Cílem bakalářské práce bylo provést analýzu kvality poskytovaných služeb Rožnovských pivních lázní, s.r.o., a tím odhalit nedostatky z pohledu zákazníka. V teoretické části práce je zpracovaná literární rešerše na téma pivovarnictví v České republice, marketingu služeb a marketingového výzkumu. Krátce jsou zde charakterizovány také metody pro posouzení současného stavu poskytovaných služeb. Praktická část se skládá ze tří částí základní informace o společnosti, aplikace metod hodnotících současný stav poskytovaných služeb a marketingový výzkum. Závěr práce obsahuje shrnutí kritiky získané díky respondentům
a návrhy na zlepšení současného stavu. Výsledky marketingového výzkumu pomohly pod-niku nalézt slabé stránky poskytovaných služeb a po jejich odstranění lze očekávat zvýšení spokojenosti zákazníků lázní.
Anotace v angličtině
The goal of the thesis is to analyze quality of services provided by Rožnovské pivní lázně, s.r.o. and expose its weaknesses. The theoretical part of the thesis deals with literature sources of brewery industry in Czech Republic, marketing services and surveys. It briefly engages with methods of assessment of currently provided services as well. Practical part of the thesis is composed of three parts basic information of the company, application
of methods of assessments of currently provided services and marketing survey. The con-clusion includes summary of criticism gained from survey and suggestions on increase in quality of provided services. The results of marketing survey have helped the company to discover its weaknesses and to eliminate them. This could lead to increase in customer satisfaction.
Cílem bakalářské práce bylo provést analýzu kvality poskytovaných služeb Rožnovských pivních lázní, s.r.o., a tím odhalit nedostatky z pohledu zákazníka. V teoretické části práce je zpracovaná literární rešerše na téma pivovarnictví v České republice, marketingu služeb a marketingového výzkumu. Krátce jsou zde charakterizovány také metody pro posouzení současného stavu poskytovaných služeb. Praktická část se skládá ze tří částí základní informace o společnosti, aplikace metod hodnotících současný stav poskytovaných služeb a marketingový výzkum. Závěr práce obsahuje shrnutí kritiky získané díky respondentům
a návrhy na zlepšení současného stavu. Výsledky marketingového výzkumu pomohly pod-niku nalézt slabé stránky poskytovaných služeb a po jejich odstranění lze očekávat zvýšení spokojenosti zákazníků lázní.
Anotace v angličtině
The goal of the thesis is to analyze quality of services provided by Rožnovské pivní lázně, s.r.o. and expose its weaknesses. The theoretical part of the thesis deals with literature sources of brewery industry in Czech Republic, marketing services and surveys. It briefly engages with methods of assessment of currently provided services as well. Practical part of the thesis is composed of three parts basic information of the company, application
of methods of assessments of currently provided services and marketing survey. The con-clusion includes summary of criticism gained from survey and suggestions on increase in quality of provided services. The results of marketing survey have helped the company to discover its weaknesses and to eliminate them. This could lead to increase in customer satisfaction.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši v oblasti pivovarnictví, marketingu služeb a marketingového průzkumu
.
Praktická část
Analyzujte současný stav poskytovaných služeb v pivních a mořských lázních
.
Zpracujte a vyhodnoťte získaná data
.
Vytvořte návrh pro zlepšení současného stavu poskytovaných služeb
.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši v oblasti pivovarnictví, marketingu služeb a marketingového průzkumu
.
Praktická část
Analyzujte současný stav poskytovaných služeb v pivních a mořských lázních
.
Zpracujte a vyhodnoťte získaná data
.
Vytvořte návrh pro zlepšení současného stavu poskytovaných služeb
.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JANEČKOVÁ, Lidmila a Miroslava VAŠTÍKOVÁ. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 179 s. ISBN 80-7169-995-0.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, c2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
MALÝ, Václav. Marketingový výzkum: teorie a praxe. Vyd. 2. Praha: Oeconomica, 2008, 181 s. ISBN 978-80-245-1326-3.
SPÁČIL, Aleš. Péče o zákazníky: co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 116 s. ISBN 80-247-0514-1.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 232 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
JANEČKOVÁ, Lidmila a Miroslava VAŠTÍKOVÁ. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 179 s. ISBN 80-7169-995-0.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, c2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
MALÝ, Václav. Marketingový výzkum: teorie a praxe. Vyd. 2. Praha: Oeconomica, 2008, 181 s. ISBN 978-80-245-1326-3.
SPÁČIL, Aleš. Péče o zákazníky: co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 116 s. ISBN 80-247-0514-1.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 232 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce doc. Ing. Vratislav Kozák Ph.D. - 27 bodů
Byla práce projednána s majitelem Rožnovského pivovaru? ZODPOVĚZENO ZCELA Jak na Vaše závěry reagoval?ZODPOVĚZENO ZCELA
Oponent práce Ing. Lucie Tomancová Ph.D. - 26 bodů
Rožnovské pivní lázně se často objevují na slevových portálech. V práci to neuvádíte, ale máte představu, jak velký podíl hostů je právě přes slevové portály? ZODPOVĚZENO ZCELA
Další otázky:Prof. Ing. Ján Provazník CSc.: Proč se lázně dále nerozvíjejí, když k tomu mají prostor?
ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Ing. Boris Popesko Ph.D.: Jak jste nadefinovala otázky v dotazníku? Jakými měřítky můžeme měřit kvalitu služeb? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Pozn. Ing. Kamil Dobeš Ph.D. Doporučoval bych podrobnější a více rozpracovanou analýzu SWOT a PESTE.