anotace v angličtině
Analysis of customers and launching a new products made by Tescoma Company on the Czech market tries to find out customers opinions on the firm. I gathered all the information via a quantitative marketing research.
Tescoma Company is pure Czech company that has been operating on the Czech market for 12 years. Nowadays the Company focuses on buying, selling, reexporting and in small extent also on manufacturing a kitchen products and needs for household which all are known under a brand Tescoma.
At the beginning of my work I determined hypothesis that generated a ground for the questions in customers’ questionnaire. I was interested whether in customers opinion Tescoma is traditional and quality brand, whether the customers have some Tescoma products at home, their opinion on price, promotion and another answers on questions which I have stated in my questionnaire.
Massed information I processed and interpreted. Results and my own suggestions are brought forward in a project part of my work.
Klíčová slova
Tescoma, marketingový výzkum, analýza zákazníků.
Klíčová slova v angličtině
Tescoma, marketing research, Analysis of customers.
Zásady pro vypracování
1. Zpracování teoretických východisek pro analýzu spotřebitelského chování.
2. Seznámení se stávající situací ve společnosti Tescoma s důrazem na její marketingové řízení.
3. Průzkumné šetření s cílem analyzovat současného spotřebitele a maloobchodníka společnosti Tescoma.
4. Vypracování návrhu a doporučení, vyplývajících z provedeného šetření.
Zásady pro vypracování
1. Zpracování teoretických východisek pro analýzu spotřebitelského chování.
2. Seznámení se stávající situací ve společnosti Tescoma s důrazem na její marketingové řízení.
3. Průzkumné šetření s cílem analyzovat současného spotřebitele a maloobchodníka společnosti Tescoma.
4. Vypracování návrhu a doporučení, vyplývajících z provedeného šetření.
Seznam doporučené literatury
FORET,STÁVKOVÁ, Marketingový výzkum, Grada 2003, ISBN 80-247-0385-8
VYSEKALOVÁ, Psychologie spotřebitele, Grada 2004, ISBN 80-247-093-9
SPÁČIL, Péče o zákazníka, Grada 2002, ISBN 80-247-0514-1
KOTLER Marketing, Grada 2002, ISBN 80-247-0513-3
GERARD J. TELLIS, Reklama a podpora prodeje, Grada 2000, ISBN 80-7169-997-7
Seznam doporučené literatury
FORET,STÁVKOVÁ, Marketingový výzkum, Grada 2003, ISBN 80-247-0385-8
VYSEKALOVÁ, Psychologie spotřebitele, Grada 2004, ISBN 80-247-093-9
SPÁČIL, Péče o zákazníka, Grada 2002, ISBN 80-247-0514-1
KOTLER Marketing, Grada 2002, ISBN 80-247-0513-3
GERARD J. TELLIS, Reklama a podpora prodeje, Grada 2000, ISBN 80-7169-997-7