Informace o kvalifikační práci Individuální řešení interní a externí komunikace na bázi datových aplikací ve spojení s GSM pro významné zákazníky mobilního operátora T-Mobile
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině, Přílohy volně vložené
Hlavní téma
Individuální řešení interní a externí komunikace na bázi datových aplikací ve spojení s GSM pro významné zákazníky mobilního operátora T-Mobile
Hlavní téma v angličtině
The individual solutions of internal and external communication on the basis of data applications connected with GSM for important clients of mobile operator T-Mobile
Název dle studenta
Individuální řešení interní a externí komunikace na bázi datových aplikací ve spojení s GSM pro významné zákazníky mobilního operátora T-Mobile
Společnost A.L.L. production, s.r.o., která je významných zákazníkem mobilního ope-rátora T-Mobile nyní využívá produkt, službu SMS Connect pro zlepšení a zkvalitnění komunikace interní - uvnitř společnosti a externí - s okolím společnosti. Jako hlavní cíl své Bakalářské práce jsem určila zhodnocení vlivu použití daného produktu po implemen-taci do komunikační infrastruktury společnosti A.L.L. production. Zanalyzovala jsem a graficky znázornila několik oblastí využití SMS Connectu jako komunikačního nástroje a určila výhody a nevýhody jeho používání v konkrétním období.
Anotace v angličtině
At present, A.L.L. Production Ltd., an important client of T-Mobile, is using the special product SMS Connect service to improve the quality of internal communication - inside the company - and external communication -outside the company. The main goal of my bachelor thesis I have pointed out is: the impact evaluation of using above-mentioned pro-duct after the implementation into the communication infrastructure of A.L.L. Production Ltd. I have analysed and diagrammatized several areas of using SMS Connect as a commu-nication tool and I have defined the advantages and disadvantages of using the SMS Con-nect in given term.
Klíčová slova
A.L.L. production, T-Mobile, SMS Connect, interní a externí komunikace, komunikační nástroj
Společnost A.L.L. production, s.r.o., která je významných zákazníkem mobilního ope-rátora T-Mobile nyní využívá produkt, službu SMS Connect pro zlepšení a zkvalitnění komunikace interní - uvnitř společnosti a externí - s okolím společnosti. Jako hlavní cíl své Bakalářské práce jsem určila zhodnocení vlivu použití daného produktu po implemen-taci do komunikační infrastruktury společnosti A.L.L. production. Zanalyzovala jsem a graficky znázornila několik oblastí využití SMS Connectu jako komunikačního nástroje a určila výhody a nevýhody jeho používání v konkrétním období.
Anotace v angličtině
At present, A.L.L. Production Ltd., an important client of T-Mobile, is using the special product SMS Connect service to improve the quality of internal communication - inside the company - and external communication -outside the company. The main goal of my bachelor thesis I have pointed out is: the impact evaluation of using above-mentioned pro-duct after the implementation into the communication infrastructure of A.L.L. Production Ltd. I have analysed and diagrammatized several areas of using SMS Connect as a commu-nication tool and I have defined the advantages and disadvantages of using the SMS Con-nect in given term.
Klíčová slova
A.L.L. production, T-Mobile, SMS Connect, interní a externí komunikace, komunikační nástroj
Zpracujte literární rešerši z dané oblasti komunikace.
Formulujte teoretická východiska pro zpracování analytické části práce.
Proveďte analýzu současného stavu komunikace ve firmě A.L.L. Production s.r.o.
Zhodnoťte přednosti a nedostatky uplatnění individuálního řešení interní a externí komunikace na bázi datových aplikací ve spojení s GSM u společnosti A.L.L. Production s.r.o. jakožto významného zákazníka T-Mobile CZ.
Formulujte doporučení ke zlepšení současného stavu uplatnění hlasové i datové komunikace ve vztahu k zaměstnancům a zákazníkům společnosti A.L.L. Production s.r.o.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši z dané oblasti komunikace.
Formulujte teoretická východiska pro zpracování analytické části práce.
Proveďte analýzu současného stavu komunikace ve firmě A.L.L. Production s.r.o.
Zhodnoťte přednosti a nedostatky uplatnění individuálního řešení interní a externí komunikace na bázi datových aplikací ve spojení s GSM u společnosti A.L.L. Production s.r.o. jakožto významného zákazníka T-Mobile CZ.
Formulujte doporučení ke zlepšení současného stavu uplatnění hlasové i datové komunikace ve vztahu k zaměstnancům a zákazníkům společnosti A.L.L. Production s.r.o.
Seznam doporučené literatury
[1] FREEMANTLE, D. Bezkonkurenční služby zákazníkům - Test kvality. 1. vyd. Praha: Managtement Press, 1996, 162 str. ISBN 80-85943-26-3
[2] HRADISKÁ, E., LETOVANCOVÁ, E. Psychologie marketingových komunikací. Brno: VUT Brno, 1999, 141 str. ISBN 80-214-14-21-9
[3] SVĚTLÍK, J. Interkulturní marketing a komunikace v zemích EU. Zlín: UTB Zlín, 2001, 133 str. ISBN 80-7318-035-9
[4] SVOBODA, V. Základy public relations. Zlín: UTB Zlín, 2001, 151 str. ISBN 80-7318-043-X
[5] THIMOTHY, R.V. Jak získat a udržet zákazníka. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002, 117 str. ISBN 80-7226-663-2
Seznam doporučené literatury
[1] FREEMANTLE, D. Bezkonkurenční služby zákazníkům - Test kvality. 1. vyd. Praha: Managtement Press, 1996, 162 str. ISBN 80-85943-26-3
[2] HRADISKÁ, E., LETOVANCOVÁ, E. Psychologie marketingových komunikací. Brno: VUT Brno, 1999, 141 str. ISBN 80-214-14-21-9
[3] SVĚTLÍK, J. Interkulturní marketing a komunikace v zemích EU. Zlín: UTB Zlín, 2001, 133 str. ISBN 80-7318-035-9
[4] SVOBODA, V. Základy public relations. Zlín: UTB Zlín, 2001, 151 str. ISBN 80-7318-043-X
[5] THIMOTHY, R.V. Jak získat a udržet zákazníka. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002, 117 str. ISBN 80-7226-663-2