Bakalářská práce se zabývá analýzou restauračních a ubytovacích zařízení na Soláni. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů týkajících se cestovního ruchu, marketingu cestovního ruchu, stravovacích a ubytovacích služeb, SWOT analýzy a dotazníkového šetření.
V praktické části jsou představena restaurační a ubytovací zařízení na Soláni a jejich současná nabídka. Následně jsou pomocí SWOT analýzy analyzována vybraná zařízení. Následuje dotazníkové šetření zaměřené na analýzu spokojenosti zákazníků a jeho vyhodnocení.
V závěru bakalářské práce je uvedeno zhodnocení vybraných zařízení a navrženo zlepšení současné situace těchto zařízení.
Annotation in English
Bachelor thesis deals with analysis of restaurant and accommodation facilities in Soláň. It is divided into two main parts, theoretical and analytical.
The theoretical part focuses on the definition of concepts related to tourism, tourism marketing, catering and accommodation services, SWOT analysis, marketing research - questionnaire survey. The practical part introduces the restaurant and accommodation facilities of Solán and their current offer. Subsequently, selected facilities are analyzed by SWOT analysis. This is followed by a questionnaire survey focused on customer satisfaction and its evaluation. At the end of the bachelor's thesis there is an evaluation of selected facilities and proposed improvement of the current situation of these facilities.
Bakalářská práce se zabývá analýzou restauračních a ubytovacích zařízení na Soláni. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů týkajících se cestovního ruchu, marketingu cestovního ruchu, stravovacích a ubytovacích služeb, SWOT analýzy a dotazníkového šetření.
V praktické části jsou představena restaurační a ubytovací zařízení na Soláni a jejich současná nabídka. Následně jsou pomocí SWOT analýzy analyzována vybraná zařízení. Následuje dotazníkové šetření zaměřené na analýzu spokojenosti zákazníků a jeho vyhodnocení.
V závěru bakalářské práce je uvedeno zhodnocení vybraných zařízení a navrženo zlepšení současné situace těchto zařízení.
Annotation in English
Bachelor thesis deals with analysis of restaurant and accommodation facilities in Soláň. It is divided into two main parts, theoretical and analytical.
The theoretical part focuses on the definition of concepts related to tourism, tourism marketing, catering and accommodation services, SWOT analysis, marketing research - questionnaire survey. The practical part introduces the restaurant and accommodation facilities of Solán and their current offer. Subsequently, selected facilities are analyzed by SWOT analysis. This is followed by a questionnaire survey focused on customer satisfaction and its evaluation. At the end of the bachelor's thesis there is an evaluation of selected facilities and proposed improvement of the current situation of these facilities.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se problematiky cestovního ruchu, stravovacích a ubytovacích služeb.
Praktická část
Analyzujte současnou nabídku restauračních a ubytovacích zařízení na Soláni a charakterizujte tuto oblast.
Na základě analýzy navrhněte doporučení pro zlepšení současného stavu nabízených služeb vybraných zařízení.
Závěr
Research Plan
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se problematiky cestovního ruchu, stravovacích a ubytovacích služeb.
Praktická část
Analyzujte současnou nabídku restauračních a ubytovacích zařízení na Soláni a charakterizujte tuto oblast.
Na základě analýzy navrhněte doporučení pro zlepšení současného stavu nabízených služeb vybraných zařízení.
Závěr
Recommended resources
BERÁNEK, Jaromír. Moderní řízení hotelového provozu. 5., zcela přeprac. vyd. Praha: MAG Consulting, 2013, 335 s. ISBN 978-80-86724-45-4.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 288 s. ISBN 978-80-247-3247-3.
KOTLER, Philip, John T. BOWEN a James C. MAKENS. Marketing for hospitality and tourism. 6th ed. Harlow: Pearson, 2014, 630 s. ISBN 978-1-292-02003-7.
KŘÍŽEK, Felix a Josef NEUFUS. Moderní hotelový management: nejnovější poznatky a trendy v řízení hotelů : komplexní informace o hotelovém provozu a jeho organizaci : optimalizace provozu s ohledem na ekologii a etiku : případové studie a příklady. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3868-0.
Recommended resources
BERÁNEK, Jaromír. Moderní řízení hotelového provozu. 5., zcela přeprac. vyd. Praha: MAG Consulting, 2013, 335 s. ISBN 978-80-86724-45-4.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 288 s. ISBN 978-80-247-3247-3.
KOTLER, Philip, John T. BOWEN a James C. MAKENS. Marketing for hospitality and tourism. 6th ed. Harlow: Pearson, 2014, 630 s. ISBN 978-1-292-02003-7.
KŘÍŽEK, Felix a Josef NEUFUS. Moderní hotelový management: nejnovější poznatky a trendy v řízení hotelů : komplexní informace o hotelovém provozu a jeho organizaci : optimalizace provozu s ohledem na ekologii a etiku : případové studie a příklady. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3868-0.
Enclosed appendices
CD ROM
Appendices bound in thesis
illustrations
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
VEDOUCÍ: doc. Kubík, 21 b.
Počítá se v dohledné době alespoň s částečnou rekonstrukcí hotelu Čarták? ZODPOVĚZENO ZCELA
Mezi návrhy uvádíte možnost uspořádání konference pro fakultu managementu a ekonomiky v důsledku krásného okolního prostředí. Dovedla byste finančně vyčíslit, jaké by byly celkové náklady na konferenci se dvěma přenocováními účastníků? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: dr. Jurigová, 20 b.
Prečo ste si k podrobnejšej analýze na str. 54 vybrali práve hotel Čarták a Horský hotel Soláň, ktoré sa od seba výrazne líšia cenou i nabídkou poskytovaných služieb? ZODPOVĚZENO ZCELA
Koľko respondentov ste mali z hotela Soláň a koľko z hotela Čarták a prečo ste výsledky do grafov zjednotili? ZODPOVĚZENO ZCELA
doc. Kozák: Příště si vyberte jeden hotel a udělejte na něj kvalitní analýzu. Patří do příležitostí vnější nebo vnitřní vlivy? Ve SWOT analýze máte chyby. ZODPOVĚZENO ZCELA
dr. Horáková: Proč jste do analýzy nezahrnula i ubytování v soukromí? Jak by měly hotely komunikovat přes internet - co byste jim doporučila? Jsou tyto hotely registrovány na nějakých doménách (Booking.com apod.)? Jakým způsobem komunikují hotely s informačními centry? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
doc. Zámečník: Máte představu, kolik by Vaše doporučení stála - nákladová stránka? Konzultovala jste doporučení s představiteli hotelu? ZODPOVĚZENO ZCELA