Cílem této práce je analyzovat marketingové prostředí společnosti CykloMira.
S využitím knižních zdrojů byla zpracována teoretická část, která podává komplexní informace o marketingu, marketingovém prostředí, marketingovém výzkumu a situační analýze. Zvolený problém byl řešen pomocí SWOT analýzy, analýzy konkurence a dotazníkového šetření. V rámci analýzy konkurence byla využita metoda bodového ohodnocení. Data o zákaznících byla zpracována pomocí nástrojů dotazníkového šetření, vyhodnocení bylo provedeno prostřednictvím tabulek a grafů. V práci bylo navrženo řešení, které umožňuje rozšíření reklamy a celkového povědomí o firmě mezi širokou veřejnost. Navržené řešení obsahuje vytvoření týmového stanu a reklamy a prezentace na vybraných cyklistických závodech, vytvoření reklamních bannerů na odpočinkových a strategických místech v okolí Lukova a vytvoření propagačních letáků prodejny. Přínosem této práce je taktéž vyhodnocení dotazníkového šetření, jenž podává komplexní informace o zákaznících prodejny.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to analyze the marketing environment of the company CykloMira. The theoretical part, based on book sources, provides comprehensive information about marketing, marketing environment, market research and situation analysis.Selected problem was solved by using a SWOT analysis, competitive analysis and questionnaire survey. A method of grading evaluation was used within the competitive analysis. Customer data was processed using a questionnaire survey, evaluation was made by the means of tables and diagrams. This thesis presents a solution which enables to spread the promotion and overall awareness of the company among the general public. The proposed solution includes having a team tent made, advertising, presentations made on the occassion of se-lected cycling races, creation of banner ads and their placement on strategic places designa-ted for resting in the surroundings of Lukov, and creation of the bike shop leaflets and handbills.The benefit of this work is also the evaluation of the questionnaire survey, which offers comprehensive information about the customers of the store.
Cílem této práce je analyzovat marketingové prostředí společnosti CykloMira.
S využitím knižních zdrojů byla zpracována teoretická část, která podává komplexní informace o marketingu, marketingovém prostředí, marketingovém výzkumu a situační analýze. Zvolený problém byl řešen pomocí SWOT analýzy, analýzy konkurence a dotazníkového šetření. V rámci analýzy konkurence byla využita metoda bodového ohodnocení. Data o zákaznících byla zpracována pomocí nástrojů dotazníkového šetření, vyhodnocení bylo provedeno prostřednictvím tabulek a grafů. V práci bylo navrženo řešení, které umožňuje rozšíření reklamy a celkového povědomí o firmě mezi širokou veřejnost. Navržené řešení obsahuje vytvoření týmového stanu a reklamy a prezentace na vybraných cyklistických závodech, vytvoření reklamních bannerů na odpočinkových a strategických místech v okolí Lukova a vytvoření propagačních letáků prodejny. Přínosem této práce je taktéž vyhodnocení dotazníkového šetření, jenž podává komplexní informace o zákaznících prodejny.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to analyze the marketing environment of the company CykloMira. The theoretical part, based on book sources, provides comprehensive information about marketing, marketing environment, market research and situation analysis.Selected problem was solved by using a SWOT analysis, competitive analysis and questionnaire survey. A method of grading evaluation was used within the competitive analysis. Customer data was processed using a questionnaire survey, evaluation was made by the means of tables and diagrams. This thesis presents a solution which enables to spread the promotion and overall awareness of the company among the general public. The proposed solution includes having a team tent made, advertising, presentations made on the occassion of se-lected cycling races, creation of banner ads and their placement on strategic places designa-ted for resting in the surroundings of Lukov, and creation of the bike shop leaflets and handbills.The benefit of this work is also the evaluation of the questionnaire survey, which offers comprehensive information about the customers of the store.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární zdroje týkající se zadaného tématu s důrazem na marketingové prostředí.
Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingových nástrojů využívaných ve firmě.
Na základě zpracovaných informací navrhněte doporučení na zlepšení marketingového řízení společnosti.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární zdroje týkající se zadaného tématu s důrazem na marketingové prostředí.
Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingových nástrojů využívaných ve firmě.
Na základě zpracovaných informací navrhněte doporučení na zlepšení marketingového řízení společnosti.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, c2014, 716 s. ISBN 9780273786993.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013, 816 s. ISBN 9788024741505.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb efektivně a moderně. 2. vyd. Praha: Grada, 2014, 272 s. ISBN 9788024750378.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 2014, 296 s. ISBN 9788024748436.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, c2014, 716 s. ISBN 9780273786993.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013, 816 s. ISBN 9788024741505.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb efektivně a moderně. 2. vyd. Praha: Grada, 2014, 272 s. ISBN 9788024750378.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 2014, 296 s. ISBN 9788024748436.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce Ing. Miroslava Dolejšová Ph.D. 19 bodů
Jaké další nástroje byste doporučil ke zlepšení marketingového řízení společnosti CykloMira? ZODPOVĚZENO ZCELA
Jak přijala společnost CykloMira Vámi navrhovaná doporučení? ZODPOVĚZENO ZCELA
Oponent práce Ing. Petr Metela 25 bodů
Na jaké období tyto marketingové aktivity plánujete a myslíte, že budete v čase investovat do marketingu více peněz? ZODPOVĚZENO ZCELA
V jaké Vámi uvedené marketingové aktivitě vidíte největší potencionální přínos a proč?ZODPOVĚZENO ZCELA
Další otázky:
Doc. Ing. Boris Popesko Ph.D.:
Tabulka číslo 17, máte zde uvedenou popularitu závodu, jak jste stanovil škálu?ZODPOVĚZENO ZCELA
Ing. Zuzana Crhová: U analýzy konkurence máte stanovenou váhu, dle čeho byla stanovena? ZODPOVĚZENO ZCELA