Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků kadeřnického salonu. Cílem bakalářské práce je analyzovat výsledky šetření pomocí dotazníku, navrhnout optimalizaci spokojenosti zákazníků a zvýšit efektivitu doplňkového prodeje.
V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy související s touto problematikou. Zaměřuje se především na spokojenost zákazníků s poskytovanými službami, vliv různých typů osobností na jejich spokojenost a způsoby provedení marketingového výzkumu. V praktické části je popsán kadeřnický salon včetně nabízených služeb a produktů, ve kterém bylo prováděno dotazníkové šetření a následně jsou získaná data z tohoto průzkumu analyzována a vyhodnocena.
Závěr se bude věnovat návrhům v podobě doporučení, které pomohou kadeřnickému salonu zvýšit současnou spokojenost jeho zákazníků.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the analysis of customers satisfaction with hair salon. The aim of this bachelor thesis is analysing of results obtained from the questionary, to propose the optimalization of customer satisfaction and increase the efficiency of additional sale.
In theoretical part are explained basic concepts of this topic. Especially it is focused on satisfaction of customers with provided servises, influence of different types of persons on their satisfaction and ways of providing of marketing research. In practical part is describe the hair salon including offered services and products, in which the questionary was made and then the obtained dates are analysed and evaluated.
The conclusion will deal with proposals of suggestions, which will help to hair salon to increase actual satisfaction of its customers.
Klíčová slova
Zákazník, typy zákazníků, spokojenost zákazníka, marketingový výzkum, dotazník
Klíčová slova v angličtině
Customer, types of customers, customer satisfaction, marketing research, Questionnaire
Rozsah průvodní práce
81 s. (92 930 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků kadeřnického salonu. Cílem bakalářské práce je analyzovat výsledky šetření pomocí dotazníku, navrhnout optimalizaci spokojenosti zákazníků a zvýšit efektivitu doplňkového prodeje.
V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy související s touto problematikou. Zaměřuje se především na spokojenost zákazníků s poskytovanými službami, vliv různých typů osobností na jejich spokojenost a způsoby provedení marketingového výzkumu. V praktické části je popsán kadeřnický salon včetně nabízených služeb a produktů, ve kterém bylo prováděno dotazníkové šetření a následně jsou získaná data z tohoto průzkumu analyzována a vyhodnocena.
Závěr se bude věnovat návrhům v podobě doporučení, které pomohou kadeřnickému salonu zvýšit současnou spokojenost jeho zákazníků.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the analysis of customers satisfaction with hair salon. The aim of this bachelor thesis is analysing of results obtained from the questionary, to propose the optimalization of customer satisfaction and increase the efficiency of additional sale.
In theoretical part are explained basic concepts of this topic. Especially it is focused on satisfaction of customers with provided servises, influence of different types of persons on their satisfaction and ways of providing of marketing research. In practical part is describe the hair salon including offered services and products, in which the questionary was made and then the obtained dates are analysed and evaluated.
The conclusion will deal with proposals of suggestions, which will help to hair salon to increase actual satisfaction of its customers.
Klíčová slova
Zákazník, typy zákazníků, spokojenost zákazníka, marketingový výzkum, dotazník
Klíčová slova v angličtině
Customer, types of customers, customer satisfaction, marketing research, Questionnaire
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k oblasti spokojenosti zákazníků.
Praktická část
Proveďte analýzu spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti.
Na základě provedené analýzy zpracujte návrhy a doporučení pro vybranou společnost.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k oblasti spokojenosti zákazníků.
Praktická část
Proveďte analýzu spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti.
Na základě provedené analýzy zpracujte návrhy a doporučení pro vybranou společnost.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BUDÍKOVÁ, Marie, Maria KRÁLOVÁ a Bohumil MAROŠ. Průvodce základními statistickými metodami. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 272 s. ISBN 978-80-247-3243-5.
FORET, Miroslav. Marketing pro začátečníky. 1. vyd. Brno: Edika, 2012, 184 s. ISBN 978-80-266-0006-0.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd.. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6.
SHARP, Byron. Marketing: theory, evidence, practice. 1st pub. South Melbourne: Oxford University Press, 2013, 609 s. ISBN 978-0-19-557355-8.
Seznam doporučené literatury
BUDÍKOVÁ, Marie, Maria KRÁLOVÁ a Bohumil MAROŠ. Průvodce základními statistickými metodami. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 272 s. ISBN 978-80-247-3243-5.
FORET, Miroslav. Marketing pro začátečníky. 1. vyd. Brno: Edika, 2012, 184 s. ISBN 978-80-266-0006-0.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd.. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6.
SHARP, Byron. Marketing: theory, evidence, practice. 1st pub. South Melbourne: Oxford University Press, 2013, 609 s. ISBN 978-0-19-557355-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D. 25 bodů. Jak byly Vaše návrhy přijaty ve společnosti? Plánuje se realizace některých Vašich návrhů? Zodpovězeno zcela. Oponent práce: Ing. Mojmír Novák 24 bodů.