Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingového plánu pro společnost SOFA LINE s r.o.V první části zohledňuje veškerá teoretická východiska, která je nutno obecně znát při tvorbě faktického marketingového plánu. V části druhé jsou pak tyto teoretické poznatky implementovány do praxe, jsou zde nastíněna konkrétní východiska pro tvorbu reálného marketingového plánu - analýzy trhu, konkurence, komunikačních aktivit. Poslední část této práce je věnována návrhu projektu - samotné zpracování marketingového plánu.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on marketing plan preparation for czech retail company SOFA LINE s r.o. In the first part there are all theoretical informations which are necessary for successful marketing planning. The second part describing implementation of theoretical rules into daily marketing practice of the above mentioned company, market, competition analysis and suggestion of marketing communication. The project part is structured marketing plan itself to give synoptic overview of all marketing activities.
marketing plan, strategic planning, communication strategy, segmentation
Rozsah průvodní práce
77 s., 4 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingového plánu pro společnost SOFA LINE s r.o.V první části zohledňuje veškerá teoretická východiska, která je nutno obecně znát při tvorbě faktického marketingového plánu. V části druhé jsou pak tyto teoretické poznatky implementovány do praxe, jsou zde nastíněna konkrétní východiska pro tvorbu reálného marketingového plánu - analýzy trhu, konkurence, komunikačních aktivit. Poslední část této práce je věnována návrhu projektu - samotné zpracování marketingového plánu.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on marketing plan preparation for czech retail company SOFA LINE s r.o. In the first part there are all theoretical informations which are necessary for successful marketing planning. The second part describing implementation of theoretical rules into daily marketing practice of the above mentioned company, market, competition analysis and suggestion of marketing communication. The project part is structured marketing plan itself to give synoptic overview of all marketing activities.
marketing plan, strategic planning, communication strategy, segmentation
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte domácí i zahraniční odborné zdroje zabývající tvorbou marketingového strategického plánu a jednotlivých etap plánování.
2. S využitím výzkumných metod sběru primárních i sekundárních informací proveďte analýzu současného stavu.
3. Dílčí výsledky Vašich zjištění aplikujte na strategické potřeby firmy a navrhněte jednotlivé části marketingového plánu.
4. V závěru předložte doplňující návrh marketingového auditu ke zjištění efektivnosti Vámi návrženého marketingového plánu.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte domácí i zahraniční odborné zdroje zabývající tvorbou marketingového strategického plánu a jednotlivých etap plánování.
2. S využitím výzkumných metod sběru primárních i sekundárních informací proveďte analýzu současného stavu.
3. Dílčí výsledky Vašich zjištění aplikujte na strategické potřeby firmy a navrhněte jednotlivé části marketingového plánu.
4. V závěru předložte doplňující návrh marketingového auditu ke zjištění efektivnosti Vámi návrženého marketingového plánu.