Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve společnosti Vetropack Nemšová s.r.o. Základním cílem práce byla analýza současného stavu marketingové komunikace společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje základní poznatky z marketingu, marketing B2B trhů a jednotlivé části marketingové komunikace. Praktická část je zaměřená na představení společnosti a zhodnocení její marketingové komunikace ve společnosti. V závěrečné části jsou jednotlivě popsané návrhy a doporučení pro společnost Vetropack Nemšová s.r.o.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on marketing comunication in the company Vetropack Ne-mšová Ltd. The basic objective of the thesis was the analysis of company's marketing co-munication. The thesis is divided into theoretical and practical part.The theoretical part describes the basic theory of marketing, marketing of B2B markets and single parts of marketing comunications. The practical part is focused on the evaluation of the company and marketing comunication of company. The final part desribes specific suggestions and recommendations for Vetropack Nemšová Ltd.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, B2B marketing, Reklama, Osobní prodej, Public relation, Podpora prodeje, Direct marketing
Klíčová slova v angličtině
Marketing Comunication, B2B Marketing, Advertising, Personal Sale, Public Relation, Sales Support, Direct Marketing
Rozsah průvodní práce
61
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve společnosti Vetropack Nemšová s.r.o. Základním cílem práce byla analýza současného stavu marketingové komunikace společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje základní poznatky z marketingu, marketing B2B trhů a jednotlivé části marketingové komunikace. Praktická část je zaměřená na představení společnosti a zhodnocení její marketingové komunikace ve společnosti. V závěrečné části jsou jednotlivě popsané návrhy a doporučení pro společnost Vetropack Nemšová s.r.o.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on marketing comunication in the company Vetropack Ne-mšová Ltd. The basic objective of the thesis was the analysis of company's marketing co-munication. The thesis is divided into theoretical and practical part.The theoretical part describes the basic theory of marketing, marketing of B2B markets and single parts of marketing comunications. The practical part is focused on the evaluation of the company and marketing comunication of company. The final part desribes specific suggestions and recommendations for Vetropack Nemšová Ltd.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, B2B marketing, Reklama, Osobní prodej, Public relation, Podpora prodeje, Direct marketing
Klíčová slova v angličtině
Marketing Comunication, B2B Marketing, Advertising, Personal Sale, Public Relation, Sales Support, Direct Marketing
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte kritický rozbor literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace.
Praktická část
Analyzujte marketingovou komunikaci ve společnosti VETROPACK NEMŠOVÁ s.r.o.
Na základě výsledků z analýzy navhrněte doporučení k zefektivnění marketingové komunikace ve společnosti.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte kritický rozbor literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace.
Praktická část
Analyzujte marketingovou komunikaci ve společnosti VETROPACK NEMŠOVÁ s.r.o.
Na základě výsledků z analýzy navhrněte doporučení k zefektivnění marketingové komunikace ve společnosti.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ELLIS, Nick. Business to business marketing: relationships, networks and strategies. 1st ed. Oxford: Oxford University Press, 2011, 351s. ISBN 978-0-19-955168-2.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada, 2004, 855s. ISBN 80-247-0513-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814s. ISBN 978-80-247-4150-5.
SOLOMON, Michael R., Greg W. MARSHALL a Elnora W. STUART. Marketing očima světových marketing manažerů. 1. vyd. Brno: Computer Press,2006, 572s. ISBN 80-251-1273-X.
Seznam doporučené literatury
ELLIS, Nick. Business to business marketing: relationships, networks and strategies. 1st ed. Oxford: Oxford University Press, 2011, 351s. ISBN 978-0-19-955168-2.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada, 2004, 855s. ISBN 80-247-0513-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814s. ISBN 978-80-247-4150-5.
SOLOMON, Michael R., Greg W. MARSHALL a Elnora W. STUART. Marketing očima světových marketing manažerů. 1. vyd. Brno: Computer Press,2006, 572s. ISBN 80-251-1273-X.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D. (18b):
Jaké jsou nejnovější trendy v marketingové komunikaci na B2B trzích? ZODPOVĚZENO ZCELA
Oponent: Ing. Petra Barešová, MSc. (18b):
V kapitole 7 navrhujete pro firemní reklamu využít televize nebo rádia. Proč jste se tak rozhodla? Který z navrhovaných změn v marketingvé komunikaci, který navrhujete, by měl podle Vás největší přínos pro společnost? Konzultovala jste Vaše návrhy se společností? Jak na ně reagovali? V práci uvádíte, že společnost nemá na Slovensku velkého konkurenta a zahrnuje velké procento na trhu. Myslíte si, že je tedy nutné vynakládat takovéto finanční prostředky na marketingovou komunikaci a využívat finančně náročné prostředky (např. veletrh, atd.)? ZODPOVĚZENO ZCELA
Ing. Monika Horáková, Ph.D.: Které z Vašich produktů mají největší potenciál růstu? ZODPOVĚZENO ZCELA