Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti pacientů s poskytovanými službami vybrané ordinace praktické lékařky pro děti a dorost. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše na téma spokojenost zákazníků a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza sou-časného stavu spokojenosti pacientů s poskytovanými službami vybrané ordinace praktické lékařky pro děti a dorost včetně zhodnocení výsledků analýzy. V rámci této části bakalářské práce bylo využito zejména kvantitativního výzkumu. Součástí bakalářské práce jsou také doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu spokojenosti pacientů se službami vybrané ordinace praktické lékařky pro děti a dorost.
Annotation in English
The bachelor thesis is focused on the analysis of patient satisfaction with provided services of general practice doctor's office for kids and youth. The aim of theoretical part of the bachelor thesis was to elaborate a literature search on the topic of customer satisfaction and the subsequent creation of the theoretical basis for the elaboration of the practical part. The aim of the practical part was analysis of the current state of patient satisfaction with provided services of general practice doctor's office for kids and youth including the evaluation of the analysis results. In this part of the bachelor thesis was used mainly quantitative research. Part of the thesis are also recommendations that are aimed at improving the current state of patients' satisfaction with the services selected practitioner surgeries for children and youth.
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti pacientů s poskytovanými službami vybrané ordinace praktické lékařky pro děti a dorost. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše na téma spokojenost zákazníků a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza sou-časného stavu spokojenosti pacientů s poskytovanými službami vybrané ordinace praktické lékařky pro děti a dorost včetně zhodnocení výsledků analýzy. V rámci této části bakalářské práce bylo využito zejména kvantitativního výzkumu. Součástí bakalářské práce jsou také doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu spokojenosti pacientů se službami vybrané ordinace praktické lékařky pro děti a dorost.
Annotation in English
The bachelor thesis is focused on the analysis of patient satisfaction with provided services of general practice doctor's office for kids and youth. The aim of theoretical part of the bachelor thesis was to elaborate a literature search on the topic of customer satisfaction and the subsequent creation of the theoretical basis for the elaboration of the practical part. The aim of the practical part was analysis of the current state of patient satisfaction with provided services of general practice doctor's office for kids and youth including the evaluation of the analysis results. In this part of the bachelor thesis was used mainly quantitative research. Part of the thesis are also recommendations that are aimed at improving the current state of patients' satisfaction with the services selected practitioner surgeries for children and youth.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na oblast spokojenosti zákazníků a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu spokojenosti pacientů s poskytovanými službami vybrané ordinace praktické lékařky pro děti a dorost.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte pro vybranou ordinaci praktické lékařky pro děti a dorost vhodná doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu spokojenosti pacientů.
Závěr
Research Plan
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na oblast spokojenosti zákazníků a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu spokojenosti pacientů s poskytovanými službami vybrané ordinace praktické lékařky pro děti a dorost.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte pro vybranou ordinaci praktické lékařky pro děti a dorost vhodná doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu spokojenosti pacientů.
Závěr
Recommended resources
EXNER, Lubomír, Tomáš RAITER a Dita STEJSKALOVÁ. Strategický marketing zdravotnických zařízení. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2005, 188 s. ISBN 80-86419-73-8.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, c2014, 716 s. ISBN 9780273786993.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 9788024735276.
STAŇKOVÁ, Pavla. Marketingové řízení nemocnic. 1. vyd. Žilina: Georg, 2013, 208 s. ISBN 978-80-89401-64-2.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Recommended resources
EXNER, Lubomír, Tomáš RAITER a Dita STEJSKALOVÁ. Strategický marketing zdravotnických zařízení. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2005, 188 s. ISBN 80-86419-73-8.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, c2014, 716 s. ISBN 9780273786993.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 9788024735276.
STAŇKOVÁ, Pavla. Marketingové řízení nemocnic. 1. vyd. Žilina: Georg, 2013, 208 s. ISBN 978-80-89401-64-2.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, graphs, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
VP (27 b.): Ing. Bejtkovský, Ph.D.:
Měla jste již možnost projednat svá doporučení s praktickou lékařkou vybrané ordinace pro děti a dorost, jaké byly případné reakce? Zodpovězeno zcela.
OP (20 b.): Mgr. Čápová:
Která specifická hodnota je pro Vás osobně při poskytování zdravotnické služby nejdůležitější? Zodpovězeno zcela.