Cílem diplomové práce je zpracovat projekt zavedení nového komerčního produktu na trh. Produktem je on-line cvičební kurz Fyziomáma, který je určen ženám
po porodu.
Nejprve byl proveden průzkum literatury zabývající se tematikou nákladů, výnosů a zisku, ekonomických analýz, bodu zvratu, cenové, prodejní a distribuční strategie a způsoby financování projektu. Realizační fázi projektu předcházely tržní analýzy a průzkum poptávky formou dotazníkového šetření. Samotnou realizaci projektu tvořila nákladová a riziková analýza produktu, cenotvorba, finanční, marketingový a časový plán. Výstupem diplomové práce je vypracovaný podnikový projekt na zavedení komerčního on-line kurzu Fyziomáma na trh.
Anotace v angličtině
The aim of the Master thesis is developing the project of launching a new commercial product of the company Fyziotrenér s.r.o. on the market. The product is an on-line training course Fyziomáma, which is designed for women after giving birth.
At first was carried out a survey of the literature dealing with the issues of costs, revenues and profits, economic analyses, breakeven point, pricing, sales and distribution strategies and ways of financing the project.
The implementation phase of the project was preceded by a market analysis and
a questionnaire survey of the demand. The actual implementation of the project consisted of cost and risk analysis of the product, pricing, financial, marketing and schedule plan. The output of the thesis is prepared corporate project for launching the commercial on-line course Fyziomáma on the market.
Klíčová slova
on-line produkt, analýza trhu, nákladová analýza, finanční plán, tvorba ceny
Cílem diplomové práce je zpracovat projekt zavedení nového komerčního produktu na trh. Produktem je on-line cvičební kurz Fyziomáma, který je určen ženám
po porodu.
Nejprve byl proveden průzkum literatury zabývající se tematikou nákladů, výnosů a zisku, ekonomických analýz, bodu zvratu, cenové, prodejní a distribuční strategie a způsoby financování projektu. Realizační fázi projektu předcházely tržní analýzy a průzkum poptávky formou dotazníkového šetření. Samotnou realizaci projektu tvořila nákladová a riziková analýza produktu, cenotvorba, finanční, marketingový a časový plán. Výstupem diplomové práce je vypracovaný podnikový projekt na zavedení komerčního on-line kurzu Fyziomáma na trh.
Anotace v angličtině
The aim of the Master thesis is developing the project of launching a new commercial product of the company Fyziotrenér s.r.o. on the market. The product is an on-line training course Fyziomáma, which is designed for women after giving birth.
At first was carried out a survey of the literature dealing with the issues of costs, revenues and profits, economic analyses, breakeven point, pricing, sales and distribution strategies and ways of financing the project.
The implementation phase of the project was preceded by a market analysis and
a questionnaire survey of the demand. The actual implementation of the project consisted of cost and risk analysis of the product, pricing, financial, marketing and schedule plan. The output of the thesis is prepared corporate project for launching the commercial on-line course Fyziomáma on the market.
Klíčová slova
on-line produkt, analýza trhu, nákladová analýza, finanční plán, tvorba ceny
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši vztahující se k problematice zavedení nového produktu.
Praktická část
Představte produkt a proveďte analýzu tržního prostředí.
Zhodnoťte výsledky analýzy a vytvořte projekt zavedení nového produktu.
Zhodnoťte očekávané přínosy a rizika projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši vztahující se k problematice zavedení nového produktu.
Praktická část
Představte produkt a proveďte analýzu tržního prostředí.
Zhodnoťte výsledky analýzy a vytvořte projekt zavedení nového produktu.
Zhodnoťte očekávané přínosy a rizika projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CROSSON, Susan V. a Belverd E. NEEDLES. Managerial accouting. 10th ed. Mason, Ohio: South-Western, 2014, 614 s. ISBN 978-1-133-95896-3.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. A framework for marketing management. 3rd ed. Upper Saddle River, N. J.: Prentice Hall, 2007, 360 s. ISBN 0-13-145258-4.
LANDA, Martin a Michal POLÁK. Ekonomické řízení podniku. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, 198 s. ISBN 978-80-251-1996-9.
SYNEK, Miloslav. Manažerská ekonomika. 5., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2011, 471 s. ISBN 978-80-247-3494-1.
Seznam doporučené literatury
CROSSON, Susan V. a Belverd E. NEEDLES. Managerial accouting. 10th ed. Mason, Ohio: South-Western, 2014, 614 s. ISBN 978-1-133-95896-3.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. A framework for marketing management. 3rd ed. Upper Saddle River, N. J.: Prentice Hall, 2007, 360 s. ISBN 0-13-145258-4.
LANDA, Martin a Michal POLÁK. Ekonomické řízení podniku. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, 198 s. ISBN 978-80-251-1996-9.
SYNEK, Miloslav. Manažerská ekonomika. 5., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2011, 471 s. ISBN 978-80-247-3494-1.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VP (23 b.): Ing. Virglerová, Ph.D: Jaký je současný stav Vašeho projektu? Zodpovězeno zcela. OP (21 b.): Ing. Kozubíková, Ph.D.: Můžete vysvětlit, proč položky jako např. náklady na režiséra, cvičitelku apod. považujete za implicitní náklady? Podobně str. 81, odst. 4 a 5. Pokud se jedná o využití stávajících prostředků společnosti, lze je považovat za implicitní náklady? Zodpovězeno částečně. Doplňující otázky: Ing. Svěrák: Jak probíhala distribuce dotazníků a výběr respondentů? Zodpovězeno zcela. Ing. Juřičková, Ph.D.: Položila jste respondentům v dotazníku otázku týkající se ceny, kterou by byli ochotni zaplatit za daný produkt? Zodpovězeno zcela.