Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu restaurace Nadsklepí. Práce analyzuje využití nástrojů marketingového mixu a předkládá návrhy, které mají zefektivnit jejich využití. Data potřebná pro analýzu byla získaná přímou komunikací s vedením a metodou mystery shopping, která proběhla v dubnu 2016. Tato metoda zahrnuje techniky sběru dat jako pozorování a dotazování. Výsledky metody a závěry analýzy byly použity pro srovnání restaurace s konkurencí a také jako podklad pro zpracování SWOT analýzy. Výsledky analýz tvoří ucelený pohled na marketingový mix restaurace.
Annotation in English
Bachelor thesis is focused on the analysis of the marketing mix in the restaurant Nadsklepí. The thesis analyses the utilisation of the instruments of the marketing mix and submits proposals for more effective utilisation. Information necessary for the analysis were received via direct communication with management and the method of mystery shopping, which took place in April 2016. This methods includes techniques of data collection as observation and questioning. Results of the methods and conclusions of the analysis were used to compare with competitors and were used for SWOT analysis. Results of the analysis provide compact view of the marketing mix of the restaurant.
Keywords
marketingový mix, pohostinství, služby, mystery shopping, SWOT analýza, sociální podnik
Keywords in English
marketing mix, hospitality, services, mystery shopping, SWOT analysis, social enterprise
Length of the covering note
66 s., I.
Language
CZ
Annotation
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu restaurace Nadsklepí. Práce analyzuje využití nástrojů marketingového mixu a předkládá návrhy, které mají zefektivnit jejich využití. Data potřebná pro analýzu byla získaná přímou komunikací s vedením a metodou mystery shopping, která proběhla v dubnu 2016. Tato metoda zahrnuje techniky sběru dat jako pozorování a dotazování. Výsledky metody a závěry analýzy byly použity pro srovnání restaurace s konkurencí a také jako podklad pro zpracování SWOT analýzy. Výsledky analýz tvoří ucelený pohled na marketingový mix restaurace.
Annotation in English
Bachelor thesis is focused on the analysis of the marketing mix in the restaurant Nadsklepí. The thesis analyses the utilisation of the instruments of the marketing mix and submits proposals for more effective utilisation. Information necessary for the analysis were received via direct communication with management and the method of mystery shopping, which took place in April 2016. This methods includes techniques of data collection as observation and questioning. Results of the methods and conclusions of the analysis were used to compare with competitors and were used for SWOT analysis. Results of the analysis provide compact view of the marketing mix of the restaurant.
Keywords
marketingový mix, pohostinství, služby, mystery shopping, SWOT analýza, sociální podnik
Keywords in English
marketing mix, hospitality, services, mystery shopping, SWOT analysis, social enterprise
Research Plan
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši a zpracujte teoretické poznatky týkající se sociálního podnikání a marketingového mixu.
Praktická část
Analyzujte současný stav využívání marketingového mixu ve vybraném sociálním podniku.
Na základě výsledků analýz zhodnoťte využívání marketingového mixu a navrhněte možnosti jeho lepšího využívání.
Závěr
Research Plan
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši a zpracujte teoretické poznatky týkající se sociálního podnikání a marketingového mixu.
Praktická část
Analyzujte současný stav využívání marketingového mixu ve vybraném sociálním podniku.
Na základě výsledků analýz zhodnoťte využívání marketingového mixu a navrhněte možnosti jeho lepšího využívání.
Závěr
Recommended resources
BEDNÁRIKOVÁ, Daniela a Petra FRANCOVÁ. Studie infrastruktury sociální ekonomiky v ČR: plná verze. Vyd. 1. Praha: Nová ekonomika, 2011, 63 s. ISBN 978-80-260-0934-4.
DOHERTY, Bob. Management for social enterprise. Los Angeles: SAGE, 2009, 246 p. ISBN 1412947499.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. 232 s. Manažer. Marketing. ISBN 9788024727219.
Recommended resources
BEDNÁRIKOVÁ, Daniela a Petra FRANCOVÁ. Studie infrastruktury sociální ekonomiky v ČR: plná verze. Vyd. 1. Praha: Nová ekonomika, 2011, 63 s. ISBN 978-80-260-0934-4.
DOHERTY, Bob. Management for social enterprise. Los Angeles: SAGE, 2009, 246 p. ISBN 1412947499.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. 232 s. Manažer. Marketing. ISBN 9788024727219.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, graphs, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Vedoucí: Ing. Petra Barešová, MSc. (23b):
Prosím popiště, proč jste si vybrala jednotlivé konkurenty a jak jste prováděla mystery shopping? Konzultovala jste Vaše návrhy s daným podnikem? Pokud ano, jak se k nim společnost staví? Který Vámi uvedený návrh je podle Vás možné ihned realizovat a proč? ZODPOVĚZENO ZCELA
Oponent: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D. (25b):
Jakým způsobem byla aplikovaná výzkumná metoda mystery shoppingu vyhodnocena? Jakými dalšími výzkumnými přístupy lze zvýšit objektivizu získanch informací a dat? Měla již studentka možnost projednat svá doporučení s představeliteli vybraného sociálního pdniku, jaké byly případné reakce? ZODPOVĚZENO ZCELA
Ing. Monika Horáková, Ph.D. V jakou dobu jste restauraci navštívila? Prováděla jste mystery shopping ve stejný čas? ZODPOVĚZENO ZCELA
doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D. Restaurace je přímo zaměřená na dietologickou stravu? Mystery shopping jste provozovala sama?