Následující bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve zvolené společnosti. Úkolem je analyzovat zvolenou společnost a popsat její marketingovou komunikaci. Informace o komunikaci budou získány pomocí hloubkových rozhovorů s jednatelem společnosti a následně s marketérem společnosti.
Zvolená společnost bude také podrobena benchmarkingu a následné SWOT analýze. Prvky SWOT analýzy podrobněji zhodnotíme pomocí IFE a EFE analýzy. Hlavním cílem této práce je návrh možných zlepšení a změn k docílení efektivního využití marketingových nástrojů.
Závěrem vybrané návrhy podrobíme analýze dodatečných finančních nákladů, personálních potřeb a rizik.
Anotace v angličtině
Following bachelor thesis is focused on the problem of marketing communication of chosen company. The target of this thesis is to analyse the chosen company and identify its promotional mix. These information are going to be gained from interviews with Director and Marketing specialist.
The chosen company is also going to be analysed by using benchmarking and SWOT analysis. The parts of SWOT analysis are then analysed by IFE and EFE matrix. The main target of the thesis is to provide a list of possible sollutions and changes how to make the marketing channel to be more effective.
Eventually is provided the analysis of possible risks, added costs and personal needs connected with chosen sollutions.
Následující bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve zvolené společnosti. Úkolem je analyzovat zvolenou společnost a popsat její marketingovou komunikaci. Informace o komunikaci budou získány pomocí hloubkových rozhovorů s jednatelem společnosti a následně s marketérem společnosti.
Zvolená společnost bude také podrobena benchmarkingu a následné SWOT analýze. Prvky SWOT analýzy podrobněji zhodnotíme pomocí IFE a EFE analýzy. Hlavním cílem této práce je návrh možných zlepšení a změn k docílení efektivního využití marketingových nástrojů.
Závěrem vybrané návrhy podrobíme analýze dodatečných finančních nákladů, personálních potřeb a rizik.
Anotace v angličtině
Following bachelor thesis is focused on the problem of marketing communication of chosen company. The target of this thesis is to analyse the chosen company and identify its promotional mix. These information are going to be gained from interviews with Director and Marketing specialist.
The chosen company is also going to be analysed by using benchmarking and SWOT analysis. The parts of SWOT analysis are then analysed by IFE and EFE matrix. The main target of the thesis is to provide a list of possible sollutions and changes how to make the marketing channel to be more effective.
Eventually is provided the analysis of possible risks, added costs and personal needs connected with chosen sollutions.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Systematicky zpracujte formy a kanály marketingové komunikace.
Praktická část
Aplikujte teoretické poznatky o kanálech marketingové komunikace na společnost Epos spol. s.r.o.
Analyzujte kanály marketingové komunikace společnosti Epos spol. s.r.o.
Identifikujte možná zlepšení v oblasti marketingové komunikace zvoleného podniku.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Systematicky zpracujte formy a kanály marketingové komunikace.
Praktická část
Aplikujte teoretické poznatky o kanálech marketingové komunikace na společnost Epos spol. s.r.o.
Analyzujte kanály marketingové komunikace společnosti Epos spol. s.r.o.
Identifikujte možná zlepšení v oblasti marketingové komunikace zvoleného podniku.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
FORET, Miroslav a Jana STÁVKOVÁ. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 159 s. Manažer. ISBN 80-247-0385-8.
KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozš. vyd. Praha: Grada, c2001, 719 s. Profesionál. ISBN 80-247-0016-6.
PICKTON, David a Amanda BRODERICK. Integrated marketing communications. 2nd ed. Upper Saddle River, N.J: Prentice Hall Financial Times, 2005, 340 s. ISBN 02-736-7645-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 80-868-9848-2.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
FORET, Miroslav a Jana STÁVKOVÁ. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 159 s. Manažer. ISBN 80-247-0385-8.
KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozš. vyd. Praha: Grada, c2001, 719 s. Profesionál. ISBN 80-247-0016-6.
PICKTON, David a Amanda BRODERICK. Integrated marketing communications. 2nd ed. Upper Saddle River, N.J: Prentice Hall Financial Times, 2005, 340 s. ISBN 02-736-7645-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 80-868-9848-2.
Přílohy volně vložené
Hloubkový rozhovor s jednatelem společnosti, Hloubkový rozhovor s marketérem společnosti, Organizační struktura zvolené společnosti
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Tomáš Peremský vedoucí práce: 28 b.
V závěru Vaší bakalářské práce uvádíte, že jste si pohrávala s myšlenkou založení vlastního podniku. Změnila bakalářská práce a nahlédnutí do fungování podniku Váš pohled? Zodpovězeno zcela.
V bakalářské práci uvádíte konkrétní návrhy zlepšení komunikace se zákazníky a propagace společnosti. Pokud by navrhovaná opatření byla přijata a realizována, v jaké časovém horizontu předpokládáte, že se změny projeví? Zodpovězeno zcela.
Čím pro Vás byla spolupráce se společností Epos spol. s.r.o. přínosná? Zodpovězeno zcela.
doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D., oponent práce: 20 b.
Žádám vysvětlit, jak se přidělovala váha znaku u Benchmarkingu společnosti z pohledu zákazníka (s. 70). Nejvyšší váhu mají celkové náklady výroby, které zákazník obvykle nezná, a na rozdíl od ceny nejsou pro něj důležité. Zodpovězeno zcela.
doc. Tučková upozornila na nadměrný rozsah práce, který překračuje požadavky na BP a některé grafické nedostatky (jiné typy písma apod.).
dr. Kramoliš: Dle zadání jste měla analyzovat marketingové kanály, v práci je hlavnímu cíli věnovaná malá část, další analýzy vůbec v zadání nejsou. Na hlavní cíle je kladen velmi malý důraz, stejně tak na ekonomické zhodnocení.