Bakalárska práca sa zaoberá analýzou sociálnych sietí a ich možného využitia pre marketingové účely vo vybranej firme. Štruktúra bakalárskej práce je rozdelená do teoretickej a praktickej časti. Teoretická časť je zameraná na sociálne siete, ich vývoj, používateľov a marketingové nástroje pre jednotlivé sociálne siete. V praktickej časti práce sú potom tieto poznatky uplatnené pri analýze aktuálneho marketingu na sociálnych sieťach vybranej firmy. V praktickej časti sa nachádzajú informácie o vybranej spoločnosti, história, ciele a potom výsledky dotazníkového prieskumu správania užívateľov sociálnych sietí. Výsledkom analýz a prieskumu sú v závere navrhnuté odporúčania na zlepšenie súčasnej situácie.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis deals with analysis of social networks and its use for marketing purposes in selected company. Structure of bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part is focused on social networks, its development, users and marketing tools for the individual social networks. Practical part contains information about the selected company, history, goals and then results of a questionnaire survey of users behavior on social networks. Result of the analysis and survey are suggested recommendations to improve current situation.
Klíčová slova
Sociální sítě, Sociální média, Internetový marketing, Facebook, Youtube, Instagram, Sociálne siete
Klíčová slova v angličtině
Social networks, Social media, Internet marketing, Facebook, Youtube, Instagram
Rozsah průvodní práce
66 s. (13 712 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou sociálnych sietí a ich možného využitia pre marketingové účely vo vybranej firme. Štruktúra bakalárskej práce je rozdelená do teoretickej a praktickej časti. Teoretická časť je zameraná na sociálne siete, ich vývoj, používateľov a marketingové nástroje pre jednotlivé sociálne siete. V praktickej časti práce sú potom tieto poznatky uplatnené pri analýze aktuálneho marketingu na sociálnych sieťach vybranej firmy. V praktickej časti sa nachádzajú informácie o vybranej spoločnosti, história, ciele a potom výsledky dotazníkového prieskumu správania užívateľov sociálnych sietí. Výsledkom analýz a prieskumu sú v závere navrhnuté odporúčania na zlepšenie súčasnej situácie.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis deals with analysis of social networks and its use for marketing purposes in selected company. Structure of bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part is focused on social networks, its development, users and marketing tools for the individual social networks. Practical part contains information about the selected company, history, goals and then results of a questionnaire survey of users behavior on social networks. Result of the analysis and survey are suggested recommendations to improve current situation.
Klíčová slova
Sociální sítě, Sociální média, Internetový marketing, Facebook, Youtube, Instagram, Sociálne siete
Klíčová slova v angličtině
Social networks, Social media, Internet marketing, Facebook, Youtube, Instagram
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte základní teoretické poznatky z oblasti sociálních sítí a jejich možného využití pro marketingové účely.
Praktická část
Analyzujte marketingové využití sociálních sítí ve vybrané firmě.
Zhodnoťte marketingovou komunikaci prostřednictvím sociálních sítí ve vybrané firmě.
Na základě zjištěných poznatků definujte závěřečná doporučení pro vybranou firmu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte základní teoretické poznatky z oblasti sociálních sítí a jejich možného využití pro marketingové účely.
Praktická část
Analyzujte marketingové využití sociálních sítí ve vybrané firmě.
Zhodnoťte marketingovou komunikaci prostřednictvím sociálních sítí ve vybrané firmě.
Na základě zjištěných poznatků definujte závěřečná doporučení pro vybranou firmu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
DAHL, Stephan. Social media marketing: theories and applications. Los Angeles: Sage, 2015, 268 stran. ISBN 978-1-4462-8073-7.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
MILLER, Michael. Internetový marketing s YouTube: průvodce využitím on-line videa v byznysu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2012, 296 s. ISBN 978-80-251-3672-0.
STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích: [metriky sociálních médií od A do Z]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 280 s. ISBN 978-80-251-3340-8.
Seznam doporučené literatury
DAHL, Stephan. Social media marketing: theories and applications. Los Angeles: Sage, 2015, 268 stran. ISBN 978-1-4462-8073-7.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
MILLER, Michael. Internetový marketing s YouTube: průvodce využitím on-line videa v byznysu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2012, 296 s. ISBN 978-80-251-3672-0.
STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích: [metriky sociálních médií od A do Z]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 280 s. ISBN 978-80-251-3340-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VP (21 b.): doc. Pilík:
Jaké hlavní rozdíly z hlediska marketingu lze pozrovat mezi sociálními sítěmi Twitter a Instagram? Zodpovězeno zcela.
OP (14 b.): Ing. Haltofová:
K jakým účelům firmy používají LinkedIn? Zodpovězeno zcela. Proč jste v rámci svého dotazníkového šetření neoslovil cílovou skupinu, která by věkově odpovídala cílové skupině zákazníků společnosti Sun Systém? Zodpovězeno zcela.