Bakalářská práce je zaměřena na vyuţití inovativních vzdělávacích forem, konkrétně e-learningu, v oblasti vzdělávání environmentálního managementu. Teoretická část práce je věnována vzdělávání v organizacích a jeho důleţitosti jak pro zaměstnance, tak pro zaměstnavatele. Dále se zabývá inovativními formami ve vzdělávání a především e-learningem. Konec teoretické části je věnován systému environmentálnímu managementu. Praktická část práce se zabývá vyuţitím e-learningu při vzdělávání systému environmentálního managementu. Popisuje tvorbu e-learnigového kurzu v prostředí Moodle a obsahuje SWOT analýzu vyuţití e-learnigu. Hlavním výstupem praktické části je e-learningový kurz systému environmentálního managementu vytvořený v Moodle, vytvoření závěrečného testu a dotazníku.
Anotace v angličtině
Bachelor work is focused on the use of inovative educational forms, especially e-learning, in occupational environmental management education. Theoretical part of the work is dedicated to education in organizations and its importance for employees as well as employers. Futher it is concerned inovative education forms, especially e-learning. The end of the theoretical part of the work is dedicated to environmental management system. Practical part is dedicated to use of e-learning in environmental management system education. It describes creation of e-learning course in Moodle environment and includes SWOT analysis of uses e-learning. Mayor outcome of practical part is e-learning course of environment management systém created in Moodle, creation of final test and questionnaire.
Klíčová slova
vzdělávání v organizacích, inovativní formy vzdělávání, e-learning, systém environmentálního managementu, SWOT analýza, tvorba kurzu e-learningového kurzu, Moodle, vytvoření závěrečného testu a dotazníku
Klíčová slova v angličtině
education in organizatons, inovative forms of educations, e-learning, environmental management system, SWOT analysis, creation of e-learning course, Moodle, creation of final test and questionnaire
Rozsah průvodní práce
71 s. (87 546)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na vyuţití inovativních vzdělávacích forem, konkrétně e-learningu, v oblasti vzdělávání environmentálního managementu. Teoretická část práce je věnována vzdělávání v organizacích a jeho důleţitosti jak pro zaměstnance, tak pro zaměstnavatele. Dále se zabývá inovativními formami ve vzdělávání a především e-learningem. Konec teoretické části je věnován systému environmentálnímu managementu. Praktická část práce se zabývá vyuţitím e-learningu při vzdělávání systému environmentálního managementu. Popisuje tvorbu e-learnigového kurzu v prostředí Moodle a obsahuje SWOT analýzu vyuţití e-learnigu. Hlavním výstupem praktické části je e-learningový kurz systému environmentálního managementu vytvořený v Moodle, vytvoření závěrečného testu a dotazníku.
Anotace v angličtině
Bachelor work is focused on the use of inovative educational forms, especially e-learning, in occupational environmental management education. Theoretical part of the work is dedicated to education in organizations and its importance for employees as well as employers. Futher it is concerned inovative education forms, especially e-learning. The end of the theoretical part of the work is dedicated to environmental management system. Practical part is dedicated to use of e-learning in environmental management system education. It describes creation of e-learning course in Moodle environment and includes SWOT analysis of uses e-learning. Mayor outcome of practical part is e-learning course of environment management systém created in Moodle, creation of final test and questionnaire.
Klíčová slova
vzdělávání v organizacích, inovativní formy vzdělávání, e-learning, systém environmentálního managementu, SWOT analýza, tvorba kurzu e-learningového kurzu, Moodle, vytvoření závěrečného testu a dotazníku
Klíčová slova v angličtině
education in organizatons, inovative forms of educations, e-learning, environmental management system, SWOT analysis, creation of e-learning course, Moodle, creation of final test and questionnaire
Zásady pro vypracování
Definujte potřeby vzdělávání v environmentálním managementu.
Identifikujte a popište moderní vzdělávací metody.
Proveďte návrh implementace vzdělávání v environmentálním managementu s využitím vybrané inovativní formy.
Na vzorku uživatelů proveďte evaluaci navrhovaného řešení.
Zásady pro vypracování
Definujte potřeby vzdělávání v environmentálním managementu.
Identifikujte a popište moderní vzdělávací metody.
Proveďte návrh implementace vzdělávání v environmentálním managementu s využitím vybrané inovativní formy.
Na vzorku uživatelů proveďte evaluaci navrhovaného řešení.
Seznam doporučené literatury
[1] ARMSTRONG, Michael. Řízení lidských zdrojů: nejnovější trendy a postupy. 10. vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 789 s. ISBN 978-80-247-1407-3. \vsp{1,5mm}
[2] VEBER, Jaromír. Environmentální management. Vyd. 1. Praha: Oeconomica, 2002, 94 s. ISBN 80-245-0336-0. \vsp{1,5mm}
[3] ZOUNEK, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti. Vyd. 1. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 161 s. ISBN 978-80-210-5123-2. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] ARMSTRONG, Michael. Řízení lidských zdrojů: nejnovější trendy a postupy. 10. vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 789 s. ISBN 978-80-247-1407-3. \vsp{1,5mm}
[2] VEBER, Jaromír. Environmentální management. Vyd. 1. Praha: Oeconomica, 2002, 94 s. ISBN 80-245-0336-0. \vsp{1,5mm}
[3] ZOUNEK, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti. Vyd. 1. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 161 s. ISBN 978-80-210-5123-2. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Dr. Trojan měl jako vedoucí v posudku 2 doplňující otázky, student odpověděl.
Dr. Hart měl 2 otázky jako oponent, student odpověděl.
Doc. Adamec: V čem je originální - lepší ten vámi navrhovaný systém?