Ve své závěrečné práci jsem popsala metodu, vysvětlila pojmy, popsala jsem studie, u kterých se potvrdil vliv metody na lehké mozkové dysfunkce, zvláště na SVPU.
Anotace v angličtině
EEG biofeedback is method founding on o lot of popular works about elektrick and biochemick activity brain of the function of health and ill Is concerned the process of , which doing the process of in brain. In this work i would like accouunt the function of the method affect the minimal brain dysfunction
Ve své závěrečné práci jsem popsala metodu, vysvětlila pojmy, popsala jsem studie, u kterých se potvrdil vliv metody na lehké mozkové dysfunkce, zvláště na SVPU.
Anotace v angličtině
EEG biofeedback is method founding on o lot of popular works about elektrick and biochemick activity brain of the function of health and ill Is concerned the process of , which doing the process of in brain. In this work i would like accouunt the function of the method affect the minimal brain dysfunction
Obecné informace.
Zpracování výzkumu.
Výsledky výzkumu, grafy.
Závěr.
Zásady pro vypracování
Obecné informace.
Zpracování výzkumu.
Výsledky výzkumu, grafy.
Závěr.
Seznam doporučené literatury
prof.Faber:Neuropsychiatrické syndromy jako projevy patologických forem učení. Praha TRITON 2005.
Soubor otázek a odpovědí k problematice dětí s LMD, ZDROJ: Klinika LOGO. Uveřejněno na internetu na adrese :www.logoped.cz.
Václav Mertin, Proč má stále víc dětí potíže s učením.
Uveřejněno v deníku Mladá fronta DNES dne 27. 9. 2002
Matějček, Z. Po dobrém nebo po zlém, Portál, Praha 1995, Strana 08 - Rubrika Věda 68.
Matějček, Z. Co děti nevíce potřebují, Portál, Praha, 1995.
Monatová, L. Speciálně pedagogická diagnostika z hlediska vývoje dětí, Paido, Brno, 2000.
Monatová, L. Pojetí speciální pedagogiky z vývojového hlediska, Paido, Brno, 1998.
Efektivita EEG ? Biofeedbacku:teorie a výzkum ?sborník zahraničních studií.
Kol.autorů: EEG - Biofeedback v nápravě LMD, EEG Biofeedback Institut, Praha, 1998.
Seznam doporučené literatury
prof.Faber:Neuropsychiatrické syndromy jako projevy patologických forem učení. Praha TRITON 2005.
Soubor otázek a odpovědí k problematice dětí s LMD, ZDROJ: Klinika LOGO. Uveřejněno na internetu na adrese :www.logoped.cz.
Václav Mertin, Proč má stále víc dětí potíže s učením.
Uveřejněno v deníku Mladá fronta DNES dne 27. 9. 2002
Matějček, Z. Po dobrém nebo po zlém, Portál, Praha 1995, Strana 08 - Rubrika Věda 68.
Matějček, Z. Co děti nevíce potřebují, Portál, Praha, 1995.
Monatová, L. Speciálně pedagogická diagnostika z hlediska vývoje dětí, Paido, Brno, 2000.
Monatová, L. Pojetí speciální pedagogiky z vývojového hlediska, Paido, Brno, 1998.
Efektivita EEG ? Biofeedbacku:teorie a výzkum ?sborník zahraničních studií.
Kol.autorů: EEG - Biofeedback v nápravě LMD, EEG Biofeedback Institut, Praha, 1998.