Bakalářská práce je rozdělena do tří hlavních částí. První teoretická část popisuje obecné pojmy internetového marketingu, marketingového mixu a reklamy v oblasti internetu. Z internetových reklam je v obecné části věnována největší pozornost virálnímu marketingu. Druhá praktická část práce obsahuje výzkumy používání internetového marketingu ve společnosti a vnímání internetové reklamy veřejností formou dotazníků. Na základě výsledků je zde také provedena analýza konkrétních zvolených podniků. Poslední třetí část tvoří kapitola obsahující zhodnocení výsledků výzkumu, na základě kterých jsou vznesena konkrétní doporučení. Na konci práce se nachází závěrečné hodnocení celé bakalářské práce.
Anotace v angličtině
This thesis is divided into three main parts. The first theoretical part describes the general concepts of Internet marketing, marketing mix and types of advertising on the Internet. The general part deals with the viral marketing in terms of internet advertising. The second part contains investigations by questionnaires using internet marketing in society and perceptions of Internet advertising to the public. There is also an analysis of specific selected business companies. The third and also last part deals with the evaluation of research results. The concrete recommendations are proposed based on these results. The final evaluation of the entire work is mentioned at the end of this thesis.
Klíčová slova
internetový marketing, virální marketing, marketingový mix, reklama v oblasti internetu, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
internet marketing, viral marketing, marketing mix, advertising on the Internet area, marketing research
Rozsah průvodní práce
78 s. (101 000 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je rozdělena do tří hlavních částí. První teoretická část popisuje obecné pojmy internetového marketingu, marketingového mixu a reklamy v oblasti internetu. Z internetových reklam je v obecné části věnována největší pozornost virálnímu marketingu. Druhá praktická část práce obsahuje výzkumy používání internetového marketingu ve společnosti a vnímání internetové reklamy veřejností formou dotazníků. Na základě výsledků je zde také provedena analýza konkrétních zvolených podniků. Poslední třetí část tvoří kapitola obsahující zhodnocení výsledků výzkumu, na základě kterých jsou vznesena konkrétní doporučení. Na konci práce se nachází závěrečné hodnocení celé bakalářské práce.
Anotace v angličtině
This thesis is divided into three main parts. The first theoretical part describes the general concepts of Internet marketing, marketing mix and types of advertising on the Internet. The general part deals with the viral marketing in terms of internet advertising. The second part contains investigations by questionnaires using internet marketing in society and perceptions of Internet advertising to the public. There is also an analysis of specific selected business companies. The third and also last part deals with the evaluation of research results. The concrete recommendations are proposed based on these results. The final evaluation of the entire work is mentioned at the end of this thesis.
Klíčová slova
internetový marketing, virální marketing, marketingový mix, reklama v oblasti internetu, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
internet marketing, viral marketing, marketing mix, advertising on the Internet area, marketing research
Zásady pro vypracování
Charakterizujte internetový marketing - základní pojmy, správné zásady tvorby, marketingový mix.
Analyzujte druhy internetové reklamy - způsoby použití jednotlivých druhů, výhody a nevýhody.
Popište virální marketing - historie, definice, rozdělení, využití sociálních sítí, působení v ČR.
Vypracujte investigativní průzkum firemního užití softwaru pro marketingovou reklamu formou dotazníku.
Vyhodnoťte výsledky průzkumu a porovnejte individuální přístup vybraných firem k internetovému marketingu.
Zásady pro vypracování
Charakterizujte internetový marketing - základní pojmy, správné zásady tvorby, marketingový mix.
Analyzujte druhy internetové reklamy - způsoby použití jednotlivých druhů, výhody a nevýhody.
Popište virální marketing - historie, definice, rozdělení, využití sociálních sítí, působení v ČR.
Vypracujte investigativní průzkum firemního užití softwaru pro marketingovou reklamu formou dotazníku.
Vyhodnoťte výsledky průzkumu a porovnejte individuální přístup vybraných firem k internetovému marketingu.
Seznam doporučené literatury
STUCHLÍK, Petr a Martin DVOŘÁČEK. Reklama na Internetu. 1. vyd. Praha: Grada, 2002, 226 s. ISBN 80-247-0201-0
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7
POSPÍŠIL, Jan a Lucie Sára ZÁVODNÁ. Jak na reklamu: praktický průvodce světem reklamy. Vyd. 1. Kralice na Hané: Computer Media, 2012, 144 s. ISBN 978-80-7402-115-2.
Internetový marketing v České republice. FOCUS AGENCY, s.r.o. Marketing journal \matsymb{lbrack}online\matsymb{rbrack}. 2004-2013 \matsymb{lbrack}cit. 2015-02-06\matsymb{rbrack}. Dostupné z: http://www.m-journal.cz/cs/internet/internetovy-marketing/internetovy-marketing-v-ceske-republice__s324x484.html
Marketing. PODNIKATOR. Podnikator.cz \matsymb{lbrack}online\matsymb{rbrack}. 2012 \matsymb{lbrack}cit. 2015-02-06\matsymb{rbrack}. Dostupné z: http://www.podnikator.cz/provoz-firmy/marketing
Seznam doporučené literatury
STUCHLÍK, Petr a Martin DVOŘÁČEK. Reklama na Internetu. 1. vyd. Praha: Grada, 2002, 226 s. ISBN 80-247-0201-0
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7
POSPÍŠIL, Jan a Lucie Sára ZÁVODNÁ. Jak na reklamu: praktický průvodce světem reklamy. Vyd. 1. Kralice na Hané: Computer Media, 2012, 144 s. ISBN 978-80-7402-115-2.
Internetový marketing v České republice. FOCUS AGENCY, s.r.o. Marketing journal \matsymb{lbrack}online\matsymb{rbrack}. 2004-2013 \matsymb{lbrack}cit. 2015-02-06\matsymb{rbrack}. Dostupné z: http://www.m-journal.cz/cs/internet/internetovy-marketing/internetovy-marketing-v-ceske-republice__s324x484.html
Marketing. PODNIKATOR. Podnikator.cz \matsymb{lbrack}online\matsymb{rbrack}. 2012 \matsymb{lbrack}cit. 2015-02-06\matsymb{rbrack}. Dostupné z: http://www.podnikator.cz/provoz-firmy/marketing
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila komisi svou bakalářkou prací. Komise se seznámila s posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka zodpověděla dotazy.
doc. Ing. Martin Sysel, Ph.D.: Bylo by vhodnější zvolit větší věkový rozsah cílové skupiny.
Komise se shodla že by bylo vhodnější srovnání firem se stejnýmy parametry.